立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:26 我坐月返黎個陣體重145LB, 兩個月後今朝磅係135LB呀, 輕過我有BB之前呀
侯爵府
積分: 21177
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:06 嗰時我都想捐架!! 可惜, QMH冇得捐~
我睇宣傳單章啦!原來QM有keep臍帶血的設備,但無得捐。因為紅十字會都係收到捐款先開始擴展lee個服務。
水晶宮
積分: 67428
原帖由 gangting 於 11-08-08 發表 我唔知仲乜..... 就黎足4個月.... 但係今朝磅仲係得125LB呀
子爵府
積分: 10627
gangting 發表於 11-8-8 14:22 我唔知仲乜..... 就黎足4個月.... 但係今朝磅仲係得125LB呀
我都係過左4-5個月,先開始重!
黃二少奶 發表於 11-8-8 14:24 唔駛驚,我頭三個月輕左添, 咁咪仲好,後期重都唔怕
我頭3個月都輕左3-4 lbs。但果時係食最多,訓最多!
悅同 發表於 11-8-8 14:25 我都係過左4-5個月,先開始重!
gangting 發表於 11-8-8 14:27 咁我都冇咁驚~~
通常到後期唔識重,醫生先緊張!因為果時bb的營養靠曬你。
原帖由 悅同 於 11-08-08 發表 通常到後期唔識重,醫生先緊張!因為果時bb的營養靠曬你。
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:33 開頭重得少唔怕架!! bb好細之嘛, 得嗰幾十gram 好過我, 開頭就開始重, 到生嗰時重成44磅, e+都未返家
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:59 尋日同今日, 個工人都俾d激氣嘢我嘆~ 尋日我執叮叮個衣櫃, 發現有兩件衫d鈕爛咗
工人佢地自己都有電話卡打番屋企啦!使鬼要你比佢打長途咩?佢地d電話卡又平又方便。
gangting 發表於 11-8-8 15:14 撞釘鈕係咪即係 "park"鈕?? 如果係....容易爛唔出奇
小心唔好比bb食左粒忸就真!
黃二少奶 發表於 11-8-8 14:33 所以健康院姑娘咪叫我食多啲囉, 因為我試過輕左
我都試過輕左,但果次bb重左1 lbs,醫生話唔緊要,bb有重就得啦!媽媽的體重唔係最最重要。
KiKiWitch 發表於 11-8-8 15:40 撞釘鈕都係park鈕類, 但係冇縫線嗰種 爛我唔怪佢, 我係覺得佢有心唔話俾我知啫! 因為佢話唔記得講, 但係晚 ...
悅同 發表於 11-8-8 15:17 工人佢地自己都有電話卡打番屋企啦!使鬼要你比佢打長途咩?佢地d電話卡又平又方便。 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy