自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24212


61#
發表於 07-11-14 02:34 |只看該作者
How about me??

原文章由 misschiuming 於 07-11-13 12:42 發表


我係伊健 fan 屎呀, 伊健同我拍拖得唔得啊....
:-D :-D :-D :-D


翡翠宮

積分: 75475


62#
發表於 07-11-14 09:22 |只看該作者
想當年我都成日見到佢地2個一齊架, 果時黃埔有間好大
間既租碟舖, 我個fd果時係果度做, 我成日去探佢, 所以
撞過佢地2個黎租碟還碟好多次, maggie真人幾高架, 唔
化妝都好靚同清秀, 唔似大過伊面好多架咋 ......

原文章由 kcpak 於 07-11-13 14:34 發表
當年麵哥同maggie拍拖去黃埔m記食野,我就坐係佢地後面
maggie當時好嗲聲嗲氣


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 07-11-14 11:31 |只看該作者
我以前都鐘意伊健嫁, 不過自從佢同咗梁詠棋一齊之後, 我就覺得佢好衰, 為咗一個咁既女人唔要邵美棋, 又無晒形象, 值得咩?! 好開心佢地分咗手, 係唔係好黑心呢?! 蒙嘉慧都好丫, 係碼好過梁詠棋先啦~
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


大宅

積分: 2339


64#
發表於 07-11-14 11:37 |只看該作者
果陣佢同gigi leung分手,仲以為會同返邵美琪一齊


伯爵府

積分: 15661


65#
發表於 07-11-14 11:45 |只看該作者


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


66#
發表於 07-11-14 12:41 |只看該作者


男爵府

積分: 6191

好媽媽勳章 醒目開學勳章


67#
發表於 07-11-14 12:57 |只看該作者
我都唔中意鄭生.... 我唔係佢地fans, 只覺得d女人好慘 (包括邵小姐&梁小姐), spend 咁多時間係呢個男人度....
梁小姐已得到好大既教訓.... 人一分手,冇耐就同蒙小姐一齊....
好多人講蒙小姐better than梁小姐, 點解冇人話鄭生唔襯乜乜小姐.... so 我都唔睇好佢同蒙小姐law ~~


原文章由 蜜糖小叮 於 07-11-13 18:14 發表
我唔意鄭生花心到死,邵小姐對佢一往情心為佢付出唔小,係人有病唔要人.到梁小姐都對佢真心,但佢吔經歷都唔少仲講fd叫佢做鄭太都玩完,到蒙小姐唔睇好,鄭生好似成日同陳小x一齊去玩 ...
棉花爸...棉花媽...棉花糖(BB糖)...


水晶宮

積分: 74328


68#
發表於 07-11-14 13:44 |只看該作者
Maggie真係好有品,咁多年,一句怨言都無講過,相反,gg就高調比人知佢搶人男友,分友後又哭哭啼啼.討厭!
e面都唔好得去邊,花心x男!


子爵府

積分: 11304


69#
發表於 07-11-14 17:39 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 07-11-14 13:44 發表
Maggie真係好有品,咁多年,一句怨言都無講過,相反,gg就高調比人知佢搶人男友,分友後又哭哭啼啼.討厭!
e面都唔好得去邊,花心x男!



100%同意你講Maggie同gg
至於e面就比較婆媽:tongue:


男爵府

積分: 5847


70#
發表於 07-11-14 18:12 |只看該作者
我同意呀:lol :lol

原文章由 2heiBBmama 於 07-11-14 11:31 發表
我以前都鐘意伊健嫁, 不過自從佢同咗梁詠棋一齊之後, 我就覺得佢好衰, 為咗一個咁既女人唔要邵美棋, 又無晒形象, 值得咩?! 好開心佢地分咗手, 係唔係好黑心呢?! 蒙嘉慧都好丫, 係碼好過梁詠棋先啦~ ...


大宅

積分: 3131


71#
發表於 07-11-15 01:06 |只看該作者
上星期駕車時,咁啱蒙小姐响隔離,駕住一架BENZ跑,
佢係咁cut埋嚟,又唔打燈wor 差d出事
明星大哂咩 都唔識駕車 嚇死我哋


禁止訪問

積分: 840


72#
發表於 07-11-15 01:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 840


73#
發表於 07-11-15 02:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24212


74#
發表於 07-11-15 02:08 |只看該作者
sorry, but I don't think GG is 才女.





原文章由 容祖兒 於 07-11-15 02:05 發表
gg係才女
唔好講佢係唔係搶人男友
性格衰唔衰
人品好唔好先
夠高又靚女
我覺得e面專搵女人最正0個幾年玩
根本男既就平凡到通街都係
唱歌又唔掂
拍戲都唔係出色
我覺得係e面襯唔起佢
宜家同蒙姐姐都好襯
一樣都係咁平 ...
:-D :-D :-D :-D


男爵府

積分: 8440

馬年勳章 好媽媽勳章


75#
發表於 07-11-15 04:57 |只看該作者
同意...佢邊到似才女???


大宅

積分: 2251


76#
發表於 07-11-16 20:54 |只看該作者
原文章由 LVictoria 於 07-11-15 01:06 發表
上星期駕車時,咁啱蒙小姐响隔離,駕住一架BENZ跑,
佢係咁cut埋嚟,又唔打燈wor 差d出事
明星大哂咩 都唔識駕車 嚇死我哋


比著我實響安響死佢,明星大晒呀


大宅

積分: 2251


77#
發表於 07-11-16 21:01 |只看該作者
原文章由 2heiBBmama 於 07-11-14 11:31 發表
我以前都鐘意伊健嫁, 不過自從佢同咗梁詠棋一齊之後, 我就覺得佢好衰, 為咗一個咁既女人唔要邵美棋, 又無晒形象, 值得咩?! 好開心佢地分咗手, 係唔係好黑心呢?! 蒙嘉慧都好丫, 係碼好過梁詠棋先啦~ ...


我都同意
不過我唔鍾意蒙嘉慧,自己話自己靚:tongue: 講嘢又懶串:tongue:


王國長老

積分: 31667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


78#
發表於 07-11-16 22:40 |只看該作者
原文章由 棉花糖媽媽 於 07-11-14 12:57 發表
我都唔中意鄭生.... 我唔係佢地fans, 只覺得d女人好慘 (包括邵小姐&梁小姐), spend 咁多時間係呢個男人度....
梁小姐已得到好大既教訓.... 人一分手,冇耐就同蒙小姐一齊....
好多人講蒙小姐better than梁小姐, 點解 ...



yes, 飛完一個好快又另一個,正一死飛仔,花心蘿蔔。
仲賴痴心咁,精神分裂。


男爵府

積分: 5999

畀面勳章


79#
發表於 07-11-17 00:05 |只看該作者
[quote]原文章由 2heiBBmama 於 07-11-14 11:31 發表
我以前都鐘意伊健嫁, 不過自從佢同咗梁詠棋一齊之後, 我就覺得佢好衰, 為咗一個咁既女人唔要邵美棋, 又無晒形象, 值得咩?! 好開心佢地分咗手, 係唔係好黑心呢...

我果時都同妳一樣諗法呀.....
所以我 now 唔 like him lu........haha.....


民房

積分: 1


80#
發表於 07-11-20 11:21 |只看該作者
:idea: not like yoyo and ekin

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo