興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


761#
發表於 10-8-14 21:04 |只看該作者
我唔溫文, 我打中文好慢, 不想用手寫板, 小出聲.

原帖由 牛精仔 於 10-8-13 23:42 發表
你較溫文...都係企遠d睇核突野好d 所以安排左你響棚外


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


762#
發表於 10-8-14 21:04 |只看該作者
Black Friday - 我唔記得 switch off the gas cooker until 10pm from 8am!

原帖由 牛精仔 於 10-8-14 08:11 發表
果然係黑色星期5wor.....唔怕唔怕...今日矛哂樹


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


763#
發表於 10-8-14 21:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


764#
發表於 10-8-14 21:49 |只看該作者
我返黎嘞 mm 去完自助餐...唔多掂


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


765#
發表於 10-8-14 21:50 |只看該作者
原帖由 cathy-tse 於 10-8-14 21:17 發表
Me toooooooooo...


你典ar~~有口難言~~~買多個板la~~~~


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


766#
發表於 10-8-14 21:51 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-8-14 18:03 發表
阿蔥的姊姊有一天和先生回娘家,晚上就睡在娘家...
第二天早上,阿蔥起床準備上學,
出門前問媽媽說:「姊姊和姐夫起床了嗎?」
媽媽說:「還沒。」
於是阿蔥就去上學了...
中午阿蔥回家吃飯,
又問媽媽:「姊姊和姐夫起床了嗎 ...
強力接著劑<--係咪即係 aa 膠 ?.....真陰公 (<--今期金句)

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


767#
發表於 10-8-14 21:52 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 21:49 發表
我返黎嘞 mm 去完自助餐...唔多掂


我頂頭先悶悶哋走咗去埋濕平,幫女買咗d衫褲~


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


768#
發表於 10-8-14 21:53 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-8-14 19:13 發表
http://forum.tvb.com/viewtopic.php?f=350&t=105607

係咪要做會員至可以打kitty fox一巴呀?
天天天晴 ?

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


769#
發表於 10-8-14 21:55 |只看該作者
原帖由 JChan 於 10-8-14 21:04 發表
我唔溫文, 我打中文好慢, 不想用手寫板, 小出聲.
有d貢嘅樹 ? 打多d就快架嘞

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


770#
發表於 10-8-14 21:55 |只看該作者
原帖由 JChan 於 10-8-14 21:04 發表
Black Friday - 我唔記得 switch off the gas cooker until 10pm from 8am!
mouth: ...咁...你廚房仍健在嘛 ?....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


771#
發表於 10-8-14 21:56 |只看該作者
原帖由 cathy-tse 於 10-8-14 21:17 發表
Me toooooooooo...
睇得出...睇得出...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


772#
發表於 10-8-14 21:57 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 21:50 發表


你典ar~~有口難言~~~買多個板la~~~~
咪就係lor...一係快d去學打字啦....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


773#
發表於 10-8-14 21:57 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 21:52 發表


我頂頭先悶悶哋走咗去埋濕平,幫女買咗d衫褲~
去冰shop呀 ?

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


774#
發表於 10-8-14 21:58 |只看該作者
去公海游下先.....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


775#
發表於 10-8-14 22:03 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 21:57 發表
去冰shop呀 ?


喺屋企附近咋~冇出城~


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


776#
發表於 10-8-14 22:14 |只看該作者
上多D bk留言.

原帖由 牛精仔 於 10-8-14 21:55 發表
有d貢嘅樹 ? 打多d就快架嘞


翡翠宮

積分: 79890

醒目開學勳章 BK Milk勳章


777#
發表於 10-8-14 22:16 |只看該作者
廚房仍健在.

感恩.

原帖由 牛精仔 於 10-8-14 21:55 發表
mouth:mouth:" /> ...咁...你廚房仍健在嘛 ?....


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


778#
發表於 10-8-14 22:26 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 22:03 發表


喺屋企附近咋~冇出城~
咁shop左咩 ?

我日日lunch time 都shopping架....連我老細都成日串我...今日又買咩呀

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


779#
發表於 10-8-14 22:39 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 22:26 發表
咁shop左咩 ?

我日日lunch time 都shopping架....連我老細都成日串我...今日又買咩呀


本來想買自己d衫同褲,點知行行吓又係買咗個女d嘢~

呢個暑假個女又暴脹咗~所以買咗幾件衫同褲比佢囉~mouth:


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


780#
發表於 10-8-14 22:42 |只看該作者
夜媽媽....再黎鬼故一個

以前打電話,號碼唔似宜家press嘅,係用手指插入一個有洞圓盤撥嘅。

話說好耐之前一個農曆7月……

牛精家嘅電話係4444444 (仲係7個字),果排久唔久有d奇怪電話打入黎
……

7月14午夜12點:電話響起!! 牛精拿起聽筒。




牛精 : 牛公館 !

對方電話用好淒慘嘅聲音話:「請問~ 呢度係咪4444444? 可~唔~可~以幫我打999報警?我~好~慘~啊!……





牛精 :「大家萍水相逢 ,你搵第2個幫你啦,唔好搵我得唔得! ?


對方:「我淨係打到4444444,冇辦法打比第2個......你做下好心, 幫下我啦 。」



牛精嚇鬼死,ja ja 林 收線,淨係打到4444444
? 嚇鬼咩 ? 定係....佢真係鬼?!!!

過左一陣電話又響 ......牛精唔敢接,但電話一直響,牛精唯有局接。




牛精: 牛 ~公~ 館



對方:「請問係咪4444444? 又~ 係 ~ 我 ~ 呀.... 可~唔~可~以幫我打999報警呀?

我好慘啊



……我
……我

……我

……我

……我


























我隻手指click住響電話個4字裡面呀!」


-------- 完 --------


[ 本帖最後由 牛精仔 於 10-8-14 22:45 編輯 ]

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo