美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


大宅

積分: 4477


761#
發表於 11-7-8 00:12 |只看該作者
我跳完disc 3,想死,係最難既一隻

點評

kit2004  disc 3我覺得係最易喎!  發表於 11-7-8 11:01
thunder_bunny  umm ... 我反而覺得 disc 3 好悶啊, 去到最尾10mins 先會出汗, 唔夠喉.  發表於 11-7-8 09:41
艾莉  DISC 3 OK 喎...講攰既程度, DISC 1仲攰D呀!  發表於 11-7-8 09:34


男爵府

積分: 6337


762#
發表於 11-7-8 00:15 |只看該作者
有無姊妹分享淘寶link比我? 質素OK嗎?

點評

thunder_bunny  因為屋企有啞玲, 所以我只買碟  發表於 11-7-8 09:46
thunder_bunny  haha 睇錯左你要土豆添~ 呢度: http://item.taobao.com/item.htm?id=9917721624  發表於 11-7-8 09:44
thunder_bunny  http://www.tudou.com/playlist/p/l11607081i73018230.html  發表於 11-7-8 09:42
:


子爵府

積分: 14437


763#
發表於 11-7-8 09:36 |只看該作者

vicky 我都冇輕到架,但手臂就好明顯firm咗!鬆嘅肚皮一定難攪,一齊繼續努力啦!^^
我有D朋友, 俾成皮野見營養師, 係有瘦, 但真係好鬆.. 我情願FIRM 返D 肉..望上去都好睇好多嘛...



子爵府

積分: 13479


764#
發表於 11-7-8 10:11 |只看該作者
手臂廋了..GOOD


子爵府

積分: 14437


765#
發表於 11-7-8 10:39 |只看該作者
回覆 mingming112 的帖子



子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


766#
發表於 11-7-8 11:16 |只看該作者
我已經做到第四個WEEK, DISC 4, 真係好難做 !
我午餐有節食, 每日跟SCHEDULE 做一隻碟, 腰圍由29"減到27" , PAT PAT都減到1"
總共減左10LBS, 希望減多4-5LBS, 不過最想個胸可以 FIRM D, 豐埋胸就最好啦 !

點評

Babyeddie  巧勁!  發表於 11-7-15 11:03
艾莉  4WEEKS 成10LBS, 你真係令我充滿動力呀!  發表於 11-7-8 11:54
yiu_mimi  4  weeks  減到10磅又 firm 左真係好勁!  發表於 11-7-8 11:42


複式洋房

積分: 109


767#
發表於 11-7-8 12:17 |只看該作者
我都做咗差唔多4個Week,不過效果無你地咁明顯喎,只係輕咗少少咋。可能我無減食量啦! 不過感覺 firm 咗, 無咗D <鬼鼠肉>,著衫都好睇咗
而且每晚做完之後,大汗淋漓嗰種感覺,真係好好feel,呢次係我最有恒心嘅一次,希望可以keep 住做運動,同大家分享下兼互相支持啦~ 加油~


大宅

積分: 4477


768#
發表於 11-7-8 21:42 |只看該作者
回覆 北京狗 的帖子

disc 3係流得最少汗既一隻,但最辛苦既一隻,玩完瞓低咗


子爵府

積分: 13120


769#
發表於 11-7-9 00:35 |只看該作者
回覆 jena2468 的帖子

可唔可以詳細點減?


子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


770#
發表於 11-7-9 13:45 |只看該作者
我有照常食早餐, 午餐 只食香蕉 / 蘋果 / 火龍果 / 脫脂奶/ 菜 , 總之係唔食飯/麵/麵包 , 晚餐照常食, 多菜少肉
我其實係好鍾意食麵包, E+除左早餐會食到之外, 其餘時間忍口唔食, 盡量唔食零食
我重一個星期做一次YOGA
自從有運動之後, 行樓梯冇咁喘氣, 最開心係膝頭哥條根唔再痛, 我已經三到尾, 所以要的起心肝, 為健康為體型, 會努力堅持 !
我開始ENJOY運動啦 !


水晶宮

積分: 70428

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


771#
發表於 11-7-9 18:09 |只看該作者
琴日做disc 4,今日條頸好痛!


子爵府

積分: 10287


772#
發表於 11-7-9 19:03 |只看該作者
琴日做disc 4,今日條頸好痛!

你用錯頸力,應用肚子或腰力做!


子爵府

積分: 14437


773#
發表於 11-7-9 20:16 |只看該作者
我噚日都係做DISC 4...我頸無野喎..但成個肚[包括胃腩]痛到飛起..仲有大脾...好攰好勃..
真係10分鐘已唔多頂得順


複式洋房

積分: 109


774#
發表於 11-7-11 15:53 |只看該作者
DISC 4 對我來說還可應付,但係啞玲嗰隻真係吃力


禁止訪問

積分: 18477


775#
發表於 11-7-11 21:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52761


776#
發表於 11-7-11 22:04 |只看該作者
回覆 seesee1010 的帖子

買張 yoga mat 墊一墊 好d
其實佢唔會好多跳起既step
不過disc 4 要有mat 做會好好多 ~
其他既, 我用mat 墊住唔會著鞋係屋企跳
仲要注意唔好太夜做運動, 個人太興奮, 瞓唔到


禁止訪問

積分: 18477


777#
發表於 11-7-11 22:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14437


778#
發表於 11-7-11 22:55 |只看該作者
seesee1010 發表於 11-7-11 22:25
thx q 你嘅提醒,仲諗住瞓覺前做添!
係呀, 你睇返你自己係咪做完運動會好精神個D, 如果係就唔好太夜先黎跳..

我自己無問題架...做完仲好訓, 不過跳完沖涼洗頭吹乾埋佢都成個幾鐘後既事


大宅

積分: 3865


779#
發表於 11-7-11 23:12 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

我係早上跳,夜晚跳驚激到瞓唔著!




子爵府

積分: 14651

牛年勳章 BK Milk勳章


780#
發表於 11-7-12 15:37 |只看該作者
本帖最後由 cherriesther 於 11-7-12 15:38 編輯

我終於收到貨啦, 但係呢幾日好攰好攰, 周身唔舒服, 希望下星期好啲可以開始跳, 我要努力減....減....減!!我唔要比人叫肥婆....
係呢樹我重要多謝Winner128話比我知係邊樹買,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo