想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11986


7941#
發表於 05-5-4 16:05 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

好悶呀~~~~~~


子爵府

積分: 11986


7942#
發表於 05-5-4 16:05 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

jojo.....mon姐唔同妳坐公園我陪妳呀下!


子爵府

積分: 11986


7943#
發表於 05-5-4 16:06 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

頭先去大快活食牛腩米,得果兩舊牛腩,搵笨!


子爵府

積分: 11986


7944#
發表於 05-5-4 16:07 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

成功~~~~!!!!


侯爵府

積分: 22720


7945#
發表於 05-5-4 16:10 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,
不如而家諗吓下個monday去邊庶食lunch啦!


子爵府

積分: 11986


7946#
發表於 05-5-4 16:12 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....我諗唔到坐得好,又平又好食嘅地方bor~~,不如jojo諗la~~~
Cinnamon 寫道:
阿米,
不如而家諗吓下個monday去邊庶食lunch啦!


侯爵府

積分: 22720


7947#
發表於 05-5-4 16:13 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,

你寸佢呀?! 而家究竟係4個定5個人? ?-(

WongMing 寫道:
mon....我諗唔到坐得好,又平又好食嘅地方bor~~,不如jojo諗la~~~


子爵府

積分: 11986


7948#
發表於 05-5-4 16:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

march...如果妳搵到間又平,又正,又可靠嘅醫生記住話我知,咁我下次就可以考慮唔搵dr.fok la,真係好貴呀!


侯爵府

積分: 22720


7949#
發表於 05-5-4 16:14 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

超級, 極度, 萬分, 嚴重, 非常.............


子爵府

積分: 11986


7950#
發表於 05-5-4 16:15 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....唔好咁講,jojo一陣又 死我架la! :-( 應該5個la,我,妳,jojo,911同march呀嗎!
Cinnamon 寫道:
阿米,

你寸佢呀?! 而家究竟係4個定5個人? ?-(

[quote]
WongMing 寫道:
mon....我諗唔到坐得好,又平又好食嘅地方bor~~,不如jojo諗la~~~
[/quote]


侯爵府

積分: 22720


7951#
發表於 05-5-4 16:17 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,

真係睡魔急call, 想諗都諗唔到呀~
WongMing 寫道:
mon....唔好咁講,jojo一陣又 死我架la! :-( 應該5個la,我,妳,jojo,911同march呀嗎!


子爵府

積分: 11986


7952#
發表於 05-5-4 16:20 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon...妳唔係long lunch哦呵?


侯爵府

積分: 22720


7953#
發表於 05-5-4 16:22 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,

唔係呀, 你預我13:45左右要返到公司啦...所以唔好太遠囉..
WongMing 寫道:
mon...妳唔係long lunch哦呵?


侯爵府

積分: 22720


7954#
發表於 05-5-4 16:22 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,

三米三又如何?


子爵府

積分: 11986


7955#
發表於 05-5-4 16:23 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

mon....but 三米三妳同jojo都好似唔係好like,right?
Cinnamon 寫道:
阿米,

三米三又如何?


伯爵府

積分: 16200


7956#
發表於 05-5-4 16:25 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

March 寫道:
米,mon姐,
如果要容易book 我首選自己睇開果個啦,but 貴嘛-$750/次,老公又話想睇下有無第二個平得o黎又好喎 :cry: 唉~~真係麻鬼煩!!!! 無呀,我依家咪照bk 左dr. 張先囉,如果真係平得o黎又細心o既都無所謂. 不過我依家仍然要繼續搵下邊個e 生平靚正.


March & mon,

我老公就無所謂,佢最怕係等...... 而我又想找女醫生,所以,我都會再continue 找醫生.

mon,

6月25日...我都無所謂,因為,我到時都有31wks, 我都只係想知bb 個頭仔轉左未jar!

你地有無聽過"方幸生"? Any comment?


侯爵府

積分: 22720


7957#
發表於 05-5-4 16:26 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

阿米,

我就食過幾次啫, 我係覺得唔係好抵, 不過又唔係成日食, 無所謂啦, 我哋又5個人, 可以叫多d嘢一齊食吖麻...

乜jojo都唔like咩? 佢上次同你同winnie食過架.
WongMing 寫道:
mon....but 三米三妳同jojo都好似唔係好like,right?


侯爵府

積分: 22720


7958#
發表於 05-5-4 16:27 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911,

出面有人提過呢個名, 你睇吓有無comment?!

ew911 寫道:

你地有無聽過"方幸生"? Any comment?


子爵府

積分: 11365


7959#
發表於 05-5-4 16:28 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

WongMing 寫道:
jojo.....mon姐唔同妳坐公園我陪妳呀下!


WONGMING

妳唔好勉強 wor 我自己like 米得lor


子爵府

積分: 11986


7960#
發表於 05-5-4 16:28 |只看該作者

Re: 有無計劃想生bb

911....係la~~最怕睇醫生要等,排長龍!我家姐大肚果陣,去睇麥潔慈,book左上到去都等成粒鐘,我姐夫即刻 [quote]
ew911 寫道:

March & mon,

我老公就無所謂,佢最怕係等...... 而我又想找女醫生,所以,我都會再continue 找醫生.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo