想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17022


761#
發表於 11-8-8 14:22 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:26
我坐月返黎個陣體重145LB,
兩個月後今朝磅係135LB呀,
輕過我有BB之前呀

我唔知仲乜.....
就黎足4個月....
但係今朝磅仲係得125LB呀


侯爵府

積分: 21177


762#
發表於 11-8-8 14:24 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:06
嗰時我都想捐架!! 可惜, QMH冇得捐~

我睇宣傳單章啦!原來QMkeep臍帶血的設備,但無得捐。因為紅十字會都係收到捐款先開始擴展lee個服務。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


763#
發表於 11-8-8 14:24 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-8+13:26+我坐

原帖由 gangting 於 11-08-08 發表
我唔知仲乜.....
就黎足4個月....
但係今朝磅仲係得125LB呀
唔駛驚,我頭三個月輕左添,
咁咪仲好,後期重都唔怕




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


764#
發表於 11-8-8 14:25 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:26
我坐月返黎個陣體重145LB,
兩個月後今朝磅係135LB呀,
輕過我有BB之前呀

GOOD~~
我返工後磅數冇明顯下降喇!!! 俳佪喺120磅
距離bingo前仲差4磅
距離normal weight仲有10磅
要繼續努力先得~

尋日開始同叮叮加奶 & 延長時間
e+ 三個半鐘一餐, 每餐180ml


侯爵府

積分: 21177


765#
發表於 11-8-8 14:25 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-8 14:22
我唔知仲乜.....
就黎足4個月....
但係今朝磅仲係得125LB呀

我都係過左4-5個月,先開始重!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


766#
發表於 11-8-8 14:26 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-8 14:24
唔駛驚,我頭三個月輕左添,
咁咪仲好,後期重都唔怕

咁又係


侯爵府

積分: 21177


767#
發表於 11-8-8 14:27 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-8 14:24
唔駛驚,我頭三個月輕左添,
咁咪仲好,後期重都唔怕

我頭3個月都輕左3-4 lbs。但果時係食最多,訓最多!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


768#
發表於 11-8-8 14:27 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-8 14:25
我都係過左4-5個月,先開始重!

咁我都冇咁驚~~


侯爵府

積分: 21177


769#
發表於 11-8-8 14:32 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-8 14:27
咁我都冇咁驚~~

通常到後期唔識重,醫生先緊張!因為果時bb的營養靠曬你。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


770#
發表於 11-8-8 14:33 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-8 14:22
我唔知仲乜.....
就黎足4個月....
但係今朝磅仲係得125LB呀

開頭重得少唔怕架!! bb好細之嘛, 得嗰幾十gram
好過我, 開頭就開始重, 到生嗰時重成44磅, e+都未返家鄉


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


771#
發表於 11-8-8 14:33 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-8+14:27+咁我

原帖由 悅同 於 11-08-08 發表
通常到後期唔識重,醫生先緊張!因為果時bb的營養靠曬你。
所以健康院姑娘咪叫我食多啲囉,
因為我試過輕左




伯爵府

積分: 17022


772#
發表於 11-8-8 14:39 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:33
開頭重得少唔怕架!! bb好細之嘛, 得嗰幾十gram
好過我, 開頭就開始重, 到生嗰時重成44磅, e+都未返家
咁就好喇~~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


773#
發表於 11-8-8 14:59 |只看該作者
尋日同今日, 個工人都俾d激氣嘢我嘆~

尋日我執叮叮個衣櫃, 發現有兩件衫d鈕爛咗
跟住我問個工人點解爛咗唔話我知, 佢話唔記得咗
我覺得似講大話多d, 爛第一件, 唔記都ok, 爛第二件, 點都唔會唔記得喇掛!!
嗰兩件衫d鈕都係撞釘鈕, 唔係大力扯, 邊會爛喎!
爛衫唔緊要, 最驚就係佢扯開件衫d鈕時, 失手撞落叮叮度, 呢d無情力, 都咪講笑~

今日仲衰, 晨早流流有個無來電既電話打嚟我手提, 我miss咗
到lunch之後, 又有個無來電既打嚟, 咁我就接啦!!
竟然係打嚟搵我工人, 我問佢係邊個, 佢話係我工人個老公喎!
我話佢知我唔係同工人一齊, 問佢咩事, 佢又唔講
首先, 我將我手提號碼俾個工人, 原意係in case屋企有咩突發事, 用嚟聯絡我; 我冇諗過俾佢做私人用途
就算佢想俾個contact no. 佢屋企, 如果佢屋企有緊要事, 都可以聯絡到佢, 咁佢係唔係事先要問准我先呢!??
e+諗諗吓, 又唔知佢老公搵佢咩事, 今晚使唔使俾佢打個電話返屋企呢?


伯爵府

積分: 17022


774#
發表於 11-8-8 15:14 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:59
尋日同今日, 個工人都俾d激氣嘢我嘆~

尋日我執叮叮個衣櫃, 發現有兩件衫d鈕爛咗
撞釘鈕係咪即係 "park"鈕??
如果係....容易爛唔出奇

至於手提no....
工人唔識乜野係privacy
你同佢講一次佢應該會知

你屋企有乜電話?
如果有...就同工人講叫佢C6唔好再打你手提


侯爵府

積分: 21177


775#
發表於 11-8-8 15:17 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-8 14:59
尋日同今日, 個工人都俾d激氣嘢我嘆~

尋日我執叮叮個衣櫃, 發現有兩件衫d鈕爛咗

工人佢地自己都有電話卡打番屋企啦!使鬼要你比佢打長途咩?佢地d電話卡又平又方便。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


776#
發表於 11-8-8 15:19 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-8 15:14
撞釘鈕係咪即係 "park"鈕??
如果係....容易爛唔出奇

小心唔好比bb食左粒忸就真!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


777#
發表於 11-8-8 15:31 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-8 14:33
所以健康院姑娘咪叫我食多啲囉,
因為我試過輕左

我都試過輕左,但果次bb重左1 lbs,醫生話唔緊要,bb有重就得啦!媽媽的體重唔係最最重要。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


778#
發表於 11-8-8 15:40 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-8 15:14
撞釘鈕係咪即係 "park"鈕??
如果係....容易爛唔出奇

撞釘鈕都係park鈕類, 但係冇縫線嗰種
爛我唔怪佢, 我係覺得佢有心唔話俾我知啫! 因為佢話唔記得講, 但係晚晚臨瞓前佢都會幫叮叮換套長袖衫
一打開個櫃就見到, 我又篤口篤鼻坐喺度, 唔記得呢個藉口講唔通囉!
我諗我唔發現, 佢就唔會講, 因為叮叮仲有好多衫仔, 少一兩件唔多覺


伯爵府

積分: 17022


779#
發表於 11-8-8 15:48 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-8 15:40
撞釘鈕都係park鈕類, 但係冇縫線嗰種
爛我唔怪佢, 我係覺得佢有心唔話俾我知啫! 因為佢話唔記得講, 但係晚 ...

算啦~~好小事啫


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


780#
發表於 11-8-8 16:05 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-8 15:17
工人佢地自己都有電話卡打番屋企啦!使鬼要你比佢打長途咩?佢地d電話卡又平又方便。 ...

佢冇架!! 佢話agent唔俾佢帶手提電話, 佢又怕帶咗, 人哋send back佢, 所以佢唔敢帶
同埋佢好慳架, 冇要求過要自己買電話咭
上次佢話想打電話返屋企, 都係問我哋邊度有電話亭
咁我哋就買咗一張電話咭俾佢用屋企電話打
但係為免佢日頭成日打, 佢打完, 張電話咭我哋keep番, 佢又話冇問題

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo