想生BB

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   18


別墅

積分: 832


61#
發表於 14-1-12 04:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momohk+於+14-01-12+發表sinc

原帖由 LedTV 於 14-01-12 發表
有時放鬆唔諗比個人抖下都係好事。

加油
絶對同意

希望踏上IVF之路的姊妹們都加油!!




禁止訪問

積分: 9431


62#
發表於 14-1-12 11:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sincc+於+14-01-09+發表大家

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


63#
發表於 14-1-12 11:00 |只看該作者

引用:支持支持。你地加油,我默默咁支持你地。成

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3669


64#
發表於 14-1-12 18:11 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 753


65#
發表於 14-1-12 21:45 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

谢谢您的安排,你真是生孕天使。讓各jm得到佳音。


別墅

積分: 832


66#
發表於 14-1-13 20:20 |只看該作者

回覆:MW148 的帖子

在信義路3段自己Lab同全部在美國受訓過的醫療團隊




大宅

積分: 1387


67#
發表於 14-1-13 22:16 |只看該作者
回覆 Sincc 的帖子

Sincc, 聽到呢個消息真興奮,依家係唔係有香港醫生跟進?
我估3或4月會再試過!


點評

MW148  我4月過呀…  發表於 14-1-14 10:36


子爵府

積分: 10538


68#
發表於 14-1-13 23:02 |只看該作者
Sincc 發表於 14-1-9 16:55
大家好!介紹自己先,sincc 在bk 已3-4年了!去台灣ivf 經驗豐富卻未成功,因卵巢功能不良!但認識 ...
哇.. 謝謝妳啊, 不知道已經FULL 了嗎?


大宅

積分: 2706


69#
發表於 14-1-13 23:03 |只看該作者

引用:在信義路3段自己Lab同全部在美國受訓過的醫

原帖由 momohk 於 14-01-13 發表
在信義路3段自己Lab同全部在美國受訓過的醫療團隊
你指翁翁新診所??


大宅

積分: 1829


70#
發表於 14-1-13 23:08 |只看該作者

回覆:台灣ivf 講座及分享聚會免費參加!

我都係o係BK睇到台灣ivf,亦有睇過你嘅分享,最後成功bingo,BB就嚟1歲!你真係好有心,絕對無私分享資訊和寶貴經驗,令到好多jm得益,加油啊!支持你們!




別墅

積分: 832


71#
發表於 14-1-13 23:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momohk+於+14-01-13+發表在信

原帖由 carebearbear 於 14-01-13 發表
你指翁翁新診所??
Yes yes




禁止訪問

積分: 9431


72#
發表於 14-1-14 00:57 |只看該作者

引用:回覆+Sincc+的帖子Sincc,+聽到呢個消息真興

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


73#
發表於 14-1-14 00:59 |只看該作者

引用:遲左睇唔到個post+,之後可唔可以share+番d

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


74#
發表於 14-1-14 01:01 |只看該作者

引用:谢谢您的安排,你真是生孕天使。讓各jm得到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


75#
發表於 14-1-14 01:02 |只看該作者

引用:回覆+Sincc+的帖子Sincc,+聽到呢個消息真興

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


76#
發表於 14-1-14 01:06 |只看該作者

引用:我都係o係BK睇到台灣ivf,亦有睇過你嘅分享

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8819


77#
發表於 14-1-14 10:09 |只看該作者
回覆 Edithyuenwah 的帖子

恭喜您呀!!

我們信心大增了…


男爵府

積分: 8819


78#
發表於 14-1-14 10:15 |只看該作者
回覆 momohk 的帖子

真是個好消息呀!!!

多謝您回答!
美國團隊support,一定掂!!

我4月尾過去做,有無jm一齊呀!


大宅

積分: 2706


79#
發表於 14-1-14 10:38 |只看該作者
MW148 發表於 14-1-14 10:15
回覆 momohk 的帖子

真是個好消息呀!!!

正呀!

我本來諗住3月中去放雪胎, 現在不知好唔好等到4月去新診所呢?

死喇死喇, 我D雪BB 係生泉喎, 咁點算呀? 會唔會TRANSFER過去? 定留番O係生泉做好D呢? 但如果O係生泉, 會唔會唔係翁翁幫我放同follow up 架?

不過如果真係可以到時香港+台灣一齊跟, 咁前期工作就唔洗攞咁多假咁辛苦了.


男爵府

積分: 8819


80#
發表於 14-1-14 11:10 |只看該作者
回覆 carebearbear 的帖子

這個問題真是要問下翁醫生,因為究竟胚胎應唔應該運去其他地方呢?



首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo