跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1978


7861#
發表於 11-1-27 19:13 |只看該作者
我個女又係怕沖涼,一落水慘叫,嚇死人。之後試下反轉背向天洗左背背先,再洗正面,就無事啦!可以試下。同埋水唔好太多浮力無甘勁。


大宅

積分: 1978


7862#
發表於 11-1-27 19:17 |只看該作者
阿仔入夜就會好瞓得,白天就唔係好瞓,而家仲食緊七餐,120ml,試比140就好易嘔奶。


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


7863#
發表於 11-1-27 20:24 |只看該作者
原帖由 tiger_BB 於 11-1-27 16:40 發表
你地阿b鍾唔鍾意洗白白?我阿囡沖涼好驚,喊到拆天,典算?
我已經用毛巾放在佢心口俾佢定驚,但好似冇效!


我亞b開初勁怕沖涼, 沖左3個星期就開始好鐘意.

可以留意下會唔會水溫唔o岩bb? 之前陪月跟足溫度計38度, 我自己用手摸就覺得唔夠暖, 因為我係鐘意沖熱少少水既, 我叫陪月比熱少少, around 40度, 亞b一落水就好舒服. 我估亞b響我肚入面, 慣左要熱少少水.


男爵府

積分: 5264

畀面勳章


7864#
發表於 11-1-27 22:49 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 11-1-27 18:56 發表


我無咁多人奶...所以都係下午係人奶囉..不過,頭先嘔好多出黎...唉...搞到我灰哂~~唔想再比人奶...

女仔可能細食d..應該無咩問題架...fifi一定得既..
咁乖埋身餵一陣就可以又訓..
半夜幾點起身扭架??? ...


佢半夜不定時架....

2點又試過, 4點又試過, 最勁一次試過5點先喊, 係一次咁大把


男爵府

積分: 5264

畀面勳章


7865#
發表於 11-1-27 22:51 |只看該作者
原帖由 gloomy1115 於 11-1-27 18:32 發表


SIUTING, 我都跟左你個schedule去餵阿女睇下可唔可以做到4個鐘一餐~

我係埋身餵7:30補左2oz奶粉, 11:30埋身(點半起左身, 埋身比佢啜左兩啖又訓返), 3:30埋身補2oz奶粉. 希望佢而家肯訓到7:30 就好啦~~7:30 會-5oz ...


計劃失敗啦~~10點45分比左奶佢飲啦...


大宅

積分: 3155


7866#
發表於 11-1-27 22:52 |只看該作者
我個囡鐘意沖涼. 個囝就會驚仲會喊, 有次同佢沖, 佢抓住我d頭髮唔放呀.

之前係工人沖, 而家我自己幫佢地沖, 我會放入水之前, 比佢對腳浸下水先, 一路沖一路唱歌或者傾計, 沖到最後就會同佢玩水, 抱住佢係d水度打圈, 捉下對腳踢下水咁, 佢地好鐘意喎, 而家個囝唔會喊, 不過岩岩落水時都仲係好緊張.

原帖由 tiger_BB 於 11-1-27 16:40 發表
你地阿b鍾唔鍾意洗白白?我阿囡沖涼好驚,喊到拆天,典算?
我已經用毛巾放在佢心口俾佢定驚,但好似冇效!


大宅

積分: 3155


7867#
發表於 11-1-27 22:55 |只看該作者
個囝食多食少都嘔奶, 所以我都費時做少食多餐. 其實唔駛一定硬性4個鐘, 如果佢早半個鐘以來醒左要食都可以照餵, 不過我個囝而家就算早醒左, 都好少喊要即時食, 都可以同佢玩一陣先食.

原帖由 mini.bb 於 11-1-27 19:17 發表
阿仔入夜就會好瞓得,白天就唔係好瞓,而家仲食緊七餐,120ml,試比140就好易嘔奶。


大宅

積分: 3155


7868#
發表於 11-1-27 22:57 |只看該作者
姑娘話最好養成良好作息時間, 第時再大d都要架嘞, 而家早d陪養囉.

原帖由 dada123 於 11-1-27 17:57 發表
今日我都學左SIUTING的方法去SET時間俾阿女...但我覺得佢好慘, 因日頭佢係全人奶, 唔夠2個HRS佢餓會喊...我都迫佢等到3個鐘先俾佢食...我老公話我唔好跟人...應因應自己個女的情況...我都唔知應唔應該SET佢4個HRS一 ...


男爵府

積分: 6934


7869#
發表於 11-1-27 23:22 |只看該作者
原帖由 gloomy1115 於 27-1-2011 22:51 發表


計劃失敗啦~~10點45分比左奶佢飲啦...


你有無比奶咀比fifi啜呀..
抱下佢..唔比佢食住..拖得就拖....
我一陣11:30pm餵奶了...


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1155


7870#
發表於 11-1-28 00:07 |只看該作者

回復 7765# dada123 的帖子

$6400係咪已經包埋五合一/六合一?


大宅

積分: 1155


7871#
發表於 11-1-28 00:17 |只看該作者

回覆 7768# siuting111 的文章

政府打10價,私家打13價。確實分別我唔知,只知13價coverage大d. 我上次問政府姑娘, 問佢13價會唔會好d, 佢叫我問番C+。只係話早排有人打完10價都感染咗肺鏈,唔知佢係咪暗示我打13價呢?


大宅

積分: 1155


7872#
發表於 11-1-28 00:34 |只看該作者

回復 7786# kikim 的帖子

如果佢食開80ml你見佢未夠仲扭,你咪再比多一安睇吓佢食到幾多,如果食多10ml, 你咪下次比90ml囉!
唔駛心急慢慢試啦!咁而家小小小花用樽食奶食成點呀?


大宅

積分: 1155


7873#
發表於 11-1-28 00:42 |只看該作者

回覆 7812# 阿早! 的文章

我阿仔都有格格聲笑,好得意。點會恐怖架,我覺得好開心喎。唔知佢哋做乜咁開心呢?


大宅

積分: 1155


7874#
發表於 11-1-28 00:57 |只看該作者

回覆 7846# tiger_BB 的文章

我阿仔頭兩日都有喊,之後就好鍾意沖涼。你比佢落水前同佢傾吓偈,話佢知去洗白白。落水嗰陣要比佢pat pat慢慢一下一下咁掂吓d水,等佢有心理準備。


男爵府

積分: 6934


7875#
發表於 11-1-28 01:15 |只看該作者
我頭先同老公商量緊,阿仔去c+打針,
定係去政府打針...搵左幾間兒科診所...
明天打去問下...打針要幾多錢~
依個website好多兒科醫生(揀返兒科)
比大家參考~
http://www.seedoctor.com.hk/

順便帶阿仔睇醫生,睇下個肚臍,阿仔肚臍幾突下...有d擔心...希望唔好小腸氣啦~><


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7876#
發表於 11-1-28 05:06 |只看該作者
阿女日日都飲820-840ml奶,昨日俾我強行調節,搞到佢飲得6餐奶同只得700ml!
我今日都係set返3個鐘一餐算了,因好多有經驗的人奶朋友話我,bb未夠3個月都不要迫佢跟schedule,否則長肉不夠,到病時磅數會跌得好快,如餵人奶的現在階段應肚餓便要餵,奶粉就可以3hrs先餵。
阿女昨晚8pm - 150ml, 11pm - 60ml, 食了奶粉到5pm先再叫食,都算不錯了!大家都瞓到5個半鐘。但佢都唔係好食,只是60ml! 佢好小會咁,都係唔好迫佢on schedule,再大小小先。

[ 本帖最後由 dada123 於 11-1-28 05:36 編輯 ]


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7877#
發表於 11-1-28 05:10 |只看該作者
13價,6合1,$6400!不過現在加咗價了$6800。

原帖由 faytin 於 11-1-28 00:07 發表
$6400係咪已經包埋五合一/六合一?


男爵府

積分: 5264

畀面勳章


7878#
發表於 11-1-28 09:04 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 11-1-27 23:22 發表


你有無比奶咀比fifi啜呀..
抱下佢..唔比佢食住..拖得就拖....
我一陣11:30pm餵奶了...


無呀~~想試下唔用奶咀先~~

今日再接再勵


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7879#
發表於 11-1-28 09:31 |只看該作者
我應該去返莫子慈醫生都打針..... 佢可以每次比$$添.....

你如果問到邊個醫生都好..又抵...記住share下..tks

至於dada個間我朋友話只要31/1前去比$$...都可以$6400..... 可以之後先打...

係呀, 要睇下肚臍.... 因為真係個個陪月都話我個女個肚臍好突....問我有無睇醫生...如果我唔係睇過...醫生話ok實嚇死我 :)

原帖由 siuting111 於 11-1-28 01:15 發表
我頭先同老公商量緊,阿仔去c+打針,
定係去政府打針...搵左幾間兒科診所...
明天打去問下...打針要幾多錢~
依個website好多兒科醫生(揀返兒科)
比大家參考~
http://www.seedoctor.com.hk/

順便帶阿仔睇醫生,睇下個肚 ...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7880#
發表於 11-1-28 09:37 |只看該作者
我媽咪堅持唔比奶嘴阿b呀....

我個囡而家食奶仲係亂哂時間..............前晚我第1次自己+工人照顧bb........阿囡半夜1:30食完....4:30食少少, 5:30, 7:00都要食...真係人都顛...

昨日/ 夜晚我媽咪照顧, bb就好似"lin"仙咁......夜晚9點食左20ml咋!!!!!!!!!!!!! (本來應該8點食添呀)

我一直等等等........係bb房坐到12:45先有機會比佢食多60ml人奶........之後媽咪話到5點阿囡先食多50ml奶粉....

希望係介夜晚既先"紹"啦...


原帖由 siuting111 於 11-1-27 23:22 發表


你有無比奶咀比fifi啜呀..
抱下佢..唔比佢食住..拖得就拖....
我一陣11:30pm餵奶了...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo