家庭理財

跳至

首頁
23456...8

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 46598


61#
發表於 15-5-15 14:56 |只看該作者
本帖最後由 SIUBKT 於 15-5-15 14:56 編輯
木土土 發表於 15-5-12 19:21
個標題簡直係問和尚攞梳!

睇完你打既野 笑到停唔到

點評

木土土    發表於 15-5-15 14:59
狐狸 你要的是我嗎?
如果 於漆黑中相擁 沒說話也不可怕


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


62#
發表於 15-5-15 15:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表我

原帖由 babyjk2013 於 15-05-15 發表
你其實好無聊

保險都係一個行業
如果我係在美國,以美國的醫療架構,我就一定會買,因為係必需品,而以香港的醫療架傋,除非我好似何生甘有錢才會入私院~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


琥珀宮

積分: 169653


63#
發表於 15-5-15 15:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大力大力+於+15-05-15+發表我

原帖由 babyjk2013 於 15-05-15 發表
你其實好無聊

保險都係一個行業
有類人比較適合住在深山,因為佢地唔想益人比錢人賺!不過我又唔明果類計數咁叻既人,點解仲要用銀行service 或者出外用餐,佢地無理由唔知所有「公司,每日都要賺錢交租,出糧,營利,錢從何來?」




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


64#
發表於 15-5-15 15:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babyjk2013 於 15-05-15 發表

本帖最後由 大力大力 於 15-5-15 15:14 編輯
原帖由 木土土 於 15-05-15 發表
有類人比較適合住在深山,因為佢地唔想益人比錢人賺!不過我又唔明果類計數咁叻既人,點解仲要用銀行servic ...

好啦~

賭場D錢點來??



所以二十年來,每年都要去澳門两次收租,我從無入賭場~



大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


琥珀宮

積分: 169653


65#
發表於 15-5-15 15:29 |只看該作者

引用:+本帖最後由+大力大力+於+15-5-15+15:14+編

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
本帖最後由 大力大力 於 15-5-15 15:14 編輯
你有無入銀行,銀行d營利從何而來?




琥珀宮

積分: 169653


66#
發表於 15-5-15 15:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyjk2013+於+15-05-15+發表

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
如果我係在美國,以美國的醫療架構,我就一定會買,因為係必需品,而以香港的醫療架傋,除非我好似何生甘有 ...
你老婆有何生咁有錢?點解佢又去私院?




琥珀宮

積分: 169653


67#
發表於 15-5-15 15:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyjk2013+於+15-05-12+發表

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
我明喎~

保險公司,每日都要賺錢交租,出糧,營利,錢從何來?
保險有無需要,係各人根據自己情況而定,你認為自己無需要所以唔買,fine,無人會認為你唔買保險係有問題!但你無需講到自己係「好叻好識計數唔蠢唔傻」所以唔買,為抬高自己而去踩低全世界有買保險的人,明示買保險既人係「唔識計數好蠢好傻比人呃」,在兄台發表意見的同時,請尊重下其他人!




男爵府

積分: 6403


68#
發表於 15-5-15 17:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大力大力+於+15-05-15+發表我

原帖由 木土土 於 15-05-15 發表
保險有無需要,係各人根據自己情況而定,你認為自己無需要所以唔買,fine,無人會認為你唔買保險係有問題! ...
佢理財知識有一定程度 我信
不過唔見得太貼合現今社會。
仲以為政府醫院係每日一百果個年代。




男爵府

積分: 6403


69#
發表於 15-5-15 17:15 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

打漏左 任何情況都一百




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


70#
發表於 15-5-15 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表我

原帖由 木土土 於 15-05-15 發表
保險有無需要,係各人根據自己情況而定,你認為自己無需要所以唔買,fine,無人會認為你唔買保險係有問題! ...
之前有會員話,佢在保險公司做精算師的朋友,話ㄧ定唔會買保險 ,自已儲蓄更實際,証明我無錯~


點解我可以比人早十幾年儲夠退休錢(我現在也在工作),就因為無供埋D唔等洗野~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


琥珀宮

積分: 169653


71#
發表於 15-5-15 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-05-15+發表保險

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
之前有會員話,佢在保險公司做精算師的朋友,話ㄧ定唔會買保險 ,自已儲蓄更實際,証明我無錯~
又講又長又chum既廢話!

知你叻知你勁啦,總之係你啱晒,呀大有錢佬,ok?




琥珀宮

積分: 169653


72#
發表於 15-5-15 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-05-15+發表保險

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
之前有會員話,佢在保險公司做精算師的朋友,話ㄧ定唔會買保險 ,自已儲蓄更實際,証明我無錯~
要講例子,大把人有供保險基金一樣可以後生儲夠錢退休,亦大把人乜x都無買一樣身無分文搵朝唔得晚!

你用自己例子去講,除了係不停認威眩富之外,根本証明唔到d乜!




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


73#
發表於 15-5-15 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表之

原帖由 木土土 於 15-05-15 發表
要講例子,大把人有供保險基金一樣可以後生儲夠錢退休,亦大把人乜x都無買一樣身無分文搵朝唔得晚!

你用 ...
你用自己例子去講,除了係不停認威眩富之外,根本証明唔到d乜!

<---- 唔好玩啦~ 係網上威? 有咩好威? 我成日阻人發達,AGENT ㄧ定憎死我,再講係 BK 大把人有錢過我多多聲啦~

至於我要威就ㄧ早有FB,BLOG ,我又無車,手機近來才升級用華碩,我真係唔明有咩威~

至於我話我草到幾多個物業,係Support 我理財理論,知道無?

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5531


74#
發表於 15-5-15 21:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-05-15+發表保險

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
之前有會員話,佢在保險公司做精算師的朋友,話ㄧ定唔會買保險 ,自已儲蓄更實際,証明我無錯~
樓主的Post只問 危疾!好少錢就買到不少的保障。當然冇人想拿這些保障,但出意外后,對自己對家人,有另一筆賠償好好啊、




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


75#
發表於 15-5-15 21:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表之

原帖由 kk9129helen 於 15-05-15 發表
樓主的Post只問 危疾!好少錢就買到不少的保障。當然冇人想拿這些保障,但出意外后,對自己對家人,有另一 ...
唉~

都要計賠率架~

好似澳門賭場買大細,圍色通殺,賠率約 1 賠 0.9, 而這些保險賠率0.01% ,叫人點買呀?

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5531


76#
發表於 15-5-15 21:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kk9129helen+於+15-05-15+發

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
唉~

都要計賠率架~
幸運地,六合彩不中!危疾比我中左!




男爵府

積分: 5531


77#
發表於 15-5-15 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大力大力+於+15-05-15+發表唉

原帖由 kk9129helen 於 15-05-15 發表
幸運地,六合彩不中!危疾比我中左!
冇左D圖? 舉白旗!




琥珀宮

積分: 169653


78#
發表於 15-5-15 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kk9129helen+於+15-05-15+發

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
唉~

都要計賠率架~
唔入賭場肯定無輸贏,但唔買保險唔會令你唔中危疾,你個比喻根本唔revelant!

唔該唔好又用你自己例子話你因為無買保險所以身體健康!




侯爵府

積分: 21781


79#
發表於 15-5-15 21:52 |只看該作者
呢個擂台我鐘意,有意思。
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


80#
發表於 15-5-15 22:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表唉

原帖由 kk9129helen 於 15-05-15 發表
幸運地,六合彩不中!危疾比我中左!
六合彩頭二三獎都成日有人中,什麼也要講機會率~

也有人中頭獎,高空摘物,唔通出街又帶頭盔??

人地問我買唔買,我話唔買,又唔得?

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁
23456...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo