自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21054


61#
發表於 15-3-27 08:24 |只看該作者

引用:去得呢d地方,讀書都唔方好得去邊講真以前

原帖由 ilovedior520 於 15-03-06 發表
去得呢d地方,讀書都唔方好得去邊講真
以前真心讀書既人,去學校,圖書館咁多地方温書
屋企嘈,以前我果代 ...
我會去呢啲地方溫,而成績亦唔係你口中嘅唔方好得去邊,唔去自修室因為好難有位,唔識好難問人,唔係屋企溫因為屋企有電腦,我無定力,加上要同人討論,另外我屋企人唔中意人上去,所以通常屋企無人先可以帶人上去溫,屋企無人我都會係屋企溫,但我唔會鬧返人,多人我會讓位比人,人叫到我走我會走,我都會買嘢飲溫,其實starxucks都有人買一杯係到坐十年睇書,有啲會訓教,就算食完飯,旺嘅時間,大把人等位,都會有人慢慢坐係到吹水,我覺得唔影響人就得啦,不過人地都無位仲慢慢溫就真係自㩿之。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo