跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7881#
發表於 11-1-28 10:52 |只看該作者
原帖由 Vana 於 11-1-28 09:31 發表
我應該去返莫子慈醫生都打針..... 佢可以每次比$$添.....

你如果問到邊個醫生都好..又抵...記住share下..tks

至於dada個間我朋友話只要31/1前去比$$...都可以$6400..... 可以之後先打...

係呀, 要睇下肚臍.... 因 ...


我住馬鞍山架, 諗緊不如以後BB跟莫子慈睇, 所以O係到諗應唔應該打針都去佢到打.. 不過呢我打去問過佢如果打哂D針要七千幾蚊..貴過出面join package..都唔知點好..


大宅

積分: 1704


7882#
發表於 11-1-28 10:58 |只看該作者
上次有媽媽share bb食奶份量既formula,可以share多次嗎?


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7883#
發表於 11-1-28 11:06 |只看該作者
如果莫醫生係包埋醫生打針加診斷,就好抵!因我join package係打針only, no dr. Consultation ga....都要$6400!我女看的兒科醫生package要$13000呀!所以我只join打針,有病先看醫生。

原帖由 牛仔小怡 於 11-1-28 10:52 發表


我住馬鞍山架, 諗緊不如以後BB跟莫子慈睇, 所以O係到諗應唔應該打針都去佢到打.. 不過呢我打去問過佢如果打哂D針要七千幾蚊..貴過出面join package..都唔知點好.. ...


大宅

積分: 3155


7884#
發表於 11-1-28 11:14 |只看該作者
每日份量 = bb重量(kg) x 150 ml

原帖由 tiger_BB 於 11-1-28 10:58 發表
上次有媽媽share bb食奶份量既formula,可以share多次嗎?


男爵府

積分: 6934


7885#
發表於 11-1-28 11:21 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 28-1-2011 10:52 發表


我住馬鞍山架, 諗緊不如以後BB跟莫子慈睇, 所以O係到諗應唔應該打針都去佢到打.. 不過呢我打去問過佢如果打哂D針要七千幾蚊..貴過出面join package..都唔知點好.. ...


我打左去問屯門既兒科診所了,6800package,包埋診金~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


7886#
發表於 11-1-28 11:34 |只看該作者
各位早~

近來少咗留言, 事關老公今個WK開始放CNY, 我每朝都同佢帶女返學, 飲茶, 接放學.....返到屋企大女係度, 真係周身唔得閒 !

我隻仔, 開始咗3.5hrs/餐都ok, 佢last果餐應該係12:30, 但always瞓到1-2先起身食, 我唔知好唔好12:30就叫醒佢食 ???? 我怕佢習慣咗1-2, 咁我以後就辛苦了.

快新年了, 只係唱咗錢, 其他咩都未得閒攪, 衫就更正冇咩mood買, 自己都著唔到.......都唔知幾時先瘦番 ~


大宅

積分: 1308


7887#
發表於 11-1-28 12:02 |只看該作者
我想問你阿仔一餐食幾多ar>?
原帖由 sasa612 於 11-1-28 11:34 發表
各位早~

近來少咗留言, 事關老公今個WK開始放CNY, 我每朝都同佢帶女返學, 飲茶, 接放學.....返到屋企大女係度, 真係周身唔得閒 !

我隻仔, 開始咗3.5hrs/餐都ok, 佢last果餐應該係12:30, 但always瞓到1-2先起身食, ...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7888#
發表於 11-1-28 12:09 |只看該作者
原帖由 dada123 於 11-1-28 11:06 發表
如果莫醫生係包埋醫生打針加診斷,就好抵!因我join package係打針only, no dr. Consultation ga....都要$6400!我女看的兒科醫生package要$13000呀!所以我只join打針,有病先看醫生。

...


我打去問過,佢話醫生只會同你傾同打針有關的問題,其他問題會當你睇病另外收診金同葯費喎... 咁即係點?


男爵府

積分: 5391


7889#
發表於 11-1-28 12:10 |只看該作者
轉咗3.5hrs之後, 食少咗1餐, 而家一日6餐.
7, 10:30, 2, 5:30, 9, 12:30.

其實半夜4-5點都會醒/叫1次, 不過我比奶咀, 瞓下瞓下咁拖到7點早餐. 希望快d半夜唔醒, 咁就一天光晒 ~


原帖由 eeie 於 11-1-28 12:02 發表
我想問你阿仔一餐食幾多ar>?


別墅

積分: 880


7890#
發表於 11-1-28 12:12 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 11-1-28 10:52 發表


我住馬鞍山架, 諗緊不如以後BB跟莫子慈睇, 所以O係到諗應唔應該打針都去佢到打.. 不過呢我打去問過佢如果打哂D針要七千幾蚊..貴過出面join package..都唔知點好.. ...


我都係住MOS架,MOS仁安診所JOIN PACKAGE 9折呀,可以考慮吓WOR!
我大仔之前睇劉成志,而家大仔同細女都睇緊袁麗琪


男爵府

積分: 5391


7891#
發表於 11-1-28 12:12 |只看該作者
我覺得咁即係唔包睇醫生囉 ~ 你只可以問佢, 打咗針會唔會fever, 有咩反應, 打針 fever點handle...之類嘅問題.

如果你想問, 嘔奶, 食奶, 肚痛果d問題, 佢就另外收錢.

原帖由 牛仔小怡 於 11-1-28 12:09 發表


我打去問過,佢話醫生只會同你傾同打針有關的問題,其他問題會當你睇病另外收診金同葯費喎... 咁即係點?


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7892#
發表於 11-1-28 12:14 |只看該作者
原帖由 porporwong 於 11-1-28 12:12 發表


我都係住MOS架,MOS仁安診所JOIN PACKAGE 9折呀,可以考慮吓WOR!
我大仔之前睇劉成志,而家大仔同細女都睇緊袁麗琪


咁請問即係幾錢呀?


大宅

積分: 1308


7893#
發表於 11-1-28 12:16 |只看該作者
食幾多oz先可以捱到3.5hrs ar?
我都唔知幾時先可以戒夜奶.....
原帖由 sasa612 於 11-1-28 12:10 發表
轉咗3.5hrs之後, 食少咗1餐, 而家一日6餐.
7, 10:30, 2, 5:30, 9, 12:30.

其實半夜4-5點都會醒/叫1次, 不過我比奶咀, 瞓下瞓下咁拖到7點早餐. 希望快d半夜唔醒, 咁就一天光晒 ~


...


別墅

積分: 880


7894#
發表於 11-1-28 12:18 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 11-1-28 12:14 發表


咁請問即係幾錢呀?


Package$7250 9折=$6525
未計輪狀口服


大宅

積分: 1308


7895#
發表於 11-1-28 14:16 |只看該作者
我想問下你地D bb洗唔洗抱住瞓ga?
我個囡而家1個月多1星期啦, 基本上每次瞓都係要手抱住先肯瞓, 仲要瞓到好"林"先可以放在床仔, 唔係就一定會喊~平時如果眼仔開左, 都要抱, 如果在床仔or high chair 唔夠5mins就會喊ga la...我睇健康院D書仔就話咁係唔好的習慣, 要等佢自己在床仔玩玩下攰就自己瞓...
你地係點ga? 我係唔係種慣左佢呢??


複式洋房

積分: 327


7896#
發表於 11-1-28 14:20 |只看該作者
Hello...大家好....
我阿B兩個月喇..而家食150ML...4個鐘一次...夜奶就無好刻意同佢介...不過發覺同佢沖完涼食埋個轉奶..阿B會瞓得特別好....好多時都瞓多過咗4個鐘..有次食埋夜晚8點食完...到差唔多4點先起身要食..不過始終而家都係冬天...唔可以咁夜同佢沖....過埋新年我就要返工喇...到時阿B會俾隔離屋湊...唉~~~諗起都唔想同阿B分開呀...呢兩個月都係自己一手一腳湊開...真係好唔想返工呀...


男爵府

積分: 6934


7897#
發表於 11-1-28 14:25 |只看該作者
原帖由 eeie 於 28-1-2011 14:16 發表
我想問下你地D bb洗唔洗抱住瞓ga?
我個囡而家1個月多1星期啦, 基本上每次瞓都係要手抱住先肯瞓, 仲要瞓到好"林"先可以放在床仔, 唔係就一定會喊~平時如果眼仔開左, 都要抱, 如果在床仔or high chair 唔夠5mins就會喊 ...


我個仔一時時架,一時可以係張床自己訓唔扭唔喊,
一時放左一陣,已經又扭又叫..
我唔想抱慣佢..所以佢太扭會比奶咀囉...

我覺得bb去到夜晚4點-6點特別精神..唔願訓..
你地d bb係唔係咁架???


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


7898#
發表於 11-1-28 14:28 |只看該作者
原帖由 hehehahakawaii 於 28-1-2011 14:20 發表
Hello...大家好....
我阿B兩個月喇..而家食150ML...4個鐘一次...夜奶就無好刻意同佢介...不過發覺同佢沖完涼食埋個轉奶..阿B會瞓得特別好....好多時都瞓多過咗4個鐘..有次食埋夜晚8點食完...到差唔多4點先起身要食.. ...


你無同bb戒夜奶呀???
夜晚bb叫,你會起身比奶奶???

我重未返工呀...唔知到時我捨唔捨得呢??
不過,到時返工,工人照顧bb,我反而擔心,阿仔跟工人,唔跟我...我會好傷心架...因為到時bb開始識認人同跟人...個段期間反而我返左工...依家bb重係細個,佢都唔知我係乜水...


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


7899#
發表於 11-1-28 14:33 |只看該作者
原帖由 eeie 於 28-1-2011 12:16 發表
食幾多oz先可以捱到3.5hrs ar?
我都唔知幾時先可以戒夜奶.....


我個仔依家四個小時一次,
早同夜晚個餐比150ml..
中間就會比120ml..

尋晚戒夜奶第三晚,11:30餵奶,1點上床,4點開始扭計叫,
比奶咀無餵奶,不過,不斷ee air air,訓得唔冧,含奶咀...捱到7:30am食先奶奶..

希望快d半夜唔叫,捱到6點幾先叫啦...


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1978


7900#
發表於 11-1-28 14:44 |只看該作者
而家我set死12點食最後一餐,bb會4點左右再叫食,如果有一日他可瞓到5點幾先再叫食,我就會好開心,但只係得1-2次。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo