自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


水晶宮

積分: 61910


61#
發表於 14-6-17 15:04 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

請問TSA的試卷是否每間學校都一樣架?



點評

Hoba  是,初級公開試  發表於 14-6-17 15:26


子爵府

積分: 13450


62#
發表於 14-6-17 15:06 |只看該作者
回覆 1bear1dream 的帖子

_好亂. 想請問咁而家係咪只考TSA?


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


63#
發表於 14-6-17 15:07 |只看該作者
嫌學生仲未夠竍苦


男爵府

積分: 5608

好媽媽勳章


64#
發表於 14-6-17 15:17 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

今日先考完TSA,不過我冇叫個仔溫喎,冇乜所謂la又唔洗計落成績表ge





水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 14-6-17 15:22 |只看該作者

回覆:小ice 的帖子

TSA好似用嚟睇吓每間學校學生嘅程度,所以學校 (尤其名校) 會緊張d


禁止訪問

積分: 8126


66#
發表於 14-6-17 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15063


67#
發表於 14-6-17 15:24 |只看該作者


大宅

積分: 3314


68#
發表於 14-6-17 15:24 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

TSA 冇問題,我以前讀小學都有,仲好開心,因為可以唔洗上堂。
唔知點解依家間間學校都要操卷喳嘛。TSA 好似只係影響下年嘅學生,衰d講句,唔操都得。



點評

薯圈  唔係間間操,你睇返其他JM回覆,好多都無特別操(起碼我個仔個間無)  發表於 14-6-18 10:04


大宅

積分: 4648


69#
發表於 14-6-17 15:25 |只看該作者

引用:小學3年級個TSA, 同學生將來升中派位 係咪

原帖由 jolo 於 14-06-17 發表
本帖最後由 jolo 於 14-6-17 11:54 編輯

小學3年級個TSA, 同學生將來升中派位 係咪無關係????
好似有關係,學校排位高,即間學校成績好,好中學會在好成績學校揀學生。


別墅

積分: 505


70#
發表於 14-6-17 15:27 |只看該作者
回覆 446948 的帖子

我仔去年考左TSA, 平時老師會用小息時間同佢地操. 一定唔會帶返屋企做.

我仔話TSA 好淺好容易, 容易過學校考試好多.


大宅

積分: 1970


71#
發表於 14-6-17 15:29 |只看該作者
以前我唔清楚時, 又係以為係考學生, 後尾當我知道原來考來係為學校排名, 咁我已經無理啦...學校一定緊張過你, 所以阿女P3一開學已成日做TSA模式既功課, 佢地D TARGET 分又SET得高.

我女有講, 驚考得唔好, 我只係叫佢唔使比壓力自己, 總之唔好大意做卷就得.


男爵府

積分: 6592


72#
發表於 14-6-17 18:56 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

其實真係吾使理TSA,操只是個別學校問題,很多學校都是兩三份當功課做下。只是一個基本學術測試。但學校banding高,學生都搶手d,而且當練習。要特別操連的同學可以這樣安慰自己。


公爵府

積分: 29293


73#
發表於 14-6-17 19:52 |只看該作者

回覆:Hoba 的帖子

唔關事。中一嗰個先係呢個function.

點評

Hoba  多謝指正  發表於 14-6-18 03:53


公爵府

積分: 27905


74#
發表於 14-6-18 06:21 |只看該作者

引用:tsa唔會影響學生任何野,只會影響學校同學

原帖由 yamilau 於 14-06-17 發表
tsa唔會影響學生任何野,只會影響學校同學校之間既排名,我朋友中學果時直情全級特登唔返去考

...
其實影響學校之間排名,即唔多唔少影響派位


男爵府

積分: 8366


75#
發表於 14-6-18 06:47 |只看該作者

引用:以前做推理個種叫學能測驗,+只係小六做,

原帖由 Charlotte_mom 於 14-06-17 發表
以前做推理個種叫學能測驗,
只係小六做,用黎評定學校派幾多band 123學生。
係呀我細個都係呢款, 後來D人 ...
「聽聞」以前,男生、女生派中學學位是分開兩條隊,但而家男女同隊,由於女生比較早熟,因此女生比男生派到好中學多了很多。



冬天的味道


珍珠宮

積分: 42594


76#
發表於 14-6-18 07:20 |只看該作者
其實都好睇家長自己本身用乜野態度面對。我當年係考學能測驗,可能屋企人無乜管我,我無乜壓力喎!

我細仔昨今天考TSA,大仔小五剛考完呈分試。都係淡然面對,佢地都無覺得壓力。

其實考試係人生必經,出左來做野一樣經歷唔同嘅考驗同經歷。輕鬆d啦!


大宅

積分: 4924


77#
發表於 14-6-18 07:38 |只看該作者

引用:

原帖由 小ice 於 14-06-17 發表
TSA唔係新發明,其實係類似National test 之類,美,英,澳等國家都有


男爵府

積分: 6290


78#
發表於 14-6-18 07:45 |只看該作者

回覆:小ice 的帖子

我有親戚係教署做,佢同我講tsa目的係想睇下係教局制定的課程下,小朋友可以吸收到幾多,用嚟修定日後課程指引。教局同學校已經清楚交代,但D學校總係陰謀論地去操D学生only


伯爵府

積分: 16841

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 14-6-18 07:53 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

我囡哩兩日都考緊 ~




禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


80#
發表於 14-6-18 08:05 |只看該作者

回覆:邊個發明TSA?好白痴。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo