想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22720


7901#
發表於 05-5-4 14:19 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

個個都知你易忟呀~

joejoebebe 寫道:
march,

點解要去到tsuen wan 咁遠ar??? 到時天時熱, 妳老公要返工唔車妳去, 到時要去咁遠, 個肚又羅咁大, 妳就會好炆gar la.


子爵府

積分: 11365


7902#
發表於 05-5-4 14:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

cinnamon

個度只係可以外賣, 冇得座gar. 今日天陰陰有風, 都okay


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7903#
發表於 05-5-4 14:22 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
無呃你喎,我見siuso 留言話晨早到晚都無見過你,之後咪一路唸起你囉. hotline 壞左 堅定流先?? 係咪比d 煩人打到爛晒.

bebu,
有package 我都係最近響產前產後見到咋...不過我睇開果個鐘e 生都無呢家o野 :-(


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7904#
發表於 05-5-4 14:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
佢同我講:"有老公車埋你去都厭遠 "
唉~~私家e 生時間上點都有得就o既,問題係book 到幾時睇唧. 我信佢會車我去但我覺得有無咁o既需要(去到咁遠)囉.


侯爵府

積分: 22720


7905#
發表於 05-5-4 14:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,

joejoebebe 寫道:
cinnamon

個度只係可以外賣, 冇得座gar. 今日天陰陰有風, 都okay


子爵府

積分: 11365


7906#
發表於 05-5-4 14:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
jojo,

我信佢會車我去但我覺得有無咁o既需要(去到咁遠)囉.



march

妳答佢LA : [size=x-large]無咁o既需要


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7907#
發表於 05-5-4 14:28 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我呢d 真情流露 乜呢度有無覺得我係純情小綿羊咩!! :tongue:

Cinnamon 寫道:
個個都知你易忟呀~


侯爵府

積分: 23238

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7908#
發表於 05-5-4 14:31 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo,
我同佢講呀:"咁你問啦,跟手幫我book 埋,你睇下book 到幾時先再睇啦,我自己唔再book 啦!!"


侯爵府

積分: 22720


7909#
發表於 05-5-4 14:42 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

我一陣3點-5點無王管, 你哋有無人得閒响庶呀?


侯爵府

積分: 22720


7910#
發表於 05-5-4 14:43 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

好悶好悶好悶............................


侯爵府

積分: 22720


7911#
發表於 05-5-4 14:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

炸版炸版炸版.................................


侯爵府

積分: 22720


7912#
發表於 05-5-4 14:44 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

好嘢好嘢好嘢...............................


侯爵府

積分: 22720


7913#
發表於 05-5-4 14:45 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

無聊無聊無聊....................................


侯爵府

積分: 22720


7914#
發表於 05-5-4 14:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

無人無人無人..............................


侯爵府

積分: 22720


7915#
發表於 05-5-4 14:46 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

放工放工放工................................... :-|


侯爵府

積分: 22720


7916#
發表於 05-5-4 14:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

三個三個三個..................................... :mrgreen:


侯爵府

積分: 22720


7917#
發表於 05-5-4 14:47 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

成功成功成功....................................... :-P


侯爵府

積分: 22720


7918#
發表於 05-5-4 14:48 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

收手收手收手..................................... :wink:


男爵府

積分: 5314


7919#
發表於 05-5-4 14:49 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march, wongming

陳麗燕唔係係東英架, 佢係旺角架. 係旺角中心後面.

我試過睇佢, 檢查同驗血要9佰幾架.


男爵府

積分: 5314


7920#
發表於 05-5-4 14:53 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo

買左洗衣機la, 原來買洗衣機要咁貴架.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo