想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


761#
發表於 11-8-5 22:40 |只看該作者
排卵之後係唔係會仲有分泌架???

點評

ilovedogs322  我都今日都仲有呀!  發表於 11-8-6 01:11


大宅

積分: 4874


762#
發表於 11-8-5 23:26 |只看該作者

引用:Quote:scytsin+發表於+11-8-5+15:53+哇!好

原帖由 siuangel1 於 11-08-05 發表
我排完後d體溫可以差咁遠, 有時我會懷疑係唔係量錯… 你有冇check紅d?... 開始有分泌就keep住check…
...
多分泌之後果日即系day12 check過系淺哄only!今日下午又突然多返好多分泌,用紅d有50%線,應該差不多排卵!後日先dodo!尋日dodo左休息返2日!




子爵府

積分: 10404


763#
發表於 11-8-5 23:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-05+發表

原帖由 scytsin 於 11-08-05 發表
多分泌之後果日即系day12 check過系淺哄only!今日下午又突然多返好多分泌,用紅d有50%線,應該差不多排卵 ...
我尋日番醫生到覆診照旦旦,已經熟晒,隨即打埋破卵針,醫生話今日排,呢三日都要開工喇!今日day 11,早咗幾日排!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


764#
發表於 11-8-5 23:51 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我今次應該衰咗,個胸實咗d.... 我等m come





男爵府

積分: 6375


765#
發表於 11-8-5 23:51 |只看該作者

引用:排卵之後係唔係會仲有分泌架???

原帖由 Cruby 於 11-08-05 發表
排卵之後係唔係會仲有分泌架???
有架(我有)




男爵府

積分: 6375


766#
發表於 11-8-6 00:05 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

頭先用紅d, 結果係水印都冇。咁應該可以certify.....




大宅

積分: 3575


767#
發表於 11-8-6 03:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-05+發表我

原帖由 siuangel1 於 11-08-05 發表
我會又漲又痛
但係bingo左都一樣會脹痛,所以未必唔係bingo ka, 我今個月真係唔知邊日係排卵, 只係係有拉絲分泌之後果日dodo完就收工了.




男爵府

積分: 6375


768#
發表於 11-8-6 07:05 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今早體溫由36.95回落到36.6




男爵府

積分: 6375


769#
發表於 11-8-6 07:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-05+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表
但係bingo左都一樣會脹痛,所以未必唔係bingo ka, 我今個月真係唔知邊日係排卵, 只係係有拉絲分泌之後果日d ...
izumiwai, 你咁早起身??你有冇用紅d, 量體溫?唉,有bb咁難,我覺得我唔會咁好彩




大宅

積分: 3315


770#
發表於 11-8-6 09:11 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-5 23:29
我尋日番醫生到覆診照旦旦,已經熟晒,隨即打埋破卵針,醫生話今日排,呢三日都要開工喇!今日day 11,早咗 ...
養足精神, 加油~~~


大宅

積分: 3315


771#
發表於 11-8-6 09:12 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-6 00:05
頭先用紅d, 結果係水印都冇。咁應該可以certify.....
我都係白雪雪, 你早我2日, 應該係d-10啫, check多幾日先certify啦...


大宅

積分: 3315


772#
發表於 11-8-6 09:14 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-6 07:05
今早體溫由36.95回落到36.6
下... 有無量錯呀? 咁快降溫? 降溫就好快mc喎...


大宅

積分: 3315


773#
發表於 11-8-6 09:17 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-6 07:09
izumiwai, 你咁早起身??你有冇用紅d, 量體溫?唉,有bb咁難,我覺得我唔會咁好彩



...
如果真係new cycle, 就最緊要再去check下身體, 準備好再黎過啦...

不過始終mc未黎, 就隨緣啦... 我今個月真係超輕鬆呀~~~


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


774#
發表於 11-8-6 09:25 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-5 23:29
我尋日番醫生到覆診照旦旦,已經熟晒,隨即打埋破卵針,醫生話今日排,呢三日都要開工喇!今日day 11,早咗 ...

一於唔好放過c6


大宅

積分: 3575


775#
發表於 11-8-6 09:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-08-06+發表但

原帖由 siuangel1 於 11-08-06 發表
izumiwai, 你咁早起身??你有冇用紅d, 量體溫?唉,有bb咁難,我覺得我唔會咁好彩



...
我冇用紅d, 只係量體溫,不過今朝無量,因為唔知做乜,半夜三點幾急起身去toilet,六點又急多次,又要再去,所以量唔倒




大宅

積分: 3575


776#
發表於 11-8-6 09:34 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-6+07:09+izum

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
如果真係new cycle, 就最緊要再去check下身體, 準備好再黎過啦...

不過始終mc未黎, 就隨緣啦... 我今個月 ...
我都係,無量紅d個人真係無咁緊張




男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


777#
發表於 11-8-6 09:39 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今日體溫keep住仲係36.8-37,真係好緊張




男爵府

積分: 6375


778#
發表於 11-8-6 09:59 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-6+07:05+今早

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
下... 有無量錯呀? 咁快降溫? 降溫就好快mc喎...
未有咁快,雖然36.6,但依然高溫




男爵府

積分: 6375


779#
發表於 11-8-6 10:02 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-6+07:09+izum

原帖由 Cruby 於 11-08-06 發表
如果真係new cycle, 就最緊要再去check下身體, 準備好再黎過啦...

不過始終mc未黎, 就隨緣啦... 我今個月 ...
我都超輕鬆,經歴過等排卵,依家等bingo, 真係蚊同牛比




男爵府

積分: 6375


780#
發表於 11-8-6 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-06+發表i

原帖由 izumiwai 於 11-08-06 發表
我冇用紅d, 只係量體溫,不過今朝無量,因為唔知做乜,半夜三點幾急起身去toilet,六點又急多次,又要再去,所 ...
一晚半晚唔緊要啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo