自由講場

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


61#
發表於 14-9-1 10:17 |只看該作者
good_pig 發表於 14-9-1 10:09
朋友冇義務幫自己架,人地唔計較唔代表自己可以揾人地水魚

係囉.... 其實呢d 野係雙向架麻, 新娘自己都應該識 DO 喇講真
$20 真係俾唔出手, $50 都已經好好多
姊妹對你好, 你都要對人好架, 就算呢度咁多人回覆話做得姊妹唔應該介意
但我相信大家做新娘子時, 自己都唔會俾得出 $20 掛係咪


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 14-9-1 10:19 |只看該作者

引用:Quote:good_pig 發表於 14-9-1 10:09 朋友

原帖由 wing514 於 14-09-01 發表
係囉.... 其實呢d 野係雙向架麻, 新娘自己都應該識 DO 喇講真
$20 真係俾唔出手, $50 都已經好好多
姊妹 ...
同埋新娘都唔可以話人地計較,起碼人地都有出心出力,$20 食個tea 都未夠


大宅

積分: 2822


63#
發表於 14-9-1 10:20 |只看該作者
真係好姊妹就唔好計喇。^_^ 都係個意頭啫~~~


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 14-9-1 10:20 |只看該作者

引用:返PART TIME

原帖由 fannymama123 於 14-09-01 發表
返PART TIME???嫌俾得少?!?!
都係意頭姐...咁計較...好姊妹極有限
返轉頭講,新娘有冇當人地係姐妹先,人地唔比人情去飲又得唔得



男爵府

積分: 9177


65#
發表於 14-9-1 10:21 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我結婚果陣就係諗:
1. 姊妹咁辛苦全日幫手
2. 姊妹要俾利是新人,無理由要佢地\"舌\"
咁我就set左開門利是$600/人 , total $3600, 另外四大長老利是加埋 都有$800/人,咁就差不多
之後d姊妹同我講返,未試過有咁多, 我覺得過得自己過得人地,大家先可以友誼長存


子爵府

積分: 13825


66#
發表於 14-9-1 10:25 |只看該作者

引用:唉……又係呢d問題!一般黎講唔会咁,但每

原帖由 BBJOJO 於 14-08-31 發表
唉……又係呢d問題!
一般黎講唔会咁,但每家人经济情況同習俗不一样,做得姊妹唔好計較
agree




珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


67#
發表於 14-9-1 10:28 |只看該作者
vivi0308 發表於 14-9-1 10:21
我結婚果陣就係諗:
1. 姊妹咁辛苦全日幫手
2. 姊妹要俾利是新人,無理由要佢地\"舌\"


我心態同你一樣 唔想要人地貼錢來做我姊妹
我就係知大家係好朋友, 更加唔想為錢失感情 OR 令到人有任何 hard feeling

佢地俾人情 = 我出裙 / 化妝 / 利是 / 開門利是 / 四大長老利是

講真計計埋埋, 最後咪一樣差唔多打和, 無話邊個出多出少架,
但個結果起碼係人人開心先啦


男爵府

積分: 9485

BK福利官勳章


68#
發表於 14-9-1 10:31 |只看該作者

回覆:wing514 的帖子

不能同意更多


伯爵府

積分: 15109


69#
發表於 14-9-1 10:32 |只看該作者

引用:朋友case, 咁會唔會很過份?

原帖由 rachel.bb 於 14-08-31 發表
朋友case, 咁會唔會很過份?
你朋友都幾cheap ,做姊妹係義工。重要樓主開post 講。


子爵府

積分: 14543

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


70#
發表於 14-9-1 10:41 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我想問,新娘俾50,男女家父母各50,開門利士300, 包化妝同姊妹衫,其實o不ok?
新郎俾兄弟就100(因為無開門利士)



點評

chamomile  Ok  發表於 14-9-1 15:04
wing514  OK 呀  發表於 14-9-1 10:42


珍珠宮

積分: 36655

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


71#
發表於 14-9-1 10:44 |只看該作者
回覆 rachel.bb 的帖子

朋友咁都計較, 就真係好過份嘞


複式洋房

積分: 262


72#
發表於 14-9-1 10:51 |只看該作者
我係老人家,想講吓我個人睇法(不喜勿插啊!)
經濟不好的話,我不會攞酒,一切從簡!要窮我只會窮自己!20蚊,真的出不了手啊!


侯爵府

積分: 22884


73#
發表於 14-9-1 11:08 |只看該作者

引用:朋友case, 咁會唔會很過份?

原帖由 rachel.bb 於 14-08-31 發表
朋友case, 咁會唔會很過份?
雖然好多人話做得姊妹唔應該計較。但講真,如果新娘重視一班姊妹的話,20蚊絕對出不了手。似挾住友情當人羊牯多d!


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 14-9-1 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 rachel.bb 於 14-08-31 發表

原帖由 Myluckybaby 於 14-09-01 發表
雖然好多人話做得姊妹唔應該計較。但講真,如果新娘重視一班姊妹的話,20蚊絕對出不了手。似挾住友情當人羊 ...
agree


男爵府

積分: 8190


75#
發表於 14-9-1 11:19 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

人地俾幾多我冇所謂
不過我就俾唔出$20利是喇


珍珠宮

積分: 41943


76#
發表於 14-9-1 11:21 |只看該作者
有乜所謂丫,做姐妹有靚衫著又有得跟足全日都幾開心GA,相對之下,$$好少事,無利是收我都不介意


珍珠宮

積分: 41943


77#
發表於 14-9-1 11:27 |只看該作者
Leetamdamleung 發表於 14-8-31 23:45
我識人要姐妹自購姐妹衫,又孤寒開門利是,但又開口r人情,果d咪仲衰。朋友係冇計,但如畀人當水魚就冇朋友 ...
我家姐有個FD都係咁AR!!!
佢個FD仲要打算係酒店擺,之後仲同人講酒店位位一千


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


78#
發表於 14-9-1 11:28 |只看該作者
開門利是得20蚊就可以討論下


子爵府

積分: 11278


79#
發表於 14-9-1 11:31 |只看該作者
做過兩次姊妹,兩次都係幾封加埋一百幾十咁,
第一次要攞花球,花店遲左我飛的去新娘屋企都唔止呢個數,
第二次新娘擺兩日,佢99堅臭串當姊妹妹仔用,
講真,做姊妹倒貼都唔mind啦,最緊要個friend嫁得好生活開心!


禁止訪問

積分: 42393


80#
發表於 14-9-1 11:36 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo