想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


761#
發表於 11-7-27 14:57 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:52
我同愛人商量左,因為佢岩岩做完手術,會繼續試埋今年,如果唔得,就做3次iui,如果都唔得既,我地就放棄 ...

原來你同你愛人agree咗做 iui
我同意呀, 有個後著吖嘛!!

只要放鬆心情
好可能做之前已經中
我覺得你哋一次都唔駛做添


男爵府

積分: 7720


762#
發表於 11-7-27 14:57 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:17
衰野..... 真係比你笑鬼死.......

如果真係有鵰,我會覺得個場面好爆笑


大宅

積分: 2401


763#
發表於 11-7-27 14:57 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:49
你好醒呀,明我講咩...我自己都唔知自己講左0的咩呀


子爵府

積分: 10404


764#
發表於 11-7-27 14:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:51
海盜咁man呀?
不過我都唔鍾意男人留so,我覺得會痴左0的dirty野上0的so度架
...

所以我每日都會捉佢剃鬚,佢前排做手術響屋企SL,成十幾日無剃,d鬚多到差d連個咀響邊都搵唔到呀!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


765#
發表於 11-7-27 14:59 |只看該作者
我相信係無聲抗議呀

頭先食咗碟海南雞飯
加一杯紅豆冰

返到公司一坐低
個胃頂住
岩岩成碟飯 + 紅豆冰嘔番晒出嚟


男爵府

積分: 7720


766#
發表於 11-7-27 14:59 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:18
吓,奇異果都凍,我差唔多日日食架喎

呢排金奇異果當造,我差唔多日日食兩個添呀
不過我估呢0的都係睇體質啦,佢係涼但唔係寒囉
安慰自己0既食完飲番杯薑茶,哇哈哈


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


767#
發表於 11-7-27 14:59 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:48
佢有時會上黎睇嫁,佢成日話我響度唱佢,佢仲話遲d我地出黎,佢一定唔出喎! ...

唔得!!!!!!!!!!! 佢係我地偶像喎, 點可以唔出黎俾我地見下呀!!~~~


大宅

積分: 4447


768#
發表於 11-7-27 15:00 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-27+14:52+我同愛

原帖由 cksk 於 11-07-27 發表
原來你同你愛人agree咗做 iui
我同意呀, 有個後著吖嘛!!
我同老公都傾好左,9月見Dr. Tay,聽埋意見就會開始iui




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


769#
發表於 11-7-27 15:01 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:20
你估打麻醉好小事,死好多腦細胞架

我知道呀..我麻過一次全身之後而家記性都真係差左架
不過咁...如果我分兩次做呢,我就會變左去公立順產+將來私家開刀割
咁樣算係開一次刀,會唔會好0的呀


子爵府

積分: 10404


770#
發表於 11-7-27 15:01 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:53
呵呵,邊有人唔貪假唔貪錢架

但係無人會為左貪呢d而要開多一刀呀嘛!傻婆!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


771#
發表於 11-7-27 15:01 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 14:51
我book 佐20號做結構呀!

唔覺唔覺, 已經做結構啦?


男爵府

積分: 7720


772#
發表於 11-7-27 15:02 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 14:20
係呀, 而家食野真係好煩呀..........
好似乜都唔食得咁??? 好驚食錯野!!

係啦,一時又話食豆好多鈣,一時又話豆會涼,無兩全其美0既
咁叫我地食咩喇...係咪先
不過你就真係小心0的,check清楚先好食呀


大宅

積分: 4447


773#
發表於 11-7-27 15:02 |只看該作者

引用:我相信係無聲抗議呀頭先食咗碟海南雞飯加一

原帖由 cksk 於 11-07-27 發表
我相信係無聲抗議呀

頭先食咗碟海南雞飯
點解你咁曳飲紅荳冰,我都抗議




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


774#
發表於 11-7-27 15:03 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 14:21
咩扮鵰呀?????

無呀,我0係度講0的人cosplay楊過,我地咪話會唔會有人扮隻鵰囉


大宅

積分: 2401


775#
發表於 11-7-27 15:03 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:53
我屋企同返工附近都有消防局,唔係見佢地打排球,就係唔著衫出黎練跑,我對眼次次都忍唔住望



...

係架...佢地好鐘意人地望...
不過我行過街見到, 都會忍唔住望下架....


子爵府

積分: 10404


776#
發表於 11-7-27 15:03 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:57
原來你同你愛人agree咗做 iui
我同意呀, 有個後著吖嘛!!

係呀,係我提議既,咁iui都唔算貴,而且其實只係將佢d精子放入我子宮到,得唔得都係睇緣份,無ivf咁人工既!咁愛人都話接受到,加上佢真係好想生小朋友呢,所以如果自己唔得,叫做試多樣囉,都唔得就無辦法喇!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


777#
發表於 11-7-27 15:04 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:22
係呀,宜家準備出去gel甲,順便買餸,大家比d意見,今晚煲咩湯好,岩男岩女又唔涼嘅



...

紅菜頭薯仔蕃茄豬展湯丫
男人食蕃茄好呀,而紅菜頭補血架,同埋好多營養,女人飲very good呀


子爵府

積分: 10404


778#
發表於 11-7-27 15:05 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:59
我相信係無聲抗議呀

頭先食咗碟海南雞飯

你咁夠膽飲紅豆冰,你好曳喎!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


779#
發表於 11-7-27 15:05 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+14:53+我屋

原帖由 oasisss 於 11-07-27 發表
係架...佢地好鐘意人地望...
不過我行過街見到, 都會忍唔住望下架....
佢地鍾意人望,咁摸得唔得呀??




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


780#
發表於 11-7-27 15:06 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:23
我阿姨就係割晒,依家要食住荷爾蒙藥,不過佢話唔使再生,就無所謂囉! ...

我阿媽割左個子宮呀,但又唔見佢食藥喎...不過又唔覺得佢老得快0既,但就真係唔多完整咁囉
我成日好奇想問佢有無同老豆dodo,但我問唔出口

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo