自由講場

跳至

首頁
23456...25

尾頁
   19


複式洋房

積分: 227


61#
發表於 14-10-6 13:47 |只看該作者
回覆 siulili 的帖子

國家國家

有家因有国
有国因有家

沒有人民任持的国家不是国

这是我爸教的

所以我不是反国, 而是令国更為国

點評

jojo1234  國有國法家有家規   發表於 14-10-6 13:51


侯爵府

積分: 23167


62#
發表於 14-10-6 13:48 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

早幾日上少年宮書城,人頭湧湧,父母帶子女閱讀購物,年輕人坐喺度聚精會神打書釘。 我突然覺得好悲哀:內地年輕人努力讀書嗰陣,我哋香港年輕人就搞街頭運動。雖然性質大相逕庭,但情況就似文革時期,香港年輕人努力工作,內地年輕人\"無法無天\"。結果七十年代末香港經濟起飛,內地則 真係唔想呢啲情況喺香港出現。希望各位同學喺惡劣環境都罷課不罷學,否則他日俾啲內地人做晒各位上司,屆時你再有批判思考都冇用,手握大權嘅唔係香港人,只有仰人鼻息嘅份。


禁止訪問

積分: 17185

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


63#
發表於 14-10-6 13:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20743


64#
發表於 14-10-6 13:50 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

曾經到過現場支持過你們佔中嘅政棍、教授等等,請讓他們留在現場跟你們共同進退



珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


65#
發表於 14-10-6 13:50 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:45
回覆 renewdanny 的帖子

我又問, 法治精神是什麼?
唔知你講咩法律界人仕, 如果係政棍既話, 大家唔駛講野...

點評

sweetiehom  Seems you didn't re   發表於 14-10-6 16:47


複式洋房

積分: 227


66#
發表於 14-10-6 13:50 |只看該作者
回覆 babie2 的帖子

where have i say punish?

i just wonder how have they support the students when they are very peaceful

點評

taidy  政治立場和權力鬥爭   發表於 14-10-6 14:39


複式洋房

積分: 227


67#
發表於 14-10-6 13:53 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

有關法律界 指責 警方使用暴力, 請找回當日新聞

其他問題你还未回覆呀?


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


68#
發表於 14-10-6 13:53 |只看該作者
YolandaTam 發表於 14-10-6 13:48
早幾日上少年宮書城,人頭湧湧,父母帶子女閱讀購物,年輕人坐喺度聚精會神打書釘。 我突然覺得好悲哀:內 ...
國內既學生真係勤力過我D果D好多... 我哥反其道, 將佢兩個女送返深圳國際學校讀書, 而家去左外國, 仲考到出名大學...相反我果D, 以為係香港名校讀緊, 無危機意識


男爵府

積分: 6588


69#
發表於 14-10-6 13:54 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

請佔中人士不要全港市民陪葬


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


70#
發表於 14-10-6 13:54 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:53
回覆 Sindy 的帖子

有關法律界 指責 警方使用暴力, 請找回當日新聞
咩問題?睇唔切可能, 等等


禁止訪問

積分: 14461


71#
發表於 14-10-6 13:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1734


72#
發表於 14-10-6 13:55 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8177


73#
發表於 14-10-6 13:55 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:45
回覆 renewdanny 的帖子

我又問, 法治精神是什麼?
你意思係如果有法律界人仕走去殺人,你都會去?? 係唔係??


複式洋房

積分: 227


74#
發表於 14-10-6 13:55 |只看該作者
回覆 starcatcat 的帖子

納稅人比錢, 請問警察做事了嗎?

明顯既, 我地放任? ; 暗地未證實既, 我地只能防任


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


75#
發表於 14-10-6 13:57 |只看該作者

引用:回覆+oooasis+的帖子政府一早跟學生會談,+

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 oooasis 的帖子

政府一早跟學生會談, 可以賺得美名 "樂意跟學生談話"
無談話?好似學聯反口唔肯談。
最緊要談d咩先得架,睇下學聯代表,言之無物,口齒不清,背稿都背唔全,英文記者發問都答唔到,好懷疑佢可以同政府談到d咩。



點評

conniengor    發表於 14-10-6 16:19
Baby531  人哋話一早,即廣場果   發表於 14-10-6 15:53
為人子女  政府交通果位笑到我  發表於 14-10-6 15:13
為人子女  你有睇直播?  發表於 14-10-6 15:13


伯爵府

積分: 16692

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


76#
發表於 14-10-6 13:58 |只看該作者
Sindy 發表於 14-10-6 13:11
佔中三屎話唔比18歲以下既人參加佔中, 但講左咁耐, 特登搵中學生靜坐罷課時啟動佔中, 分明前言不對後語, 利 ...
Agree


禁止訪問

積分: 17185

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


77#
發表於 14-10-6 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9753


78#
發表於 14-10-6 13:59 |只看該作者
犯法都有分和平同唔和平, 我真係唔識. 請公民黨的議員回答吓, 佢地係讀法律, 請問什麽情形之下才可和平犯法.

點評

大頭細B  我又想知  發表於 14-10-6 22:16


複式洋房

積分: 227


79#
發表於 14-10-6 13:59 |只看該作者
回覆 renewdanny 的帖子

請問你喜記事件, 你支持老闆嗎?

我評價事件, 在事不在人

警方未用暴力清場, 我是支持政府
警方用暴力清場, 連公民廣場都去不了, 請問如何示威?


男爵府

積分: 6008

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛


80#
發表於 14-10-6 13:59 |只看該作者
小豬澄 發表於 14-10-6 13:15
如果只能非黑即白 我只能表示我來自另一個宇宙 我不能接受因為a唔聽我講野 所以bcd都唔出得聲 我話事 我要 ...
講得好~~~香港大把人餐搵餐使,搵咗舊錢都袋唔暖又話要供呢樣交果樣,
宜家好多人真係因為收入少咗而煩惱緊(包括我自己)..........你可以話我自私,

唔理下一代,但我只係知道,我個下一代都未長大,我都唔知點捱落去.......

少咗7-8日嘅收入,分分鐘真係影響好大,你地要爭取唔係問題,但害到人地

屋企經濟有困難,你地點過意得去?當我搵唔夠錢去交我日常生活使費時,

我可唔可以同啲收租嘅人講:「你地可唔可以唔好咁自私?」

求下你地,放過啲小市民啦!

首頁
23456...25

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo