想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


761#
發表於 11-10-4 14:42 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

嘩 咁早報校?2歲入學?




大宅

積分: 4051


762#
發表於 11-10-4 14:44 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:15
唉~~當妳經歷兩段又愛又恨的感情之後.....妳都會和我一樣無晒feeling!!!我個心境已去到你要走就 ...

哈哈..我以前都會...因為以前怕失去嗎....又怕悶呢..


大宅

積分: 4617


763#
發表於 11-10-4 14:45 |只看該作者
PIGPIG:已PM喇Thx~~for uuuuu~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


764#
發表於 11-10-4 14:47 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 14:36
哈哈 我番黎喇 對唔住呀丁丁頭先傾傾下訓左 岩岩一次過睇晒你地既對話 哈哈

我同c6都好少出街架 佢成日話 ...

唔打緊啦傻妹黎既....


大宅

積分: 4617


765#
發表於 11-10-4 14:48 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 14:44
哈哈..我以前都會...因為以前怕失去嗎....又怕悶呢..

唉~~呢d耶同生仔一樣,係妳就係妳...唔係妳莫強求!!!如果唔係自己都癲
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


766#
發表於 11-10-4 14:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 14:42
嘩 咁早報校?2歲入學?

係呀BB豬..而家D小朋友1歲就返PLAYGROUP架啦...2歲就讀N1....你要咆多D書同資料啦...


大宅

積分: 4617


767#
發表於 11-10-4 14:49 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 14:47
唔打緊啦傻妹黎既....

同我C6一樣....正宗住家男人
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


768#
發表於 11-10-4 14:49 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:48
唉~~呢d耶同生仔一樣,係妳就係妳...唔係妳莫強求!!!如果唔係自己都癲 ...

係架...但18,22個時唔係咁諗架...無左好似無左個天咁架...而家梗係唔同啦..彩佢都傻呀...哈哈..


男爵府

積分: 6108


769#
發表於 11-10-4 14:50 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

真係要咁早 真係要儲多d錢先...




大宅

積分: 4051


770#
發表於 11-10-4 14:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 14:50
真係要咁早 真係要儲多d錢先...

係架..讀過係唔同D架...快D識同小朋友相處..同理講野囉....


大宅

積分: 3256


771#
發表於 11-10-4 14:52 |只看該作者

究竟MISS M在哪裡929........

我個cycle 都亂晒,都唔知係day 29,31 定係 36?




大宅

積分: 4617


772#
發表於 11-10-4 14:52 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 14:49
係架...但18,22個時唔係咁諗架...無左好似無左個天咁架...而家梗係唔同啦..彩佢都傻呀...哈哈.. ...

所以成日同d靚妹講....無咗未算law,可能呢個唔係妳真命天子嘛!!!咸完就算喇,舊的不去新的不來!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


773#
發表於 11-10-4 14:53 |只看該作者
hksugar 發表於 11-10-4 14:52
我個cycle 都亂晒,都唔知係day 29,31 定係 36?

咁~~~呢個cycle要check住wor~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


774#
發表於 11-10-4 14:53 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:52
所以成日同d靚妹講....無咗未算law,可能呢個唔係妳真命天子嘛!!!咸完就算喇,舊的不去新的不來!!! ...

係呀....我都係經歷過先有而家呢個咋....哈哈..


大宅

積分: 3256


775#
發表於 11-10-4 14:54 |只看該作者

究竟MISS M在哪裡929........

我仔仔都是兩歲入學,現在上k1, 感覺真是學習上好好多,不過要預他好容易病




大宅

積分: 4051


776#
發表於 11-10-4 14:55 |只看該作者
hksugar 發表於 11-10-4 14:54
我仔仔都是兩歲入學,現在上k1, 感覺真是學習上好好多,不過要預他好容易病



...

係架...真係讀過書係醒好多架...


大宅

積分: 3256


777#
發表於 11-10-4 14:56 |只看該作者

回覆 回覆:ChanyeungC9的帖子






大宅

積分: 4617


778#
發表於 11-10-4 14:57 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 14:53
係呀....我都係經歷過先有而家呢個咋....哈哈..

妳覺唔覺經歷多d人成熟咗會易d handle感情而且無咁失控
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


779#
發表於 11-10-4 14:58 |只看該作者
而家咩都要快人一步,都要比佢讀.....

只係半日都要$3000, 平既都要$2000....唔差好多,反而上左k之後就平啦

希望佢返學可以學下同其他小朋友點樣相處,病就一定有架啦,而家有時返playgroup都 互相傳染~~~


大宅

積分: 4051


780#
發表於 11-10-4 14:59 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:57
妳覺唔覺經歷多d人成熟咗會易d handle感情而且無咁失控

係架...遇到一個衰人..都唔會遇到第二個架...因為個人精左嗎...唔會放咁多感情...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo