自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


61#
發表於 14-6-18 08:20 |只看該作者
雅圯Avina 發表於 14-6-18 01:22
係既...有14AL..而且番5日
佢好滿意我表現架,就算最後決定如何,賺左個見工經驗都值得。
我識人做,一年搵到既總數係意想不到架(當然間間唔同)

但的確唔做落係唔會知,中資公司人工真係偏低左d


伯爵府

積分: 15109


62#
發表於 14-6-18 08:24 |只看該作者

引用:原來得咁少。。我諗住有12k...因為我本身酒

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
返工時間都吾同啦!


大宅

積分: 1444


63#
發表於 14-6-18 13:36 |只看該作者

引用:Quote:雅圯Avina 發表於 14-6-18 01:22 係

原帖由 sasa0208 於 14-06-18 發表
我識人做,一年搵到既總數係意想不到架(當然間間唔同)

但的確唔做落係唔會知,中資公司人工真係偏 ...
意想不到係大約幾多?


珍珠宮

積分: 30543


64#
發表於 14-6-18 13:40 |只看該作者
雅圯Avina 發表於 14-6-17 13:31
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
搵咁多點解要轉


大宅

積分: 2927


65#
發表於 14-6-18 13:57 |只看該作者

回覆:一般公司普通文員人工?

文員範疇可以好大,唔同部門既文員薪金都唔同。




男爵府

積分: 9609


66#
發表於 14-6-18 14:03 |只看該作者

引用:文員仔好少錢架咋, 都唔駛咩學歷同經驗

原帖由 huiwo太太 於 14-06-17 發表
文員仔好少錢架咋, 都唔駛咩學歷同經驗
而家好似好少地方請無學歷同經驗文員噃?請親唔係會計就shipping, admin、又要求有經驗


大宅

積分: 1444


67#
發表於 14-6-18 23:40 |只看該作者

引用:Quote:雅圯Avina 發表於 14-6-17 13:31 原

原帖由 pingpingchoi 於 14-06-18 發表
搵咁多點解要轉
因為時間要on shift..我番酒店要輪通宵架。如果我想學野進修都就唔到上堂。而且將來有家庭要照顧,女人好難番on shift。所以想早啲轉發展下


子爵府

積分: 13981


68#
發表於 14-6-18 23:45 |只看該作者

引用:原來得咁少。。我諗住有12k...因為我本身酒

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-17 發表
原來得咁少。。我諗住有12k...
因為我本身酒店有16 k ga
12K既話大學生文職就有囉




子爵府

積分: 14859


69#
發表於 14-6-18 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 14-06-18 發

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-18 發表
因為時間要on shift..我番酒店要輪通宵架。如果我想學野進修都就唔到上堂。而且將來有家庭要照顧,女人好難 ...
Overnight shift? Housekeeping, operator or room service? 其實應該搵sales & marketing / Hr 嘅課程讀上去,讀完同公司講轉部門,咁就可以返office hour, 又可以出幾個月bonus, monthly salary 又吾會太差。


珍珠宮

積分: 30543


70#
發表於 14-6-19 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 14-06-18 發

原帖由 雅圯Avina 於 14-06-18 發表
因為時間要on shift..我番酒店要輪通宵架。如果我想學野進修都就唔到上堂。而且將來有家庭要照顧,女人好難 ...
咁都好既!酒店係咪要好高學歷先做到?英文程度高


大宅

積分: 1444


71#
發表於 14-6-19 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-18 發表

原帖由 wife 於 14-06-18 發表
Overnight shift? Housekeeping, operator or room service? 其實應該搵sales & marketing / Hr 嘅課程讀上 ...
我就係想咁,我知道自己學歷唔高架,所以一定要繼續進修增加競爭力。但因為on shift工作,好難就時間apply course上堂學野


大宅

積分: 1444


72#
發表於 14-6-19 00:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 雅圯Avina 於 14-06-18 發表

原帖由 pingpingchoi 於 14-06-19 發表
咁都好既!酒店係咪要好高學歷先做到?英文程度高
我諗都係depends on幾多星既酒店,而且唔同部門要求都唔一樣


大宅

積分: 2868


73#
發表於 14-6-19 00:46 |只看該作者

引用:回覆+huiwo太太+的帖子小錢係真既..我見到

原帖由 Jolin_Yuen 於 14-06-17 發表
回覆 huiwo太太 的帖子

小錢係真既..我見到有d得個8千蚊都要求大學, 3年經驗, 仲要流利英文, 普通話 ...
唔係掛。。。點請到人。。。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo