joannelai930 寫道:
痰罐一早買左, 但係甜筒c都唔肯坐, 連廁板都買埋, 又係唔肯坐, 佢好似好驚咁, 所以我唔迫佢啦, 過兩個月再試過
買定冇壞o既, "見佢差不多開大" ~~~ 要好留心喎[quote]
tupytupy 寫道:
哈哈,甜筒真攪笑。
甜筒媽,甜筒用緊痰罐未呀? 酌婆猛叫我開始教酌b用痰罐,叫我逗住佢開大喎。 我未買痰罐呀,不過前日見佢差不多要開大就解開佢條片"勒"佢囉,頭兩次唔得,last果似就攪掂。

joannelai930 寫道:
甜筒都唔肯著衫架, 要嗿佢一餐, 同佢講訓覺先除啦
點知訓覺時, 佢真係扯住件衫叫你幫佢除
點解咁好記性![]()
![]()
[quote]
tupytupy 寫道:
酌b今日仲激死,佢唔鍾意著果件厚既晨褸,因為件衫厚著左佢郁得唔舒服,但今日咁凍得果件先頂到凍,佢又ee ahah,又扭又典,我最初都唔知佢要扭除衫,仲以為佢係米冷親定係滯親唔舒服,到一換片解開件衫就見佢鬼死咁開心先知咩事;結果我係唯有同佢換過見薄好多既衫再加見背心,然後刪晒全屋d窗,開個暖風機比佢![]()
![]()
