咁又係丫~~唔陪老細訓又點會紅,唔知大家記唔記得何嘉利,當年唔肯陪老細訓,即刻入雪櫃。
要紅就要付出化價,圈內個個女紅星都係咁,只係柏芝唔好彩比人放d相出來姐!
原文章由 keroroee 於 08-1-31 22:06 發表 
我覺得pak chu 好慘, 比62,99, 細佬睇晒, 第二時連仔仔都睇到, 吾知點面對, 每個人都有過去, 呢個圈係呢種途徑搵快錢, 吾做D老闆又吾睇你, 實紅吾到.
我覺得G同B係偷影, 假如前面係鏡, 後面係透視, 吾知個Cam影吾影 ...
阿彌陀佛!本人問心無愧,你作的惡果~遲早會報的,只是時辰未到而已!好自為之!