影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


侯爵府

積分: 22849


7861#
發表於 15-8-25 15:08 |只看該作者

引用:確定左啦!碩碩果然挑戰自己!+ +

原帖由 babybabywanted 於 15-08-25 發表
確定左啦!

碩碩果然挑戰自己!
@xina-李钟硕叫钟钟 :威尔第说细节事项还在调节中,但是这电影据说是已经投资完毕,而且开始招募工作人员啦,所以我觉得十有八九是定了




侯爵府

積分: 22849


7862#
發表於 15-8-25 18:24 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

可以感受到碩碩做狗主的威嚴
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


7863#
發表於 15-8-25 23:28 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

之前睇得好散,原來係同一場境發生的事!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


7864#
發表於 15-8-26 07:55 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

早晨
myphoto.jpg





男爵府

積分: 6390


7865#
發表於 15-8-26 09:31 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-25 18:24
可以感受到碩碩做狗主的威嚴
佢手攞住果條係咪蕉黎架呢?


侯爵府

積分: 22849


7866#
發表於 15-8-26 09:34 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-8-25+18:2

原帖由 Puffyy 於 15-08-26 發表
佢手攞住果條係咪蕉黎架呢?
唔係啦..我估係狗仔食的腸腸..



點評

Puffyy    發表於 15-8-26 11:13


侯爵府

積分: 22849


7867#
發表於 15-8-26 09:37 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-8-25+18:2

原帖由 Puffyy 於 15-08-26 發表
佢手攞住果條係咪蕉黎架呢?
我好想知而家個兩隻狗狗同碩碩相處如何.....突然我都想做碩碩寵物啦... ...佢肯定用超級溫柔的語氣同狗講野,仲要又攬又抱又錫....




男爵府

積分: 6390


7868#
發表於 15-8-26 11:21 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-26 09:37
我好想知而家個兩隻狗狗同碩碩相處如何.....突然我都想做碩碩寵物啦... ...佢肯定用超級溫柔的語氣 ...
我都話好想做佢隻狗架啦攬攬錫錫抱抱.....可能成日都有蕉食...


侯爵府

積分: 22849


7869#
發表於 15-8-26 11:22 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

一模一樣嗎?其實鍾碩細個時,雖然面圓圓,但下巴還是尖尖的!好可愛!跟現在一樣!有時肥左,叫李圓圓,但下巴還是尖的!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6390


7870#
發表於 15-8-26 11:24 |只看該作者
本帖最後由 Puffyy 於 15-8-26 11:30 編輯

好朋友的見面方式....BABY 應該知我講咩阿呵?





侯爵府

積分: 22849


7871#
發表於 15-8-26 11:25 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

呢張似d!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4016


7872#
發表於 15-8-26 11:45 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-8-26 11:24
好朋友的見面方式....BABY 應該知我講咩阿呵?
難道你地都係咁打招呼?

點評

Puffyy    發表於 15-8-26 12:35


侯爵府

積分: 22849


7873#
發表於 15-8-26 11:51 |只看該作者

引用:Quote:Puffyy+發表於+15-8-26+11:24+好朋友

原帖由 sho25 於 15-08-26 發表
難道你地都係咁打招呼?
咦!打patpat呀!

男仔可能做得出,女仔應該做唔出...




侯爵府

積分: 22849


7874#
發表於 15-8-26 11:53 |只看該作者

引用:Quote:Puffyy+發表於+15-8-26+11:24+好朋友

原帖由 sho25 於 15-08-26 發表
難道你地都係咁打招呼?
其實係咪韓國男仔興?我見幾個韓星都會會面打對方patpat...




男爵府

積分: 6390


7875#
發表於 15-8-26 12:35 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-26 11:53
其實係咪韓國男仔興?我見幾個韓星都會會面打對方patpat...
就算興...都好嘔心遮..


侯爵府

積分: 22849


7876#
發表於 15-8-26 12:55 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-8-26+11:5

原帖由 Puffyy 於 15-08-26 發表
就算興...都好嘔心遮..
如果碩碩咁樣同我打招呼,唔知我會唔會兜巴星佢...




大宅

積分: 4016


7877#
發表於 15-8-26 14:23 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-26 11:51
咦!打patpat呀!

男仔可能做得出,女仔應該做唔出...
係,可能係韓國男仔先做得出。


大宅

積分: 4016


7878#
發表於 15-8-26 14:23 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-26 11:53
其實係咪韓國男仔興?我見幾個韓星都會會面打對方patpat...
仲有邊個


侯爵府

積分: 22849


7879#
發表於 15-8-26 14:25 |只看該作者
sho25 發表於 15-8-26 14:23
仲有邊個
間唔中都有,running man見過…劉在石一定見過,李光洙…好似都試過……


大宅

積分: 4016


7880#
發表於 15-8-26 14:25 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-26 12:55
如果碩碩咁樣同我打招呼,唔知我會唔會兜巴星佢...
碩碩唔會咁對女仔既,我估佢可能捉住你塊面,
眼定定咁叫你nuna .

同埋你唔會捨得星佢,哈哈。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo