自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


61#
發表於 14-6-18 10:05 |只看該作者
本帖最後由 Yubi.T 於 14-6-18 10:07 編輯
09729loklok 發表於 14-6-18 10:00
你講呢種船, 香港以前係有的, 但只限往來九龍同香港
但係已經無咗好多年喇
...

我好細個好細個果時見過,但係唔知佢幾時無咗了
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


大宅

積分: 2557


62#
發表於 14-6-18 10:05 |只看該作者

引用:香港坐船都無咩JEI

原帖由 myc2141314 於 14-06-18 發表
香港坐船都無咩JEI
呢位jm吾好介意啊 絕對唔係因為唔鍾意坐船 只係唔知道香港無汽車渡輪 所以先咁問姐




大宅

積分: 4564


63#
發表於 14-6-18 10:06 |只看該作者
09729loklok 發表於 14-6-18 10:00
你講呢種船, 香港以前係有的, 但只限往來九龍同香港
但係已經無咗好多年喇
...
如果轉行駕駛運油車, 仲有機會坐到由觀塘去北角的定期航班......


用戶要求終止服務

積分: 6040


64#
發表於 14-6-18 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pizzapark+於+14-06-18+發表

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
唔好意思 我係美國翻黎 所以真係唔係好清楚啊
我明白你喎,外國係有呢種連人帶車齊齊搭船的服務。
不過香港無呀,你都係泊車係中環然後坐船過去喇



點評

laughoutloud  明白!唔該曬你^^  發表於 14-6-18 10:12


禁止訪問

積分: 7216


65#
發表於 14-6-18 10:17 |只看該作者

引用:想問問各位係咪無得渣車入長州?只可以泊係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 14-6-18 10:19 |只看該作者
長洲無得渣車... 一出碼頭就係人啦....

點評

laughoutloud  已經解答左啦!thx!  發表於 14-6-18 10:20


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 14-6-18 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pizzapark 於 14-06-18 發表

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
唔好意思 我係美國翻黎 所以真係唔係好清楚啊
原來係咁,唔怪得知啦,較近既你可以泊IFC


大宅

積分: 2557


68#
發表於 14-6-18 10:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laughoutloud+於+14-06-18+發

原帖由 Owanc 於 14-06-18 發表
你住係邊個星球呀

我剛從火星返嚟,都唔知南丫島可唔可以揸車呀
唔好意思 可能我個問題真係唔make sense 希望唔好介意 我係真心請教大家意見架




子爵府

積分: 13825


69#
發表於 14-6-18 10:29 |只看該作者

回覆:渣車去長州






子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


70#
發表於 14-6-18 10:35 |只看該作者
本帖最後由 蘇樂B 於 14-6-18 10:43 編輯
laughoutloud 發表於 14-6-18 10:20
唔好意思 可能我個問題真係唔make sense 希望唔好介意 我係真心請教大家意見架



...

Don't worry!! 呢個係BK文化唔洗擺上心, 上得o黎多你就明。
唔識就去問人係正常不過, 你地玩得開心D啦!!

點評

laughoutloud  Thx so much! ^^  發表於 14-6-18 10:36


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


71#
發表於 14-6-18 10:44 |只看該作者
蘇樂B 發表於 14-6-18 10:35
Don't worry!! 呢個係BK文化唔糸擺上心, 上得o黎多你就明。
唔識就去問人係正常不過, 你地玩得開心D啦!!
...

衰在無乜人爬文,樓主後面都講咗佢在外地返嚟,唔知其實好平常 ja

點評

laughoutloud  唔緊要 其實我應該一開頭就講明  發表於 14-6-18 10:51
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


侯爵府

積分: 23481

育兒性格勳章


72#
發表於 14-6-18 10:51 |只看該作者
爆趣爆趣!!
長洲主要景點用腳可走完...不用駕車的

點評

laughoutloud  明白!thx  發表於 14-6-18 10:53


禁止訪問

積分: 634


73#
發表於 14-6-18 10:51 |只看該作者

回覆:laughoutloud 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9353


74#
發表於 14-6-18 10:53 |只看該作者

回覆:laughoutloud 的帖子

泊中環轉船

點評

laughoutloud  唔該晒(^.^)  發表於 14-6-18 10:54


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 14-6-18 10:55 |只看該作者

回覆:渣車去長州

呢條難題睇怕連李嘉誠都做唔到

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


76#
發表於 14-6-18 10:56 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 10:20
唔好意思 可能我個問題真係唔make sense 希望唔好介意 我係真心請教大家意見架



...
你個問題唔係唔MAKE SENSE, 如果係外國生活得耐, 無咩印象都好正常, 你不必太介懷, 你控制唔到別人的口
希望你今次回來玩得開心
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


77#
發表於 14-6-18 10:57 |只看該作者

引用:爆趣爆趣!!長洲主要景點用腳可走完...不用

原帖由 fannymama123 於 14-06-18 發表
爆趣爆趣!!
長洲主要景點用腳可走完...不用駕車的
環島行連休息時間都係行6個鐘而已

香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


大宅

積分: 2557


78#
發表於 14-6-18 10:57 |只看該作者

引用:Quote:laughoutloud+發表於+14-6-18+10:20+

原帖由 BigPig阿花 於 14-06-18 發表
你個問題唔係唔MAKE SENSE, 如果係外國生活得耐, 無咩印象都好正常, 你不必太介懷, 你控制唔到別人的口
希 ...
多謝你 我會好好欣賞長洲既風景同特色




男爵府

積分: 9489


79#
發表於 14-6-18 10:58 |只看該作者

回覆:渣車去長州

吾緊要,去長州玩得開心d



點評

laughoutloud  多謝你啊:)  發表於 14-6-18 10:58


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 14-6-18 10:58 |只看該作者
Yubi.T 發表於 14-6-18 10:44
衰在無乜人爬文,樓主後面都講咗佢在外地返嚟,唔知其實好平常 ja
AGREE! 希望大家爬左文
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo