夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 27460


61#
發表於 15-5-12 20:51 |只看該作者

回覆:豬兜有情人 的帖子

係,一定要告訴對方


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


62#
發表於 15-5-12 20:58 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

我個人覺得你自己兩夫妻是否諗住分開,如是你自己己有答案,如不是,好好同老公傾下,生命來的,而且佢亦有知情權,大家共枕,傾下啦




珍珠宮

積分: 36649

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


63#
發表於 15-5-12 22:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RAA 於 15-05-12 發表希望你

原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表
你試想,關係不好,重拒絕行房,係咪會搞到關係更加彊。
咁就真係見仁見智了。


禁止訪問

積分: 880


64#
發表於 15-5-12 22:38 |只看該作者

引用:我個人覺得你自己兩夫妻是否諗住分開,如是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 634


65#
發表於 15-5-13 00:32 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

同老公好好傾下,將來需要d乜,大家有乜責任,客觀的定目標睇下大家可以agree到d乜




子爵府

積分: 13291


66#
發表於 15-5-13 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ms_ck 於 15-05-12 發表佢既

原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表
解決左,所以先冇離婚
佢解決左,又無離婚,又無放低你,你又愛佢,又有番性關係…持續好轉,點解唔解決埋大家夫妻間既問題呢?有無揾專業人士幫手?


洋房

積分: 37


67#
發表於 15-5-13 07:40 |只看該作者
明知感情不穩,點解唔被孕,現在好兩難


大宅

積分: 2120


68#
發表於 15-5-13 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WinnieCatCat+於+15-05-11+發

原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表
如果不幸單親……也有機會幸福嗎?我自己也只是得爸爸,但我一路上也不覺得幸福,像棄嬰一樣拋來拋去,以為 ...
同意以上有jm講,是否幸福視乎你有沒有決心做好媽媽既角色。你細個時既經歷,其實會更令你明白點樣先對孩子好。我和我幾個都係近乎單親既朋友,共通點係有長輩同住照顧我們,所以媽媽即使要工作也可每日見到她,而且無論她幾忙都會每日同我地睇功課。每逢放假,就會帶住我們四圍去玩,所以真係唔會因自己係單親而覺得唔幸福。

你提到已有避孕仍有左,可見bb和你很有緣份,希望你能同c6好好傾下,或者他也想要這孩子呢!




大宅

積分: 3378


69#
發表於 15-5-13 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jessica0768 於 15-05-11 發

原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表
避孕套,係有戴,也有拿出來,不算足嗎?医生話係99%避孕,而我係個1%
咁… 有左係緣了… 佢好想你做佢媽媽


禁止訪問

積分: 880


70#
發表於 15-5-13 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表如果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 880


71#
發表於 15-5-13 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表避孕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 15-5-13 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 WinnieCatCat 於 15-05-13 發

原帖由 馬丁c9 於 15-05-13 發表
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
祝你一家幸福快樂
亦希望你願望成真加油


大宅

積分: 1510


73#
發表於 15-5-13 20:03 |只看該作者
馬丁c9 發表於 15-5-13 18:37
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
要做父母,希望你地真係認真考慮清楚,珍惜比此同小生命


複式洋房

積分: 372


74#
發表於 15-5-13 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小豬澄 於 15-05-11 發表我會

原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表
我自己有能力,但感情不穩定,我只怕將來個bb缺乏夫愛……
生啦!我單身都生,你有能力就更加要生。老公唔好,但仔女係一定會對你好, 等佢大啲你就知,一定要保住呀!


男爵府

積分: 5077


75#
發表於 15-5-13 22:26 |只看該作者
回覆 馬丁c9 的帖子

祝你地一家大細 幸福 快樂,加油吖!
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


禁止訪問

積分: 880


76#
發表於 15-5-13 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表我自

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 880


77#
發表於 15-5-13 23:16 |只看該作者

引用:回覆 馬丁c9 的帖子祝你地一家大細 幸福 快

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3378


78#
發表於 15-5-14 03:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 WinnieCatCat 於 15-05-13 發

原帖由 馬丁c9 於 15-05-13 發表
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
祝福你


子爵府

積分: 14135


79#
發表於 15-5-14 09:49 |只看該作者
馬丁c9 發表於 15-5-13 18:37
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
樓主妳都要保持心情開朗, 妳開心BB自然感受到, 家庭多一位成員生活及氣氛都不同了, 希望你們可以從新來過生活更美好 ^___^


別墅

積分: 570


80#
發表於 15-5-14 10:12 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

感情唔好又攪?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo