

原帖由 sasa612 於 11-1-29 18:00 發表
佢冇食奶架....不過就羅羅戀咁, 就算比奶咀佢, 一跌咗又嘈, 我又要成日起身執奶咀, .....反而捉佢落黎我張床, 就可以瞓番到7點都唔起身. 所以而家, 每晚都係上半夜自己瞓, 下半夜就同我同床....唉 !!
...
原帖由 dada123 於 11-1-30 00:26 發表
昨晚想試吓俾返bb瞓bb床, 叫返老公同我同床, 點知bb瞓得唔好, 我成晚都冇得瞓....搞到我都好忟憎....老公同我同bb3人都瞓得唔好....因為老公返左我房sleep, 冇工人幫我, 好辛苦呀...今晚老公都係瞓返隔離房,工人幫我 ...