心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14914


761#
發表於 05-10-1 01:06 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

欣公囉,喊成咁, 送比你, 唔好喊

[quote]
傻妹妹 寫道:
咁我用呢個囉.


侯爵府

積分: 21998


762#
發表於 05-10-1 01:06 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

跳番part舞賀一賀先.
OKLA 寫道:
woh! 真係過左6000 喇


侯爵府

積分: 21998


763#
發表於 05-10-1 01:06 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呀!唔可以大細超噃.
魚生 寫道:
我一定會追究嫁!大細包!


公爵府

積分: 26460


764#
發表於 05-10-1 01:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[size=xx-large]喂喂喂喂喂!我鐘於睇到小路有G啦!咁我就今晚好好訓啦[size=xx-large]好G


子爵府

積分: 14914


765#
發表於 05-10-1 01:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

佢依家happy緊,唔得閒理我地喇
魚生 寫道:
我一定會追究嫁!大細包!


侯爵府

積分: 21998


766#
發表於 05-10-1 01:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你係 [quote]
靜藍媽媽 寫道:
[size=xx-large]喂喂喂喂喂!我鐘於睇到小路有G啦!咁我就今晚好好訓啦[size=xx-large]好G


侯爵府

積分: 21998


767#
發表於 05-10-1 01:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

佢未瞓咩.[quote]
OKLA 寫道:
佢依家happy緊,唔得閒理我地喇


子爵府

積分: 14914


768#
發表於 05-10-1 01:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

些些!

你都好yeah喎
[quote]
傻妹妹 寫道:
跳番part舞賀一賀先.


公爵府

積分: 26460


769#
發表於 05-10-1 01:09 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

OKLA 寫道:
欣公囉,喊成咁, 送比你, 唔好喊

[quote]
傻妹妹 寫道:
咁我用呢個囉.
[size=x-large]嘩!哈哈哈哈哈哈


子爵府

積分: 14914


770#
發表於 05-10-1 01:09 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

禾唔知佢點happy法喎
傻妹妹 寫道:
佢未瞓咩.[quote]
OKLA 寫道:
佢依家happy緊,唔得閒理我地喇


侯爵府

積分: 21998


771#
發表於 05-10-1 01:09 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

這個當然啦 . [quote]
OKLA 寫道:
些些!

你都好yeah喎


公爵府

積分: 26460


772#
發表於 05-10-1 01:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你地古


子爵府

積分: 14914


773#
發表於 05-10-1 01:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你咁樣講, 我諗起好B喎
[quote]
靜藍媽媽 寫道:
喂喂喂喂喂!我鐘於睇到小路有G啦!咁我就今晚好好訓啦好G


公爵府

積分: 26460


774#
發表於 05-10-1 01:13 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

睇完GG就好眼訓!,,,,,,,,,我要去886


公爵府

積分: 26460


775#
發表於 05-10-1 01:15 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[quote]
傻妹妹 寫道:
你係 [quote]
靜藍媽媽 寫道:
[size=xx-large]喂喂喂喂喂!我鐘於睇到小路有G啦!咁我就今晚好好訓啦[size=xx-large]好G


子爵府

積分: 14914


776#
發表於 05-10-1 01:16 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我都差唔多,要去洗白白!

不過出面有人POST 2006年生肖運情, 得閒去睇睇啦

靜藍媽媽 寫道:
睇完GG就好眼訓!,,,,,,,,,我要去886


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


777#
發表於 05-10-1 01:16 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26460


778#
發表於 05-10-1 01:16 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

byebye all


侯爵府

積分: 21998


779#
發表於 05-10-1 01:16 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

靜藍媽媽 寫道:
[size=xx-large]你唔底得啊)))))))


公爵府

積分: 26460


780#
發表於 05-10-1 01:19 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

魚生 寫道:

活動:有得食有得反,講核突咸濕故仔
時間:某星期六下晏至夜晚(都唔會好夜)
地點:交通方便為主(請提議)band:深水灣
人物:小路婆婆、尖米(gar妹),呀chichi B、魚生、BANDBAND(band仔)..........
放番上黎先!





[size=xx-large]唔明

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo