影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 1743


7901#
發表於 15-8-27 09:49 |只看該作者

引用:2013年10月的...碩碩就好man咁幫女主持人用

原帖由 babybabywanted 於 15-08-27 發表
2013年10月的...碩碩就好man咁幫女主持人用手剝開個石榴...
好man!!




大宅

積分: 4016


7902#
發表於 15-8-27 10:46 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-8-27 09:16
係啦!明明都唔鐘意男仔食煙, 但係佢真係好銷魂樣, 好入肉咁!! 但我都可以係咁睇住佢不食住煙個樣, 每睇一次 ...
我都唔鍾意人食煙,唯獨佢,我會繼續睇。

點評

Puffyy    發表於 15-8-27 11:24


侯爵府

積分: 22849


7903#
發表於 15-8-27 10:59 |只看該作者

引用:Quote:Puffyy+發表於+15-8-27+09:16+係啦!

原帖由 sho25 於 15-08-27 發表
我都唔鍾意人食煙,唯獨佢,我會繼續睇。
咁就繼續睇...bonita話好鍾意呢張相!

都話右嘴角擔飲管,左嘴角擔煙!
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


7904#
發表於 15-8-27 11:02 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

右邊飲水啦!古怪的習慣!碩碩的一舉一動已經給我們看透!
myphoto.jpg





侯爵府

積分: 22849


7905#
發表於 15-8-27 13:29 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

Ig update! 今次句韓文我識!「你好!」
myphoto.jpg




大宅

積分: 4016


7906#
發表於 15-8-27 13:36 |只看該作者
好勁呀,你地。
睇穿晒碩碩左右咀角既功能。
我又了解佢多左。


侯爵府

積分: 22849


7907#
發表於 15-8-27 13:41 |只看該作者

引用:好勁呀,你地。睇穿晒碩碩左右咀角既功能。

本帖最後由 babybabywanted 於 15-8-27 13:42 編輯
原帖由 sho25 於 15-08-27 發表
好勁呀,你地。
睇穿晒碩碩左右咀角既功能。
我又了解佢多左。

其實係微博個邊飯留意到我先知道!但我睇過好多相係證實左呢樣野!好好笑架!




大宅

積分: 1564


7908#
發表於 15-8-27 13:51 |只看該作者

回覆:babybabywanted 的帖子

生存報告




男爵府

積分: 6390


7909#
發表於 15-8-27 14:56 |只看該作者

引用:Ig update! 今次句韓文我識!「你好!」

原帖由 babybabywanted 於 15-08-27 發表
Ig update! 今次句韓文我識!「你好!」
終於覺得自己對韓文更進一步啦
佢個樣好搞笑! 好似不願比拍


侯爵府

積分: 22849


7910#
發表於 15-8-27 14:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-08-27+

原帖由 Puffyy 於 15-08-27 發表
終於覺得自己對韓文更進一步啦
佢個樣好搞笑! 好似不願比拍
都是他們叫我拍的...




大宅

積分: 4016


7911#
發表於 15-8-27 15:21 |只看該作者
本帖最後由 sho25 於 15-8-27 15:23 編輯
babybabywanted 發表於 15-8-27 13:41
其實係微博個邊飯留意到我先知道!但我睇過好多相係證實左呢樣野!好好笑架!

我响你地口中了解更多碩碩。多謝你地無私既分享。


侯爵府

積分: 22849


7912#
發表於 15-8-27 15:52 |只看該作者
sho25 發表於 15-8-27 15:21
我响你地口中了解更多碩碩。
想了解佢睇多d佢d訪問,碩碩做訪問一d都唔公式化架,佢會好用心答問題的,有時問到d私人野佢都會答,佢每次訪問都好似同朋友傾計一樣,心個句都講埋出黎,有時睇到都俾佢嚇親,佢唔似其他藝人咁,答埋晒d model answer,字就好多,但無內容!所以碩碩點解俾人感覺真實,而唔係高高在上的明星……
同埋,其實有時同碩合作過的工作人員都會去官網講碩碩架…有時工作完左,會寫後記,就會提到碩碩,又或者有時會係佢地自己sns會提起碩碩架!所以會知得多d野!就好似上次有個香港翻譯員,都係自己sns度講起碩碩,然後神通廣大的碩飯就會搵到,然後share出黎!

其實碩碩份人,好多人都讚佢,除左機場事件比較負面外,我都未聽過其他話碩唔好的說話,好多都係讚碩碩份人好誠懇,唔單只個樣好純真,其實思想都好純真……(呢句其實唔知係讚定彈……係出自朴海鎮的!) 其實碩碩都好最意朴海鎮,只要你見碩碩做訪問時,倚賴邊個,就代表那人在碩心目中幾好的!你留意就會知,因為碩碩唔擅長做現場訪問,如果身邊有人,佢都會搵人倚賴的!除非無一個人令佢值得信賴,咁佢都會硬住頭皮照做……

有一次,熱血宣傳,因為朴寶英不在,要碩自己一個人宣傳,雖然佢好緊張,但還是順利完成呢!所以呢,我地粉絲真係唔好嚇親碩寶寶啦……

又一次,係碩同宇彬拍時裝雜誌後,要做訪問,開頭都傾得好開心,碩碩好放鬆的,但因為宇彬有事要先走,記者就突然感受到碩碩的表情轉變,就問:「為何突然表情都緊張起來?」碩碩就直接話:「因為宇彬走了,得返自己一個,要好小心答問題,因為無人幫佢圓場。」

首爾FM,碩碩自己都講過,因為FM開始,佢其實一直都好緊張,直到宇彬出現,因為終於可以放鬆了,而且宇彬出現的驚喜,所以碩碩忍唔住喊了……那次,其實我覺得佢喊的原因都幾多……又因為拍完異鄉人,佢心情係個段時期唔多好,好情緒化……

碩碩本身係一個無乜安全感的孩子,所以要搵倚靠……碩有一個習慣,經常搵雙手交叉抱著自己,這是沒有感全感的表現……另外,碩碩個人無乜自信(但不等於自卑,碩碩要做好的事,他會做得很好的!),成日擔心自己做得唔夠好,佢最初紅了,經常會問粉絲:「為何會喜歡我這種人?」佢竟然用上「這種人」,可想而知,佢反而係擔心自己做得未夠好而不配被這麼多人愛戴……碩碩一直做人都比較謙虛,即使大紅大紫了,還是覺得自己還差好遠,還有很長的路要走呢……

其實咁細個就開始係演藝圈打滾,然後還保持純真,的確好難得,而且目標清晰,行為低調又謙虛的孩子……好難不愛……


大宅

積分: 1743


7913#
發表於 15-8-27 16:09 |只看該作者

引用:Quote:sho25+發表於+15-8-27+15:21+我响你

原帖由 babybabywanted 於 15-08-27 發表
想了解佢睇多d佢d訪問,碩碩做訪問一d都唔公式化架,佢會好用心答問題的,有時問到d私人野佢都會答,佢每次 ...
baby, 你成日分享咁多碩碩既野真係令人好難唔鍾意佢囉




大宅

積分: 4016


7914#
發表於 15-8-27 16:17 |只看該作者
moonpie 發表於 15-8-27 16:09
baby, 你成日分享咁多碩碩既野真係令人好難唔鍾意佢囉
認同呀。我應該離唔開碩碩架喇。多謝baby打咁大篇文分享呀。

我太多心,睇唔切佢既訪問,連碩碩好兄弟宇彬我都好鍾意。


侯爵府

積分: 22849


7915#
發表於 15-8-27 16:57 |只看該作者

引用:Quote:moonpie+發表於+15-8-27+16:09+baby,

原帖由 sho25 於 15-08-27 發表
認同呀。我應該離唔開碩碩架喇。多謝baby打咁大篇文分享呀。

我太多心,睇唔切佢既訪問,連碩碩好兄弟宇彬 ...
講碩碩其實我有排講..




大宅

積分: 1743


7916#
發表於 15-8-27 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sho25+於+15-08-27+發表認同

原帖由 babybabywanted 於 15-08-27 發表
講碩碩其實我有排講..
繼續繼續!我很樂意聽~~




侯爵府

積分: 22849


7917#
發表於 15-8-27 18:17 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

其實我唔想以貌取人,但此人一看便知人品好!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4016


7918#
發表於 15-8-27 18:22 |只看該作者
moonpie 發表於 15-8-27 17:00
繼續繼續!我很樂意聽~~
我又排隊先,我都好樂意聽。


大宅

積分: 1743


7919#
發表於 15-8-27 18:25 |只看該作者

引用:其實我唔想以貌取人,但此人一看便知人品好

原帖由 babybabywanted 於 15-08-27 發表
其實我唔想以貌取人,但此人一看便知人品好!
咁又係,佢連在熙都照顧得好好(包括俾曬D野佢食 )就知佢幾好仔啦!




侯爵府

積分: 22849


7920#
發表於 15-8-27 18:40 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

碩碩比較認生,對住唔熟識既人比較沉默寡言,所以當人知道佢竟然同光熙係好朋友都好詫異...因為光熙個人真係可以用嘈到爆,又鍾意搶鏡....所以,話碩沉默寡言,其實唔完全正確,只係碩碩比較認生啫...如果同碩碩熟的話,碩碩係會主動逗你玩的!係一個貪玩的大男孩,而且,呢一面,係粉絲面前亦從未掩飾過!老實說,佢可以同粉絲展露呢一面,其實我認為或多或少係因為碩碩視粉絲如朋友,所以即使認生都好,只要粉絲喜歡,他都會在粉絲面前撒嬌!只要你們看FM前的記者會和FM當晚,就會發現碩碩的態度係非常唔同,係粉絲面前輕鬆好多,臉上一直掛著笑容!有主持在記者會上,要求碩碩撒嬌,但碩碩就直接婉拒了!結果當晚,只要對象是粉絲,他都不抗拒buing buing幾次!要知道碩碩其實本身唔鍾意做buing buing的!他說過,走紅了後,好處係唔駛成日俾人叫做buing buing動作,雖然結果而家都要做... 但那真是為了粉絲才做的呀!要不是為了我們粉絲高興,佢大可以像記者會裡一樣拒絕!碩對粉絲好,好多細節都可以看得出來!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo