跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7977


761#
發表於 06-2-12 21:32 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

hi 車車
今日去邊樹呀


水晶宮

積分: 54392


762#
發表於 06-2-12 21:34 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)



tamme ~ ~

你去左邊ar...掛c 人咩 :-( :-( :-(

我last day 304 ar...仲未諗住搵工ar...休息一輪先lu [quote]
tamme 寫道:
妳轉工順利嗎good lucky

A媽:
多謝關心


侯爵府

積分: 20954


763#
發表於 06-2-12 21:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

今朝返完教會就返屋企喇, 因為有朋友上o黎拜年,
車厘係屋企睇"king kong", 但有一段係森林好恐怖,
我都睇到 , 叫佢唔好睇, 又唔肯 .....
校長 寫道:
hi 車車
今日去邊樹呀


伯爵府

積分: 17542


764#
發表於 06-2-12 21:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我來啦!!!

kingkong係森林個樹真係好激....又誇張...打極都無樹


男爵府

積分: 7977


765#
發表於 06-2-12 21:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

車厘子比琳琳大膽好多呀

hi 油媽、OO
好嗎


水晶宮

積分: 54392


766#
發表於 06-2-12 21:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

karen,cherry ~~

我未睇kingkong...所以感受吾到你地講咩tim


男爵府

積分: 7977


767#
發表於 06-2-12 21:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

油媽、OO
我聽日可以courier CD相比妳地是旦一位,妳地邊位有興趣先


水晶宮

積分: 54392


768#
發表於 06-2-12 21:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

甘我都相信kei...你睇上次佢敢同條蛇影相就知la.. [quote]
校長 寫道:
車厘子比琳琳大膽好多呀


侯爵府

積分: 20954


769#
發表於 06-2-12 21:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

OO >> , 我見到個 d 食人的昆蟲 + 異形,
真係想 c, 我咪 play 快 d, 希望個段恐怖野快 d 過,
點知佢睇唔清楚, 要我 rev 帶再睇多次


水晶宮

積分: 54392


770#
發表於 06-2-12 21:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我公司吾多方便ar...你send 比karen 先la ...tks
校長 寫道:
油媽、OO
我聽日可以courier CD相比妳地是旦一位,妳地邊位有興趣先


侯爵府

積分: 20954


771#
發表於 06-2-12 21:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

佢真係越o黎越大膽, 簡直係唔識 c
校長 寫道:
車厘子比琳琳大膽好多呀


伯爵府

積分: 17542


772#
發表於 06-2-12 21:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

車車>>昆蟲係車厘至愛...你飛左佢 :mrgreen: ....當然要回味下啦
cherrybibi 寫道:
OO >> , 我見到個 d 食人的昆蟲 + 異形,
真係想 c, 我咪 play 快 d, 希望個段恐怖野快 d 過,
點知佢睇唔清楚, 要我 rev 帶再睇多次


男爵府

積分: 7977


773#
發表於 06-2-12 21:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

OO
妳又放唔放便呀


伯爵府

積分: 17542


774#
發表於 06-2-12 21:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

好呀!!!

校長>>麻煩你啦....你有無我公司地址....我pm比你...
tszyau2000 寫道:
我公司吾多方便ar...你send 比karen 先la ...tks [quote]
校長 寫道:
油媽、OO
我聽日可以courier CD相比妳地是旦一位,妳地邊位有興趣先
[/quote]


侯爵府

積分: 20954


775#
發表於 06-2-12 21:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

妳真係越o黎越清楚佢
karencircle 寫道:
車車>>昆蟲係車厘至愛...你飛左佢 :mrgreen: ....當然要回味下啦


侯爵府

積分: 20954


776#
發表於 06-2-12 21:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

校長 >> 請收花


伯爵府

積分: 17542


777#
發表於 06-2-12 22:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

想問下"感嘆號"英文係mud呀??? 忘記左....yiyi家陣問緊我...我又掛著係樹 .....查左啦...係exclamation mark


男爵府

積分: 7977


778#
發表於 06-2-12 22:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

OO
唔知乜野exclamation mark !!


伯爵府

積分: 17542


779#
發表於 06-2-12 22:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

果然係一校之長....唔該晒
校長 寫道:
OO
唔知乜野examaition mark !!


伯爵府

積分: 17542


780#
發表於 06-2-12 22:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...新春大吉(Part 5)

我去食野先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo