跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5264

畀面勳章


7921#
發表於 11-1-29 21:19 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 11-1-29 18:00 發表
佢冇食奶架....不過就羅羅戀咁, 就算比奶咀佢, 一跌咗又嘈, 我又要成日起身執奶咀, .....反而捉佢落黎我張床, 就可以瞓番到7點都唔起身. 所以而家, 每晚都係上半夜自己瞓, 下半夜就同我同床....唉 !!



...


同你一樣呀~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


7922#
發表於 11-1-29 23:24 |只看該作者
Same here...

原帖由 sasa612 於 11-1-29 18:00 發表
佢冇食奶架....不過就羅羅戀咁, 就算比奶咀佢, 一跌咗又嘈, 我又要成日起身執奶咀, .....反而捉佢落黎我張床, 就可以瞓番到7點都唔起身. 所以而家, 每晚都係上半夜自己瞓, 下半夜就同我同床....唉 !!



...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7923#
發表於 11-1-30 00:26 |只看該作者
昨晚想試吓俾返bb瞓bb床, 叫返老公同我同床, 點知bb瞓得唔好, 我成晚都冇得瞓....搞到我都好忟憎....老公同我同bb3人都瞓得唔好....因為老公返左我房sleep, 冇工人幫我, 好辛苦呀...今晚老公都係瞓返隔離房,工人幫我好d, 大家都有教好瞓....bb真係瞓我張床好瞓好多呀....弊啦...bb床可能太細冇咩空間俾佢伸展....佢一伸橫對手, 都掂到床邊...可能係咁佢唔想sleep bb床....
今日bb食奶唔多, 下午5pm吃左150ml, 之後佢仲想要啜我, 但我剛泵完奶, 俾佢啜都冇嘢食咁..佢啜左大半個鐘, 我實在太累, 好想sleep一陣, 咁就發左bb脾氣, 唉....工人想幫我抱, 我又想bb瞓吓, 因佢全日都冇咩點瞓, 昨晚又係...所以我想佢同我一齊瞓, 我就俾左奶咀佢食, 佢食到8點都仲未瞓, 我見到佢8:30左右就瞓著, 諗全9pm俾佢食奶, 點知佢又唔醒, 搞到12點剛起身先食奶, 今日全日食得500ml左右, 好想佢食返多d, 之前都每日有840ml左右...怕佢食得太小....
明天都係佢叫餓就俾佢食, 唔再等3個hrs...因人奶佢好快會餓...唔想餓親佢呀....陰公....

呢2日的奶量都唔多...每次都係泵得80ml...唔知係咪飲左鹿茸呢? 泵到個胸鬼咁痛都係得最多得100ml...唔夠佢一餐食...好彩佢今日食得小..仲可以餐餐係人奶....希望明天奶量好返dd...
不過99放3日假...變相自己冇得放假...工人要幫99手, 99係home, 真係煩....好想佢日日夜夜都返工, hahaha....




原帖由 sasa612 於 11-1-29 18:00 發表
佢冇食奶架....不過就羅羅戀咁, 就算比奶咀佢, 一跌咗又嘈, 我又要成日起身執奶咀, .....反而捉佢落黎我張床, 就可以瞓番到7點都唔起身. 所以而家, 每晚都係上半夜自己瞓, 下半夜就同我同床....唉 !!



...

[ 本帖最後由 dada123 於 11-1-30 00:28 編輯 ]


大宅

積分: 1612


7924#
發表於 11-1-30 01:38 |只看該作者
原帖由 dada123 於 11-1-30 00:26 發表
昨晚想試吓俾返bb瞓bb床, 叫返老公同我同床, 點知bb瞓得唔好, 我成晚都冇得瞓....搞到我都好忟憎....老公同我同bb3人都瞓得唔好....因為老公返左我房sleep, 冇工人幫我, 好辛苦呀...今晚老公都係瞓返隔離房,工人幫我 ...
bb床咁快唔啱? 你買左細床咩? 但都無咁快掛, 係唔係b女好高大呀? haha....
我都好似你咁諗, 想bb食多d, 所以唔想幫佢介夜奶住, 因為佢到宜家, 都係食100-120ml一餐, 3個鐘一次, 咁都係800-900ml左右, 如果要佢食少餐, 咁未好慘, 所以我都係順其自然算喇, 希望佢長多d肉, 打好d個底.


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7925#
發表於 11-1-30 11:09 |只看該作者
鹿茸會少奶架?我呢排又係食鹿茸,又係少左奶呀

原帖由 dada123 於 11-1-30 00:26 發表
昨晚想試吓俾返bb瞓bb床, 叫返老公同我同床, 點知bb瞓得唔好, 我成晚都冇得瞓....搞到我都好忟憎....老公同我同bb3人都瞓得唔好....因為老公返左我房sleep, 冇工人幫我, 好辛苦呀...今晚老公都係瞓返隔離房,工人幫我 ...


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


7926#
發表於 11-1-30 13:04 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 11-1-30 01:38 發表
bb床咁快唔啱? 你買左細床咩? 但都無咁快掛, 係唔係b女好高大呀? haha....
我都好似你咁諗, 想bb食多d, 所以唔想幫佢介夜奶住, 因為佢到宜家, 都係食100-120ml一餐, 3個鐘一次, 咁都係800-900ml左右, 如果要佢食少餐 ...


一日800-900ml咁多奶?
之前jm post過一日奶量(oz)=重量(kg)*5, 以我b為例:
4.57kg*5=22.85oz, 即唔夠700ml一日. 我係睇住呢個做指標, 如果佢果日食夠呢個份量就算架喇.


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


7927#
發表於 11-1-30 13:39 |只看該作者
想問妳哋用咩洗奶咀(飲奶個個)?我個工人用洗奶咀個刷洗穿咗我泵奶個泵。攪到穿咗氣泵唔到


男爵府

積分: 5264

畀面勳章


7928#
發表於 11-1-30 13:59 |只看該作者
原帖由 B__B 於 11-1-30 13:39 發表
想問妳哋用咩洗奶咀(飲奶個個)?我個工人用洗奶咀個刷洗穿咗我泵奶個泵。攪到穿咗氣泵唔到


我會放落加左洗奶樽液既水度浸一陣, 跟住用手捽佢咋


男爵府

積分: 6934


7929#
發表於 11-1-30 14:36 |只看該作者
想問下,
你地bb,會唔會訓訓下,突然又喊下叫下,
訓唔得冧呢???
之後要抱起,先可以訓....
成日咁..好唔得閒囉???


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1704


7930#
發表於 11-1-30 14:41 |只看該作者

回覆 7926# B__B 的文章

我個刷,連住一個細細既刷洗奶咀用


大宅

積分: 1704


7931#
發表於 11-1-30 14:53 |只看該作者

回覆 7928# siuting111 的文章

絕對會,我會好似個傻婆咁,問佢係咪發夢呀,唔洗驚,媽咪喺度,錫返!一路講,一路用手輕輕拍佢心口
如果佢係純粹發脾氣、扭抱既,佢會我越拍越喊


大宅

積分: 1704


7932#
發表於 11-1-30 14:56 |只看該作者
星期四過年喇!今早99幫我買咗全盒既食品,yeah!我煩小樣,突然覺得佢好好添!
我而家去咗剪髮,只出咗黎一陣,已好掛住阿囡...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7933#
發表於 11-1-30 16:54 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 11-1-30 13:04 發表


一日800-900ml咁多奶?
之前jm post過一日奶量(oz)=重量(kg)*5, 以我b為例:
4.57kg*5=22.85oz, 即唔夠700ml一日. 我係睇住呢個做指標, 如果佢果日食夠呢個份量就算架喇. ...


我地都係一日食800-900架,之前仲試過900幾添呀

不過宜家退黃退得七七八八,有時見佢眼訓就會由得佢訓,夜奶時間亦都係佢醒先喂,所以呢兩日都得800左右


大宅

積分: 2407


7934#
發表於 11-1-30 18:05 |只看該作者
唔谷奶時係啱架, 係谷咗奶先cool囉~

原帖由 牛仔小怡 於 11-1-27 11:09 發表


哇, 好大獲喎... 會唔會係緊得濟?


大宅

積分: 2407


7935#
發表於 11-1-30 18:29 |只看該作者
咁我個B都幾大食喎, 佢依家每餐150ml人奶, 每日食足7-8餐, 咁即係一日食成1,050-1,200ml, 每3個鐘就要食, 所以我要好勤力泵奶!


男爵府

積分: 6934


7936#
發表於 11-1-30 20:56 |只看該作者
剛剛帶左阿仔去睇醫生了,
肚臍突既問題,原來都屬於小腸氣既一種,幾個月至一歲前會慢慢好返
唔痛,可以按返落去,係就無事的,
係阿b出世之後,醫生剪臍帶時唔好囉~

不過,阿仔兩條眼眉有油支性皮炎,醫生比藥膏搽..

問埋打針要6800元囉(打針評估),醫生話依家打既針,好少會發燒喎...(唔知係唔係既)

今日帶阿仔出街,推bb車,全程阿仔訓覺,無扭計,反而係屋企無訓得咁c服.可能bb習慣係我地個肚入面時,郁來郁去既感覺,有安全感...真係訓得好好...

but,阿仔一返到屋企開始喊了...(因為差不多夠仲食奶奶)

我覺得阿仔開始大食左了,依家阿仔一日食5餐,(4小時一次),早晚各150ml,其他就120ml,但明天開始嘗試每餐比150ml先~

我依家一日pump一次奶到咋..真係無咩時間,pump得50-80到,所以阿仔每日食一餐人奶+補奶粉,來唔來先會埋身比人奶(扭計喊時,會比阿仔啜人奶),其他就係奶粉啦....

人奶,我依家盡量比囉...不過奶量真係唔多...唔想自己太辛苦了...只要阿仔有增磅長肉,已經感恩,thx god啦~~~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2723


7937#
發表於 11-1-30 21:46 |只看該作者
HELLO, 我好耐冇上BK喇, 因為照顧阿B同泵奶真係冇晒時間! 可以我個人慢手慢腳, 泵奶又慢!
有排都追唔晒D POST!!


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7938#
發表於 11-1-30 21:49 |只看該作者
我個b由出世到而家都係咁喎.....

Btw glad to know that your baby is ok....:)

原帖由 siuting111 於 11-1-30 14:36 發表
想問下,
你地bb,會唔會訓訓下,突然又喊下叫下,
訓唔得冧呢???
之後要抱起,先可以訓....
成日咁..好唔得閒囉???


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7939#
發表於 11-1-30 22:02 |只看該作者
我個女都係咁GA...咁都好正常啫....
我個女一醒左發覺唔係俾人抱住, 就會大喊GA LA...好煩GA....

原帖由 siuting111 於 11-1-30 14:36 發表
想問下,
你地bb,會唔會訓訓下,突然又喊下叫下,
訓唔得冧呢???
之後要抱起,先可以訓....
成日咁..好唔得閒囉???


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7940#
發表於 11-1-30 22:05 |只看該作者
我都唔知係咪張床仔細...不過佢伸橫對手就會掂到2邊Ga la....
我都係, 想俾佢盡食先...肥d個底會好d....到大個一病就會跌磅好快ga la...
佢今日暫時食左740ml, 一陣我會12am前叫醒佢再食....

原帖由 LuLu812 於 11-1-30 01:38 發表
bb床咁快唔啱? 你買左細床咩? 但都無咁快掛, 係唔係b女好高大呀? haha....
我都好似你咁諗, 想bb食多d, 所以唔想幫佢介夜奶住, 因為佢到宜家, 都係食100-120ml一餐, 3個鐘一次, 咁都係800-900ml左右, 如果要佢食少餐 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo