跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


61#
發表於 08-1-2 12:09 |只看該作者
我不嬲都係照頭淋ga...我叫果陣個姐姐都要照頭淋...但係我99就唔比...話耳仔入水...所以果陣佢會同姐姐掙住同慇慇沖涼...但係我堅持要照頭淋...所以我嗌姐姐一定要早過99同慇慇沖 反正慇慇又唔驚...都唔知點解佢要抱住佢洗...
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 10:37 發表
咁...緊係唔好冬天攪啦, 一陣冷親就煩啦.

請外傭有呢樣好, 我識的人, 10個有9個都係照頭淋幫小朋友沖涼o架, 可能佢哋的 culture 係咁, 又可能係懶 lor...一句講哂.

cheryl 好細個識坐開始已經係咁沖 ...


伯爵府

積分: 18644


62#
發表於 08-1-2 12:10 |只看該作者
我今年度收到最大的gift就係可以上bk寫中文


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


63#
發表於 08-1-2 12:12 |只看該作者
都係ga 今朝同我果個講...你都真係好無賴 佢仲on居居唔明我講咩
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:06 發表
你今日擇正好日啦, 咁凍, 可以係被斗裡面, 真係令人羨慕o架.

美中不足係你唔可以一氣呵成 je. :D :D

我琴晚睇完 tv, 年年2号返工都好 . 我決定如果有假, 由下年開始, 我要請 1/2 ...


琥珀宮

積分: 165356


64#
發表於 08-1-2 12:12 |只看該作者
我連10:30 hero 都睇5到

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 11:51 發表
今日應該會好好 zzz....真羨慕.

我琴晚睇叱吒到2點先 zzz...而家超 .


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


65#
發表於 08-1-2 12:13 |只看該作者
係wor....你唔講我都睇唔到變左中文
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:10 發表
我今年度收到最大的gift就係可以上bk寫中文


珍珠宮

積分: 43437


66#
發表於 08-1-2 12:13 |只看該作者
你終於同你 honey 爭取到啦.

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:10 發表
我今年度收到最大的gift就係可以上bk寫中文


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


67#
發表於 08-1-2 12:14 |只看該作者
正經.....想問你地e+點避孕


琥珀宮

積分: 165356


68#
發表於 08-1-2 12:14 |只看該作者
恭喜妳5洗再做"西人" :-( :-(

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:10 發表
我今年度收到最大的gift就係可以上bk寫中文


珍珠宮

積分: 43437


69#
發表於 08-1-2 12:15 |只看該作者
咩 hero 呀, 木村果套呀??? 又做咩???

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:12 發表
我連10:30 hero 都睇5到


琥珀宮

積分: 165356


70#
發表於 08-1-2 12:15 |只看該作者
5做5洗避 :-( :-( :-(

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:14 發表
正經.....想問你地e+點避孕


伯爵府

積分: 18644


71#
發表於 08-1-2 12:15 |只看該作者
因為Baba買咗手寫板比我


原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:13 發表
係wor....你唔講我都睇唔到變左中文


珍珠宮

積分: 43437


72#
發表於 08-1-2 12:17 |只看該作者


你好似問遲咗啲 bor. 呢個問題通常一生完先會問果 bor.

未生前食藥o既, 生咗後用 dom..dom...dom..

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:14 發表
正經.....想問你地e+點避孕


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


73#
發表於 08-1-2 12:18 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:15 發表
5做5洗避 :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 74100


74#
發表於 08-1-2 12:18 |只看該作者


原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:10 發表
我今年度收到最大的gift就係可以上bk寫中文


伯爵府

積分: 18644


75#
發表於 08-1-2 12:19 |只看該作者
嗰日他出kln renew driving licence.......我就話咁你順便去黃金買比我啦



原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:13 發表
你終於同你 honey 爭取到啦.


珍珠宮

積分: 43437


76#
發表於 08-1-2 12:19 |只看該作者
雖然係好辦法, 但 pp 佢2公婆應該唔得, 佢哋咁愛.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:15 發表
5做5洗避 :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 18644


77#
發表於 08-1-2 12:19 |只看該作者


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:14 發表
恭喜妳5洗再做"西人" :-( :-(


琥珀宮

積分: 165356


78#
發表於 08-1-2 12:19 |只看該作者
明珠台西片"hero"好hit bor

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:15 發表
咩 hero 呀, 木村果套呀??? 又做咩???


水晶宮

積分: 74100


79#
發表於 08-1-2 12:20 |只看該作者
我都係禁話

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:15 發表
5做5洗避 :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


80#
發表於 08-1-2 12:20 |只看該作者
駛唔駛出到黃金先買呀
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:19 發表
嗰日他出kln renew driving licence.......我就話咁你順便去黃金買比我啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo