想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


761#
發表於 11-9-30 16:58 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,真係24孝呀!!!!!!!!


大宅

積分: 4617


762#
發表於 11-9-30 16:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:56
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈....咁下個月就可以努力d, "cher"盡佢,哈哈

...咁我唔係變了條C魚!!!!
各位best JM用紅d綠d係唔係好d呢....help me
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


763#
發表於 11-9-30 17:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:57
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,好呀,我聽人講去完旅行番黎總有意外驚喜!!!

我都聽過,因去旅行令身心都可以放鬆所以命中較高!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


764#
發表於 11-9-30 17:02 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我諗住平d試下玩下咋
紅d可以check到幾時排卵~!!!


btw, 我feel到強烈m come feel !!!


男爵府

積分: 6108


765#
發表於 11-9-30 17:03 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

所以我10月中都會去會短trip 2日1夜果d~


大宅

積分: 4617


766#
發表於 11-9-30 17:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:02
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我諗住平d試下玩下咋

咁勁...!!!重要強烈M feel~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


767#
發表於 11-9-30 17:04 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 哈哈,真係24孝呀!!!!!

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,真係24孝呀!!!!!!!!
約係某地方等,唔算接




大宅

積分: 4617


768#
發表於 11-9-30 17:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:03
回覆 ChanyeungC9 的帖子

所以我10月中都會去會短trip 2日1夜果d~

唉~~我C6唔知幾時可以行開...佢呀好叫JOIN去布吉佢話唔去生咗sin再去旅行wor~~無奈!!!
而2d1n嗰隻...剛去完長隆但又唔想再去澳門呢...都唔知去邊好!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


769#
發表於 11-9-30 17:08 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 17:04
約係某地方等,唔算接

都係一種情趣呢...勁sweet~~~哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


770#
發表於 11-9-30 17:11 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

有心就去左先啦!!!!
玩左先丫ma
推下推下有左又話要湊b又無時間去


男爵府

積分: 6108


771#
發表於 11-9-30 17:11 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我成日都話想出去等佢放工..但佢成日都話"係屋企等" 幾無癮


男爵府

積分: 6108


772#
發表於 11-9-30 17:12 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

去深圳酒店玩下ja,都好relax ge!


大宅

積分: 4490


773#
發表於 11-9-30 17:13 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

你哋返工距離遠唔遠呀




大宅

積分: 4051


774#
發表於 11-9-30 17:13 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:11
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我成日都話想出去等佢放工..但佢成日都話"係屋企等" 幾無癮

哈哈...我以前都日日等埋一齊返屋企架..而家就梗係無啦...


大宅

積分: 4490


775#
發表於 11-9-30 17:14 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我都好想去旅行呀




大宅

積分: 4051


776#
發表於 11-9-30 17:14 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-9-30 17:15 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:12
回覆 ChanyeungC9 的帖子

去深圳酒店玩下ja,都好relax ge!

係架...總之唔係自己屋企就好好多架...始終係屋企大聲d都唔知鄰居會唔會聽到呀


大宅

積分: 4490


777#
發表於 11-9-30 17:16 |只看該作者

引用:回覆+ChanyeungC9+的帖子 去深圳酒店玩下j

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 ChanyeungC9 的帖子

去深圳酒店玩下ja,都好relax ge!
我都好想去,但係老公好抗拒返大陸




男爵府

積分: 6108


778#
發表於 11-9-30 17:17 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

遠爆........................
其實因為我住新界,係港島番工
c6就都仲係新界番工,佢近好多


大宅

積分: 4617


779#
發表於 11-9-30 17:18 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 17:11
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我成日都話想出去等佢放工..但佢成日都話"係屋企等" 幾無癮

我唔係嫁...我會俾驚喜佢架!!男人除了有耶,如果唔係佢見到妳都不知幾開心~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


780#
發表於 11-9-30 17:18 |只看該作者
畏畏..大家有無諗過bingo左會順產定開刀呀?同埋邊間e院好d呢...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo