跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5391


7961#
發表於 11-1-31 12:42 |只看該作者
我都係用電泵呀, 不過按到個胸鬆晒時, 好似再按都冇咩料到, 所以我後半係斎泵就算, 慳番D力......後半反而係引奶陣, 等佢造多d奶. .... 我仲未去到你咁勁, 可以有10安, 如果我1次有10安, 我一日4次都夠lu ~~

原帖由 牛仔小怡 於 11-1-31 10:28 發表


我用電泵,我係一路泵一路按,宜家已經按手指痛..


男爵府

積分: 5391


7962#
發表於 11-1-31 12:43 |只看該作者
我都係咁.....無論12點, 1點, 食幾多, 都係3-4點會起一次!

你等佢喊時先開始暖奶 ?? 都要成10分鈡喎 !


原帖由 牛仔小怡 於 11-1-31 10:27 發表
我仲未同我BB戒夜奶,只係一番黎時佢夜奶係三個鐘一次,跟住係四個鐘,宜家係大概11-12點食埋最後一餐後佢喊先餵佢食。但我睇番呢幾日的record, 無論佢最後一餐係11點定12點, 佢都係3點幾4點時起身... 佢喊時,工人就餵佢食 ...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7963#
發表於 11-1-31 12:46 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 11-1-31 12:42 發表
我都係用電泵呀, 不過按到個胸鬆晒時, 好似再按都冇咩料到, 所以我後半係斎泵就算, 慳番D力......後半反而係引奶陣, 等佢造多d奶. .... 我仲未去到你咁勁, 可以有10安, 如果我1次有10安, 我一日4次都夠lu ~~

...


我邊係一次有10安丫,我係成晚唔起身泵先至有10安炸.. 宜家泵一次大概200ml啦

其實我到宜家仲係唔明點樣引奶陣.. 我有一邊胸好似冇乜點谷.. 會唔會第日變到得一邊胸有奶架...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7964#
發表於 11-1-31 12:48 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 11-1-31 12:43 發表
我都係咁.....無論12點, 1點, 食幾多, 都係3-4點會起一次!

你等佢喊時先開始暖奶 ?? 都要成10分鈡喎 !




係呀.. 喊先暖奶架.. 因為佢好易嘔奶,所以我地係換左片先食奶架.. 喊醒.. 我叫醒工人.. 工人去拎奶,然後換片.. 佢又好鍾意除衫喎.. 所以換片時都會收聲.. 咁再等多一陣就差唔多有得食了..


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


7965#
發表於 11-1-31 12:54 |只看該作者
令我最唔想餵人奶的原因就係手指痛囉...唉....我怕第時對手廢左...因真係痛到彈弓手咁呀...我錬極都係得2OZ一邊...瞓醒最多都係6oz....你們好勁呀...如我係咁, 我唔使每日泵6/7次啦...對手真係會跛...

原帖由 牛仔小怡 於 11-1-31 10:28 發表


我用電泵,我係一路泵一路按,宜家已經按手指痛..


男爵府

積分: 5391


7966#
發表於 11-1-31 13:04 |只看該作者
其實我都唔係好知點引架....見人地話咩, 我就做咩囉, 練下, 初下, 搖下, 了下, 咩都做齊, 我都未摸索到自己對咩有反應....哈哈!!




原帖由 牛仔小怡 於 11-1-31 12:46 發表


我邊係一次有10安丫,我係成晚唔起身泵先至有10安炸.. 宜家泵一次大概200ml啦

其實我到宜家仲係唔明點樣引奶陣.. 我有一邊胸好似冇乜點谷.. 會唔會第日變到得一邊胸有奶架... ...


男爵府

積分: 5391


7967#
發表於 11-1-31 13:06 |只看該作者
我個仔一係瞓過龍....但一叫食就會大喊....半夜3更喊10分鈡都幾甘...所以我差唔多時間就捉佢起身食.


原帖由 牛仔小怡 於 11-1-31 12:48 發表


係呀.. 喊先暖奶架.. 因為佢好易嘔奶,所以我地係換左片先食奶架.. 喊醒.. 我叫醒工人.. 工人去拎奶,然後換片.. 佢又好鍾意除衫喎.. 所以換片時都會收聲.. 咁再等多一陣就差唔多有得食了.. ...


男爵府

積分: 5391


7968#
發表於 11-1-31 13:08 |只看該作者
其實會唔會你過份大力呀.... ??

如果唔係塞咗, 你按鬆佢都ok....其實都會手痛, 不過冇你痛得咁跨~

塞咗先要好好好大力喎 ~


原帖由 dada123 於 11-1-31 12:54 發表
令我最唔想餵人奶的原因就係手指痛囉...唉....我怕第時對手廢左...因真係痛到彈弓手咁呀...我錬極都係得2OZ一邊...瞓醒最多都係6oz....你們好勁呀...如我係咁, 我唔使每日泵6/7次啦...對手真係會跛...

...


大宅

積分: 1978


7969#
發表於 11-1-31 13:15 |只看該作者

回復 7951# siuting111 的帖子

油脂性皮炎即係頭泥呀...會生係眼眉架....可以用水同棉花棒..勁濕水用少少力整掉佢...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7970#
發表於 11-1-31 13:33 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 11-1-31 13:06 發表
我個仔一係瞓過龍....但一叫食就會大喊....半夜3更喊10分鈡都幾甘...所以我差唔多時間就捉佢起身食.




我都好想我個女搶奶食呀.. 佢就算喊肚餓,好多時飲頭1安已經訓著左..之後O個D都係訓住食架..


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7971#
發表於 11-1-31 13:42 |只看該作者
想問下大家有冇比水bb飲呀?我個b係日頭人奶,midnight就奶粉,係唔係開始可以比少少水佢呀?

原帖由 牛仔小怡 於 11-1-31 13:33 發表


我都好想我個女搶奶食呀.. 佢就算喊肚餓,好多時飲頭1安已經訓著左..之後O個D都係訓住食架..


男爵府

積分: 6934


7972#
發表於 11-1-31 14:03 |只看該作者
原帖由 Vana 於 31-1-2011 13:42 發表
想問下大家有冇比水bb飲呀?我個b係日頭人奶,midnight就奶粉,係唔係開始可以比少少水佢呀?


到目前為止,我個仔都唔知有無飲20ml既水..
之前健康院醫生話bb唔駛飲水,因為奶粉都有水喎
加上你又有人奶比bb飲,人奶都有水份啦...
不過,你可以嘗試既..一日唔多1oz囉...


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


7973#
發表於 11-1-31 14:04 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 31-1-2011 13:15 發表
油脂性皮炎即係頭泥呀...會生係眼眉架....可以用水同棉花棒..勁濕水用少少力整掉佢...


可以整掉佢,會唔會損架???
其實真係好一層皮咁既....
會唔會慢慢退架??


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7974#
發表於 11-1-31 14:10 |只看該作者
原帖由 Vana 於 11-1-31 13:42 發表
想問下大家有冇比水bb飲呀?我個b係日頭人奶,midnight就奶粉,係唔係開始可以比少少水佢呀?



我個女食奶慢,我個護士fd 就叫我唔好畀水佢飲,費事佢頂住個胃唔食奶.. 除非佢便便硬身,先至畀水佢飲喎..


大宅

積分: 1308


7975#
發表於 11-1-31 14:33 |只看該作者
Sasa, 我想問下你係唔係用medela 的泵?
我而家用的是mini, 不過泵時好大聲呀, 同埋我pump極都係得1.5oz(未埋身食的一邊)!! swing係唔係會冇咁噪? 有咩好推介?? 我老公叫我買個勁D唔洗咁慢同辛苦...你地而前講奶pump時我都冇留意...唔好意思, 可唔可以再推介吓ar??? 係唔係有個成3千幾的pump? 我老公同事用個咁o既價錢話好好, 佢聽到即刻叫我買o個D, 可能我半夜pump奶真係太噪!!!麻煩推介一下~~~~
原帖由 sasa612 於 11-1-31 12:42 發表
我都係用電泵呀, 不過按到個胸鬆晒時, 好似再按都冇咩料到, 所以我後半係斎泵就算, 慳番D力......後半反而係引奶陣, 等佢造多d奶. .... 我仲未去到你咁勁, 可以有10安, 如果我1次有10安, 我一日4次都夠lu ~~

...


男爵府

積分: 5391


7976#
發表於 11-1-31 14:51 |只看該作者
我用緊AMEDA, 我未用過SWING, 不過見D人都話好, 呢度好多MAMA都係用SWING....

另, 你講3仟幾, 應該係FREESTYLE, 你可以SEARCH一下COMMENT, HK AGENT賣5仟幾, 所以D MAMA係US訂, INCLUDE POSTAGE都係3仟有找.
http://www.mommygear.com/medela-freestyle-breastpump.htm

或者HK YAHOO有水貨, $3150
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1125698449


原帖由 eeie 於 11-1-31 14:33 發表
Sasa, 我想問下你係唔係用medela 的泵?
我而家用的是mini, 不過泵時好大聲呀, 同埋我pump極都係得1.5oz(未埋身食的一邊)!! swing係唔係會冇咁噪? 有咩好推介?? 我老公叫我買個勁D唔洗咁慢同辛苦...你地而前講奶pump ...


男爵府

積分: 5391


7977#
發表於 11-1-31 14:53 |只看該作者
我冇理佢呀, 佢自己會好似甩皮咁, 慢慢甩....


原帖由 siuting111 於 11-1-31 14:04 發表


可以整掉佢,會唔會損架???
其實真係好一層皮咁既....
會唔會慢慢退架??


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


7978#
發表於 11-1-31 16:04 |只看該作者
原帖由 eeie 於 11-1-31 14:33 發表
Sasa, 我想問下你係唔係用medela 的泵?
我而家用的是mini, 不過泵時好大聲呀, 同埋我pump極都係得1.5oz(未埋身食的一邊)!! swing係唔係會冇咁噪? 有咩好推介?? 我老公叫我買個勁D唔洗咁慢同辛苦...你地而前講奶pump ...


我用緊swing呀, 但我黎緊會買freestyle架啦.. 因為單泵真係好慢呀..我問過尚健,佢話mini慢過swing一半,又會噪D。而swing同freestyle的速度就一樣,但係就係雙泵同埋freestyle佢係泵的時候真係可以free 對手出黎~ 我諗住去yahoo 買水貨~ 本夜起身泵已經眼訓架啦.. 仲要咁慢.. 第日番工點算..


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


7979#
發表於 11-1-31 16:05 |只看該作者
我都岩岩買左SWING.....都係幾嘈架喎....

所以我日頭用SWING...夜晚用AVENT........

我老公初初係幫找買左MINI架...不過我後黎睇完人地D COMMENT同埋聽朋友講...END UP都去換番SWING...應該好少少掛

我D朋友個個讚SWING好....我覺得同AVENT差不多...不過無咁攰......

原帖由 eeie 於 11-1-31 14:33 發表
Sasa, 我想問下你係唔係用medela 的泵?
我而家用的是mini, 不過泵時好大聲呀, 同埋我pump極都係得1.5oz(未埋身食的一邊)!! swing係唔係會冇咁噪? 有咩好推介?? 我老公叫我買個勁D唔洗咁慢同辛苦...你地而前講奶pump ...


大宅

積分: 2407


7980#
發表於 11-1-31 16:12 |只看該作者
我都有手指骨痛問題, 因為真係要好出力咁楂, 如果痛得滯我會輕力D楂囉, 零願少DD奶, 好番先再出過力, 我試過谷奶勁得滯塞咗, 個胸又痛, 手指全部關節又痛, 又周身骨痛, 好似就嚟病咁呀, 個人好慶, 但又發冷咁喎, 好辛苦架~

原帖由 dada123 於 11-1-30 22:45 發表
唔好太辛苦自己...我們咪又係飲奶粉大....人奶係盡力俾BB啦....我呢幾日都係盡力而為...今日就好返DD...可以俾到5餐BB飲...但真係為左泵奶...都冇咩時間...老公想我同佢出街, 但我成日掛住催佢返HOME, 因為要泵奶... ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo