自由報料

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 738


61#
發表於 14-10-9 00:19 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 738


62#
發表於 14-10-9 00:22 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 738


63#
發表於 14-10-9 00:23 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 738


64#
發表於 14-10-9 00:25 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 738


65#
發表於 14-10-9 00:35 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1699


66#
發表於 14-10-9 00:57 |只看該作者

引用:我排左3+個鐘,+10+分鐘前走

原帖由 尹在希 於 14-10-09 發表
我排左3 個鐘, 10 分鐘前走
下買到成12點??
我都有去,但排隊俾錢唔係路,走左




大宅

積分: 3717


67#
發表於 14-10-9 01:05 |只看該作者
請問係比錢先排得耐,定入場都排好耐?


大宅

積分: 3025


68#
發表於 14-10-9 01:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 尹在希 於 14-10-09 發表我排

原帖由 gg123 於 14-10-09 發表
下買到成12點??
我都有去,但排隊俾錢唔係路,走左
係, 我8:30開排


別墅

積分: 877


69#
發表於 14-10-9 02:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 gg123 於 14-10-09 發表下買

原帖由 尹在希 於 14-10-09 發表
係, 我8:30開排
夜晚排3個鐘算好啦... 我1點半開始排...8點半先到我比錢... 45件...$3千4....

點評

phoebe_ming5  7個鐘  發表於 14-10-9 09:32


男爵府

積分: 7998


70#
發表於 14-10-9 05:43 |只看該作者
我未到一點入場!穩佐2!3個鍾3歲同8歲男仔一件都穩唔到!我見人地排隊俾錢用佐3個鍾先係轉佐個彎!唔係路走佐!浪费時間和車錢


男爵府

積分: 7998


71#
發表於 14-10-9 05:52 |只看該作者
回覆 comeonbaby2010 的帖子

俾錢排好耐!入場就唔知!男仔好少好少!如要趕時間接小朋友放學唔去爲妙!


伯爵府

積分: 18929

Poo得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


72#
發表於 14-10-9 06:34 |只看該作者

引用:戰利品。有羽絨有衫有裙。右下角果件藍色裙

原帖由 aphek 於 14-10-08 發表
戰利品。有羽絨有衫有裙。
右下角果件藍色裙我買錯左size, 如果有人想要可pm我(18mth, $69)
我想要18m條裙,已pm


男爵府

積分: 6662


73#
發表於 14-10-9 08:28 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

我想問點分1折or2折?




子爵府

積分: 12209

開心吸收勳章


74#
發表於 14-10-9 09:10 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

前幾年都有買
搞乜今年咁恐怖


大宅

積分: 4529


75#
發表於 14-10-9 09:54 |只看該作者

引用:我想問點分1折or2折?

原帖由 JasperMelody 於 14-10-09 發表
我想問點分1折or2折?
個價錢牌上有個reference code, 最尾兩個字係09/08/07 …就1折,10/11/12 就2折。09年款半折裙$49.9, 全單買滿一千再9折,仲平過花園街。


大宅

積分: 4529


76#
發表於 14-10-9 09:57 |只看該作者

引用:請問係比錢先排得耐,定入場都排好耐?

原帖由 comeonbaby2010 於 14-10-09 發表
請問係比錢先排得耐,定入場都排好耐?
入場排兩個鐘,比錢再排5個鐘。同朋友一齊去可以輪流排比錢/揀野/去厠所/食飯/…


珍珠宮

積分: 33622

大廚勳章 陪月勳章


77#
發表於 14-10-9 10:04 |只看該作者

引用:超多款+ +

原帖由 spunkielam 於 14-10-09 發表
超多款
右上同左下我前年都買左,
睇黎佢啲舊貨真係幾年都清唔哂



點評

abu_cheung  Boot我年前已經見朋友女著   發表於 14-10-9 11:35


大宅

積分: 3392


78#
發表於 14-10-9 10:31 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

勁多人,好焗
myphoto.jpg




男爵府

積分: 9116


79#
發表於 14-10-9 10:45 |只看該作者
好想買女仔三歲羽絨褸!根本冇時間可排甘耐


大宅

積分: 4115


80#
發表於 14-10-9 10:48 |只看該作者
fishballbaby 發表於 14-10-8 14:25
千其唔好買鞋,唔好着的。
係!非常同意!個鞋底同鞋頭硬過石頭,其實近年衫質地都差咗好多

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo