立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
超級版主
積分: 55025
原文章由 phoebelamlam 於 07-12-18 09:21 PM 發表 想問下呢個小朋友是否大X人呀????? 因為我係阿囡學校見到好曳GE小朋友有2種 1)就係大X人(呢D就無得攪) 2)就係比老人家湊個D,(因為呢D多數都會比老人家種壞) 但如果係第二種都仲可以搵佢阿爸OR阿媽教下佢 ...
珍珠宮
積分: 32052
原文章由 Siuchoi 於 07-12-19 09:42 AM 發表 召藥師: 你仔仔點呀!! Sorry! 唔係我你仔仔就唔洗坐响嗰度等啦! 真係唔好意思!! 乜D細路咁曳架! 激死人! D人質數真係越來越差!! 有機會再開家長會, 一定要投訴到底!! 叫你仔仔見到佢地立刻去第二度, 唔好行咁埋! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy