自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


伯爵府

積分: 17389


61#
發表於 14-9-22 16:27 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實




珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


62#
發表於 14-9-22 16:28 |只看該作者


伯爵府

積分: 16809

畀面勳章


63#
發表於 14-9-22 16:29 |只看該作者
回覆 Yukolo0308 的帖子



子爵府

積分: 12747

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


64#
發表於 14-9-22 16:32 |只看該作者

引用:回覆 Yukolo0308 的帖子一啲啲啦~, 以前同

原帖由 fanny219 於 14-09-22 發表
回覆 Yukolo0308 的帖子

一啲啲啦~, 以前同台灣佬打工, 又孤寒, 又咸濕, 又賤~~
認同, 同佢地打過工就佢地不被人知的另一面

點評

rose1984    發表於 14-9-22 23:49
fatdum    發表於 14-9-22 16:39


伯爵府

積分: 17995

hashtag影視迷勳章


65#
發表於 14-9-22 16:32 |只看該作者
我老公試過留低部電話喺飛機, 地勤人員出廣播揾失主.


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


66#
發表於 14-9-22 16:38 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

我都遇過好多次⋯台灣人比我感覺都係好好人
我又講下我既經歷,有次坐的士番酒店,我地一家三口落左車,過左陣先發覺漏左拎bb車,司機當時都應該忘記了,找完$就開車走了,我地即刻去番落車位置等左陣,竟然見到的士司機番轉頭,落埋車好禮貌地比番架bb車我地,仲不停同我地講唔好意思,唔記得幫我地拎b車,反而我地覺得唔係司機問題係我地自己唔記得拎,司機實在太客氣、太好人,比著其他地方,可能會係路邊發現部b車




大宅

積分: 3335


67#
發表於 14-9-22 16:52 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

我嗰次係準備離開台灣時發現小朋友張落地簽證唔見咗, 過海關叫我去移民局做過張, 去到講咗個名之後, 佢地竟然係有人幫我執番放咗係移民局, 我唔洗做過張, 除咗慳咗3百幾台幣, 最緊要係嗰種願意助人嘅心


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


68#
發表於 14-9-22 16:55 |只看該作者


大宅

積分: 2187


69#
發表於 14-9-22 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SamLaw2821+於+14-09-22+發表

原帖由 tkop 於 14-09-22 發表
有定友
手筆之誤,唔好意思!謝謝提點!




大宅

積分: 2187


70#
發表於 14-9-22 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tkop+於+14-09-22+發表有定友

原帖由 SamLaw2821 於 14-09-22 發表
手筆之誤,唔好意思!謝謝提點!
友善




水晶宮

積分: 60438


71#
發表於 14-9-22 18:01 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實






珍珠宮

積分: 32704

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


72#
發表於 14-9-22 18:42 |只看該作者


子爵府

積分: 11511


73#
發表於 14-9-22 18:53 |只看該作者


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 14-9-22 19:00 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

我都樂鐘意去台灣

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


瑪瑙宮

積分: 133372


75#
發表於 14-9-22 23:37 |只看該作者

引用:我都樂鐘意去台灣

原帖由 叉包兔 於 14-09-22 發表
我都樂鐘意去台灣
樂定鍾


珍珠宮

積分: 40372

畀面勳章


76#
發表於 14-9-22 23:53 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

台灣人民風好,公民意職高,我好鍾意台灣




水晶宮

積分: 68339


77#
發表於 14-9-23 00:02 |只看該作者

引用:Quote:Yukolo0308 發表於 14-9-22 00:05 琴

原帖由 bobosweet 於 14-09-22 發表
台灣人(台北)整體呢講係有禮貌同有秩序過香港人多多聲! 好似扶手電梯咁, 左手面係比人行, 唔行嘅人就算拖 ...
仲有,佢地排隊上電梯係係隊尾入,唔似得我地係前面左穿右插


伯爵府

積分: 17062

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 14-9-23 00:12 |只看該作者
fanny219 發表於 14-9-22 11:01
回覆 Yukolo0308 的帖子

一啲啲啦~, 以前同台灣佬打工, 又孤寒, 又咸濕, 又賤~~
我都係咁話, 曾經同台灣人工作, 奸到出汁
,


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


79#
發表於 14-9-23 01:11 |只看該作者

引用:上年9月我陀住5個月多d,係捷運都好多人讓座

原帖由 alice_cheng 於 14-09-22 發表
上年9月我陀住5個月多d,係捷運都好多人讓座 d人又nice!真係好好!
我仔上年都10歲啦,去台灣搭捷運,咁啱有個時間好多人,竟然都有個姨姨讓座俾我仔坐。 我話佢好大個唔洗喇, 但佢哋都好堅持話小孩要坐下。 我反而超級唔好意思。


珍珠宮

積分: 38389


80#
發表於 14-9-23 01:51 |只看該作者

回覆:台灣人真係好好 同好誠實

我已很多年冇去台灣,但記得佢地唔介意我拿著另一舖頭的燒栗米入他的鋪內吃,和c6share 一個十全大補湯,掃街乜都想吃吖嘛!另外酒店樓下鴨米缐伯伯很好人





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo