烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   255


男爵府

積分: 5155

認識瑞士牛牛第一回 遊學勳章


61#
發表於 14-3-11 17:51 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅




男爵府

積分: 8007

BK Milk勳章 畀面勳章


62#
發表於 14-3-11 17:51 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-11 17:47
應該唔一定間間有,你去烘焙店就一定有

OK...THANKS~


大宅

積分: 4602


63#
發表於 14-3-11 18:44 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-11 17:45
我用電話睇唔清楚你張相,但你好似用麵棍轆平個麵糰先吸模,唔知我有冇睇錯?如果係嘅,下次唔好,就咁用手 ...
你冇睇錯,我係用麺棍壓平個麵團先吸模,我以為梗造形會靚點,係唔係因壓緊了麺團才影響了麺糰發了唔高,還是因為爐溫唔夠高?多謝你的指教


男爵府

積分: 6938


64#
發表於 14-3-11 18:51 |只看該作者

引用:Quote:小李子+發表於+14-3-11+17:45+我用電

原帖由 Yin9584 於 14-03-11 發表
你冇睇錯,我係用麺棍壓平個麵團先吸模,我以為梗造形會靚點,係唔係因壓緊了麺團才影響了麺糰發了唔高,還 ...
用麵棍壓平個麵糰,唔單止會影響高度,亦會影響鬆軟嘅程度,睇鬆餅嘅色水,應該唔關你個爐溫事。



大宅

積分: 4602


65#
發表於 14-3-11 18:57 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-11 18:51
用麵棍壓平個麵糰,唔單止會影響高度,亦會影響鬆軟嘅程度,睇鬆餅嘅色水,應該唔關你個爐溫事。

...
收到,下次用手整麵團,睇下能否發了高點,謝謝你的回復

點評

小李子  補充一下,我話用手壓平嘅意思,其實只係整吓型咁咋,唔好大力壓扁佢呀   發表於 14-3-12 01:13
小李子  總之全程用手,仲要係摩打手,就實食無痴牙o架嘞  發表於 14-3-11 19:05


子爵府

積分: 13571


66#
發表於 14-3-13 10:07 |只看該作者
回覆 小李子 的帖子

我好想要, 請你影比我

點評

幸福羊寶寶  #8 有食譜啦。  發表於 14-3-13 11:31


伯爵府

積分: 19089

2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 14-3-13 11:15 |只看該作者
回覆 小李子 的帖子



水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


68#
發表於 14-3-13 11:24 |只看該作者
我都買齊材料, 呢兩日開工, KFC以前既SCONE係我最愛, 自從冇左就少去KFC了.


男爵府

積分: 6938


69#
發表於 14-3-13 12:39 |只看該作者
廷廷媽 發表於 14-3-13 11:24
我都買齊材料, 呢兩日開工, KFC以前既SCONE係我最愛, 自從冇左就少去KFC了.

原來有咁多人同我一樣, 對呢個 SCONE 念念不忘 希望呢個食譜唔會令你失望啦


大宅

積分: 4554


70#
發表於 14-3-13 13:57 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-13 12:39
原來有咁多人同我一樣, 對呢個 SCONE 念念不忘 希望呢個食譜唔會令你失望啦 ...
多謝分享..我之前去番KFX 食番, 完全唔我以前個種感覺.. 終於搵回, 那種滋味 (C9以前追我個時成日買比我食)... 哈哈
多謝小李子介紹 "許安璞", 我上網找了好的食譜, 好多好介紹... 仲要圖文並茂...



男爵府

積分: 6938


71#
發表於 14-3-13 15:32 |只看該作者
wongwlv 發表於 14-3-13 13:57
多謝分享..我之前去番KFX 食番, 完全唔我以前個種感覺.. 終於搵回, 那種滋味 (C9以前追我個時成日買比我食 ...

原來有段甜蜜o既回憶

梁許安璞女士 d 食譜真係好正o架! 可惜我o係網上搵唔返佢呢個 scone o既食譜, 唔係 post 出o黎, 大家就會睇得清楚 d, 學你話齋, 圖文並茂呀嘛


大宅

積分: 3853


72#
發表於 14-3-13 15:32 |只看該作者
回覆 小李子 的帖子

請問唔用 self raising flour (因屋企個包過左期), 用 all purpose flour 得唔得?


男爵府

積分: 6938


73#
發表於 14-3-13 15:36 |只看該作者
liliana 發表於 14-3-13 15:32
回覆 小李子 的帖子

請問唔用 self raising flour (因屋企個包過左期), 用 all purpose flour 得唔得? ...

好似自發粉係可以用麵粉+發粉溝出o黎, 但我唔記得個比例係幾多, 你可以上網搵o下. 不過個人o黎講, 我都係寧願買過包自發粉, 費事煩

點評

liliana  thanks!  發表於 14-3-13 15:55


別墅

積分: 767


74#
發表於 14-3-13 17:40 |只看該作者
本帖最後由 unicornzzz 於 14-3-13 17:40 編輯

自發粉 = 100%麵粉 + 5%泡打粉


大宅

積分: 2037


75#
發表於 14-3-29 14:40 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

點解我整黎整去都無你地升得咁高嘅


大宅

積分: 1759


76#
發表於 14-4-14 00:26 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

請問可唔可以雪到第二朝先焗ga?




大宅

積分: 1144

畀面勳章


77#
發表於 14-4-27 18:09 |只看該作者

回覆:小李子 的帖子

可給食譜我嗎?


大宅

積分: 1745


78#
發表於 14-5-6 15:46 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

鹽用粗鹽得嗎?


複式洋房

積分: 222


79#
發表於 14-5-6 17:45 |只看該作者

回覆:小李子 的帖子

Sorry心急得濟,無睇埋你已post食譜,
謝謝喔


複式洋房

積分: 421


80#
發表於 14-5-6 20:21 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo