自由講場

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   0


別墅

積分: 916


61#
發表於 08-1-31 19:58 |只看該作者
我覺得係大部份! 自愛的我相信少之又少!

原文章由 winmiu 於 08-1-31 19:14 發表
那班偽人不值得同情:tongue: ......男有男滚, 女的不自愛(希望我講的是佔少部份啦)


公爵府

積分: 26389


62#
發表於 08-1-31 20:10 |只看該作者
[quote]原文章由 winmiu 於 08-1-31 19:14 發表
那班偽人不值得同情:tongue: ......男有男滚, 女的不自愛(希望我講的是佔少部份啦) [/quote AGREE!!!!!!!!!!!!


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


63#
發表於 08-1-31 20:18 |只看該作者
原文章由 chinatea 於 08-1-31 14:55 發表

終於搵到個同聲同氣啦 有人話亞gill假正經,其實呢句話應該話返一路睇一路嘔人果d,有人就有性架啦,好唔明呢d人可能當中大把性奴都唔定,自己做就好地地,人地做就話人淫呀,賤呀,真係咩人都有. ...

呢D係佢O既大話
當年話無
最後原來唔止一齊
仲有行埋
幾大話
佢講到自己幾咁保守~清純
原來咪又識搞野:tongue:
你要搵位話人前
先諗下點解女主腳點解會比人圍先啦:tongue:
PG不嬲就唔同
敢愛敢恨
反而睇到只有嘩嘩聲~但無絕對反感播
你要睇下女主腳係人前扮玉女
人後
要知道D人有幾假
呃左幾多無知小朋友及家長
之前買左佢地出D英文兒歌
我而家想掉哂佢添呀:tongue:

[ 本文章最後由 揚莉煒媽咪 於 08-1-31 20:19 編輯 ]


男爵府

積分: 5794


64#
發表於 08-1-31 20:26 |只看該作者
[quote]原文章由 揚莉煒媽咪 於 08-1-31 20:18 發表
我而家想掉哂佢添呀:tongue:

唔好掉呀...比我啦:lol :lol


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


65#
發表於 08-1-31 20:28 |只看該作者
原文章由 BEAUTYYENYEN 於 08-1-31 20:26 發表
[quote]原文章由 揚莉煒媽咪 於 08-1-31 20:18 發表
我而家想掉哂佢添呀:tongue:

唔好掉呀...比我啦:lol :lol

:mrgreen: 你要我比你啦
無眼睇
唔想我女會當佢係偶像


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


66#
發表於 08-1-31 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2837


67#
發表於 08-1-31 21:52 |只看該作者
我唔覺得陳生賤,只係覺得佢淫同鹹
其實最大受害者反而係佢.......以後仲邊有好野食


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


68#
發表於 08-1-31 21:54 |只看該作者
原文章由 媽子 於 08-1-31 21:52 發表
我唔覺得陳生賤,只係覺得佢淫同鹹
其實最大受害者反而係佢.......以後仲邊有好野食

係播可
真係無諗過呢點
你真細心


大宅

積分: 2837


69#
發表於 08-1-31 21:58 |只看該作者
原文章由 揚莉煒媽咪 於 08-1-31 21:54 發表

係播可
真係無諗過呢點
你真細心


對佢黎講呢種先係大懲罰


男爵府

積分: 5583


70#
發表於 08-1-31 22:05 |只看該作者
.加油.....
原文章由 keroroee 於 08-1-31 13:48 發表
雨後便會陽光, 讓時間把一切溜走, 圈內圈外有很朋友支持您們!振作.


願賤男遭天遣!
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!


男爵府

積分: 7228


71#
發表於 08-1-31 22:06 |只看該作者
我覺得pak chu 好慘, 比62,99, 細佬睇晒, 第二時連仔仔都睇到, 吾知點面對, 每個人都有過去, 呢個圈係呢種途徑搵快錢, 吾做D老闆又吾睇你, 實紅吾到.

我覺得G同B係偷影, 假如前面係鏡, 後面係透視, 吾知個Cam影吾影到前面既野呢?


原文章由 媽子 於 08-1-31 21:52 發表
我唔覺得陳生賤,只係覺得佢淫同鹹
其實最大受害者反而係佢.......以後仲邊有好野食


別墅

積分: 836


72#
發表於 08-1-31 22:13 |只看該作者
咁又係丫~~唔陪老細訓又點會紅,唔知大家記唔記得何嘉利,當年唔肯陪老細訓,即刻入雪櫃。
要紅就要付出化價,圈內個個女紅星都係咁,只係柏芝唔好彩比人放d相出來姐!

原文章由 keroroee 於 08-1-31 22:06 發表
我覺得pak chu 好慘, 比62,99, 細佬睇晒, 第二時連仔仔都睇到, 吾知點面對, 每個人都有過去, 呢個圈係呢種途徑搵快錢, 吾做D老闆又吾睇你, 實紅吾到.

我覺得G同B係偷影, 假如前面係鏡, 後面係透視, 吾知個Cam影吾影 ...
阿彌陀佛!本人問心無愧,你作的惡果~遲早會報的,只是時辰未到而已!好自為之!


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


73#
發表於 08-1-31 22:15 |只看該作者
原文章由 yannesng 於 08-1-31 22:13 發表
咁又係丫~~唔陪老細訓又點會紅,唔知大家記唔記得何嘉利,當年唔肯陪老細訓,即刻入雪櫃。
要紅就要付出化價,圈內個個女紅星都係咁,只係柏芝唔好彩比人放d相出來姐!

...

我諗陳慧琳應該唔駛出呢招


複式洋房

積分: 112


74#
發表於 08-1-31 22:15 |只看該作者
原文章由 晴B媽 於 08-1-31 14:30 發表
各位媽咪, 都有仔有女, 是何處出來的? 不也是男歡女愛的產物嗎?我唔明, 點解個女明星同男朋友有房事, 就叫賤格?
d 相又唔係佢自己公開的。
請問罵人賤格的, 你地沒有房事的嗎? ...



total agreed!!!
希望那些人能將身比己,去體會下受害者的感受!
不要再火上加油!


大宅

積分: 3297


75#
發表於 08-1-31 22:16 |只看該作者

回覆 #73 keroroee 的文章

人孰能無過?誰又能保証自己一輩子不犯錯呢?起碼有的人巳立心改過,我們應給她個機會。 不像有的人到現在還在扮清純來蒙騙大家,呃的無知少女和戇直少男。

[ 本文章最後由 wq 於 08-1-31 22:18 編輯 ]


別墅

積分: 836


76#
發表於 08-1-31 22:18 |只看該作者
現在只能等時間沖淡件事,加油啦~~柏芝!


原文章由 wq 於 08-1-31 22:16 發表
人孰能無過?誰又能保証自己一輩子不犯錯呢?起碼有的人巳立心改過,我們應給她個機會。 不像有的心到現在還在扮清純來蒙騙大家,呃的無知少女和戇直少男。 ...
阿彌陀佛!本人問心無愧,你作的惡果~遲早會報的,只是時辰未到而已!好自為之!


大宅

積分: 2837


77#
發表於 08-1-31 22:19 |只看該作者
原文章由 keroroee 於 08-1-31 22:06 發表
我覺得pak chu 好慘, 比62,99, 細佬睇晒, 第二時連仔仔都睇到, 吾知點面對, 每個人都有過去, 呢個圈係呢種途徑搵快錢, 吾做D老闆又吾睇你, 實紅吾到.

我覺得G同B係偷影, 假如前面係鏡, 後面係透視, 吾知個Cam影吾影 ...

放心喎.....
過多三幾日d人就冇咁大興趣喇,又何況幾年後
大吉利是講句,除非再有同類事件發生,又或者佢地有咩冬瓜豆腐先會舊事從提


男爵府

積分: 7228


78#
發表於 08-1-31 22:27 |只看該作者
比你知道我吾放心Tim , 我會慢慢凋淡la...妳都放心la.



原文章由 媽子 於 08-1-31 22:19 發表

放心喎.....
過多三幾日d人就冇咁大興趣喇,又何況幾年後
大吉利是講句,除非再有同類事件發生,又或者佢地有咩冬瓜豆腐先會舊事從提


大宅

積分: 2837


79#
發表於 08-1-31 22:34 |只看該作者
原文章由 keroroee 於 08-1-31 22:27 發表
比你知道我吾放心Tim , 我會慢慢凋淡la...妳都放心la.
我放心到冇興趣再搵相睇喇(再有第二個另計)


男爵府

積分: 7228


80#
發表於 08-1-31 22:45 |只看該作者
我吾係好信黑客偷相, 如果係...大把明星相睇, 何止一個痰冠A被偷.




原文章由 yannesng 於 08-1-31 22:13 發表
咁又係丫~~唔陪老細訓又點會紅,唔知大家記唔記得何嘉利,當年唔肯陪老細訓,即刻入雪櫃。
要紅就要付出化價,圈內個個女紅星都係咁,只係柏芝唔好彩比人放d相出來姐!

...

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo