跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7941#
發表於 11-1-30 22:45 |只看該作者
唔好太辛苦自己...我們咪又係飲奶粉大....人奶係盡力俾BB啦....我呢幾日都係盡力而為...今日就好返DD...可以俾到5餐BB飲...但真係為左泵奶...都冇咩時間...老公想我同佢出街, 但我成日掛住催佢返HOME, 因為要泵奶...佢覺得我不要太辛苦自己...想我戒俾人奶BB TIM...但我自己覺得, 仲有奶, 就俾BB好D...起碼俾到3個月係我的MINIMUM TIMELINE.

但我想問, 你們有冇泵奶泵到手痛?我老公最大原因叫我停人奶係因我的雙手的手指公虎口位已傷左...有少少彈弓手跡象...好痛...因我泵奶時比較出力去揸, 搞到左手最傷..你們會有咁嘅問題嗎?

原帖由 siuting111 於 11-1-30 20:56 發表
剛剛帶左阿仔去睇醫生了,
肚臍突既問題,原來都屬於小腸氣既一種,幾個月至一歲前會慢慢好返
唔痛,可以按返落去,係就無事的,
係阿b出世之後,醫生剪臍帶時唔好囉~

不過,阿仔兩條眼眉有油支性皮炎,醫生比藥膏搽..

問埋 ...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7942#
發表於 11-1-30 22:57 |只看該作者
Me too , around 650-750ml per day

原帖由 阿早! 於 11-1-30 13:04 發表


一日800-900ml咁多奶?
之前jm post過一日奶量(oz)=重量(kg)*5, 以我b為例:
4.57kg*5=22.85oz, 即唔夠700ml一日. 我係睇住呢個做指標, 如果佢果日食夠呢個份量就算架喇. ...


禁止訪問

積分: 2425

陪月勳章


7943#
發表於 11-1-30 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6934


7944#
發表於 11-1-30 23:34 |只看該作者

回復 7942# 傑小子 的帖子

嘩~~你咁快返工既~~~
應該你係第一個返工既MAMA了...



健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


7945#
發表於 11-1-30 23:35 |只看該作者
原帖由 Vana 於 30-1-2011 22:57 發表
Me too , around 650-750ml per day


我明天開始,每餐比150ML比阿仔先~~
唔知會唔會太多呢~~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1612


7946#
發表於 11-1-31 00:12 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 11-1-30 13:04 發表


一日800-900ml咁多奶?
之前jm post過一日奶量(oz)=重量(kg)*5, 以我b為例:
4.57kg*5=22.85oz, 即唔夠700ml一日. 我係睇住呢個做指標, 如果佢果日食夠呢個份量就算架喇. ...
咁其實都會有時少左or多左既, 呢個係平均姐, 佢平均3個鐘一餐, 但有時佢2.5個鐘食, 但4個鐘先食都會有. 有時一餐食75ml就瞓左, 但平均都係100ml以上, 所以都好難fix到佢食量.
佢1個月個時磅重有3.85kgs, 宜家1個月22日唔知幾重呢?


大宅

積分: 1612


7947#
發表於 11-1-31 00:22 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 11-1-30 14:36 發表
想問下,
你地bb,會唔會訓訓下,突然又喊下叫下,
訓唔得冧呢???
之後要抱起,先可以訓....
成日咁..好唔得閒囉???
通常夜晚係咁樣, 日頭好d, 唔會一醒就喊. 今朝6點幾仲搞笑, 我開左個baby monitor睇佢, 佢跌左個奶咀出黎, 但比張包被頂住係咀邊, 佢又唔喊, 好努力咁同個奶咀搏鬥, 想食返個奶咀, 足足玩左成10分鐘都唔成功, 咁先開始ar ar叫...haha...好過癮. 有時開個mon睇住佢真係好多古怪動作~


大宅

積分: 1612


7948#
發表於 11-1-31 00:25 |只看該作者
原帖由 Vana 於 11-1-30 22:57 發表
Me too , around 650-750ml per day
你bb細我地既b幾weeks, 所以唔算少啦~


大宅

積分: 1704


7949#
發表於 11-1-31 01:14 |只看該作者

回覆 7946# LuLu812 的文章

我都想買baby monitor, 你果款好用嗎?幾多$?同響邊度買?


大宅

積分: 1155


7950#
發表於 11-1-31 05:14 |只看該作者

回復 7940# dada123 的帖子

我都係,兩隻手虎口位都好痛,右手手指公仲有彈弓手。抱阿b開始冇力。你有冇去睇醫生呀?我想睇,咁落去都唔係辦法。不過我唔知點解會搞成咁,係泵奶定抱得阿b多?


大宅

積分: 1155


7951#
發表於 11-1-31 07:35 |只看該作者

回覆 7935# siuting111 的文章

好在黃b突肚臍醫生話冇咩事。
油支性皮炎係咩嚟?


男爵府

積分: 6934


7952#
發表於 11-1-31 08:36 |只看該作者
原帖由 faytin 於 31-1-2011 07:35 發表
好在黃b突肚臍醫生話冇咩事。
油支性皮炎係咩嚟?


開頭我以為係甩皮...因為好似有層皮咁既野...又唔係一粒粒咁,係有層野咁...
老公問醫生係咩黎,醫生話係油支性皮炎(類似既名,忘記真正名)

同埋呢,可能阿b食奶粉,有d奶"冼",一粒粒,係面呀,下巴位囉....你地bb有無呀??


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


7953#
發表於 11-1-31 08:41 |只看該作者
阿b尋晚戒夜奶第6日,
食完11:30pm之後,一點上床訓,3:15am扭左一陣計,啜左一陣奶咀,繼續訓返,之後訓到7:00am,開始叫又喊要食奶了....不過,我都等到7:20am先比奶阿仔食...
老公話第一次真正感覺有訓覺呀...因為尋晚阿仔有扭計佢都唔知道...

希望阿仔keep住啦....乖乖戒夜奶..訓到天光啦~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7954#
發表於 11-1-31 08:58 |只看該作者
我阿女係眼眉毛及眼簾位置甩皮,都2個月仲係咁,可能同你阿仔一樣。
奶癬就應該未有。

原帖由 siuting111 於 11-1-31 08:36 發表


開頭我以為係甩皮...因為好似有層皮咁既野...又唔係一粒粒咁,係有層野咁...
老公問醫生係咩黎,醫生話係油支性皮炎(類似既名,忘記真正名)

同埋呢,可能阿b食奶粉,有d奶"冼",一粒粒,係面呀,下巴位囉....你地bb有無呀 ...


男爵府

積分: 5391


7955#
發表於 11-1-31 09:00 |只看該作者
咁你返工後, 諗住PUMP幾多次 ??
我已經轉咗1日4次, 而家全日得1000-1100, 比起之前1日5次少咗100-200...不過FOR第時返工, 冇計 ~


原帖由 chermama 於 11-1-30 18:29 發表
咁我個B都幾大食喎, 佢依家每餐150ml人奶, 每日食足7-8餐, 咁即係一日食成1,050-1,200ml, 每3個鐘就要食, 所以我要好勤力泵奶!


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7956#
發表於 11-1-31 09:03 |只看該作者
我女1230食,之後半夜都無叫食,只是呼吸不暢通,到今早630食,都算好。
不過我自己就3點先瞓,因要泵定早餐俾阿女,現在又泵奶中,因想一陣落街行吓。

原帖由 siuting111 於 11-1-31 08:41 發表
阿b尋晚戒夜奶第6日,
食完11:30pm之後,一點上床訓,3:15am扭左一陣計,啜左一陣奶咀,繼續訓返,之後訓到7:00am,開始叫又喊要食奶了....不過,我都等到7:20am先比奶阿仔食...
老公話第一次真正感覺有訓覺呀...因為尋晚阿 ...


男爵府

積分: 5391


7957#
發表於 11-1-31 09:05 |只看該作者
痛呀....
不過我唔會全程按, 我通常按鬆咗之後就斎泵, 一般按15-20MINS到....


原帖由 dada123 於 11-1-30 22:45 發表
唔好太辛苦自己...我們咪又係飲奶粉大....人奶係盡力俾BB啦....我呢幾日都係盡力而為...今日就好返DD...可以俾到5餐BB飲...但真係為左泵奶...都冇咩時間...老公想我同佢出街, 但我成日掛住催佢返HOME, 因為要泵奶... ...


男爵府

積分: 5391


7958#
發表於 11-1-31 09:08 |只看該作者
wah...好好了.

我個仔1230last, 但4:00又叫....
今次我冇理佢, 佢扭一陣瞓番....但到5點又叫....我最後忍唔住又捉佢同我瞓.....


原帖由 dada123 於 11-1-31 09:03 發表
我女1230食,之後半夜都無叫食,只是呼吸不暢通,到今早630食,都算好。
不過我自己就3點先瞓,因要泵定早餐俾阿女,現在又泵奶中,因想一陣落街行吓。

...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7959#
發表於 11-1-31 10:27 |只看該作者
我仲未同我BB戒夜奶,只係一番黎時佢夜奶係三個鐘一次,跟住係四個鐘,宜家係大概11-12點食埋最後一餐後佢喊先餵佢食。但我睇番呢幾日的record, 無論佢最後一餐係11點定12點, 佢都係3點幾4點時起身... 佢喊時,工人就餵佢食奶,我就起身泵,之前我就唔起身既.. 訓到9點幾先起身, 但谷到爆呀個胸真係.. 所以宜家試行半夜泵一次,同埋聽講泵夜奶個奶量係會上快D.. 所以希望O係番工前盡量build up個奶量..


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7960#
發表於 11-1-31 10:28 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 11-1-31 09:05 發表
痛呀....
不過我唔會全程按, 我通常按鬆咗之後就斎泵, 一般按15-20MINS到....




我用電泵,我係一路泵一路按,宜家已經按手指痛..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo