立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19013
象牙宮
積分: 236736
Karena1015 發表於 15-7-11 15:15 既然有秘書,都應該唔低職位,冇自己房?
珍珠宮
積分: 44493
大宅
積分: 1881
原帖由 DoReMi媽媽 於 15-07-11 發表 同問, 有秘書都應該唔係小薯, tea lady咁惡?
積分: 1350
男爵府
積分: 9333
禁止訪問
積分: 30876
原帖由 septembaba 於 15-07-11 發表 我建議可以咁做: 1) Book 房時同Admin講明係泵奶, 香港有平機會保護奶媽, Admin唔會對你點.
積分: 17545
原帖由 jacklcl4 於 15-07-11 發表 我秘書都話我可以把紙巾掉回自己位,但佢都堅持會爆門
積分: 15191
翡翠宮
積分: 87467
原帖由 jacklcl4 於 15-07-11 發表 唔想我泵奶
原帖由 大豬既老婆 於 15-07-11 發表 連執返自己位都唔俾! 我就玩大距!叫距隨便叫Admin上黎爆。 我就係人奶嗎,大家係女人,
積分: 19952
原帖由 jacklcl4 於 15-07-11 發表 , 香港有平機會保護奶媽, ?係咩?
jacklcl4 發表於 15-7-11 15:44 係好惡
原帖由 小manman 於 15-07-11 發表 佢唔想你泵奶的原來係因為你之前泵完奶會掉紙巾落垃圾桶,令佢要倒垃圾,但如果你已經講左話唔掉紙巾落會議 ...
原帖由 大豬既老婆 於 15-07-11 發表 大家係女人,你敢爆門我就投訴要炒你。 我就唔信公司覺得一個tea lady重要過一個起碼中層的員工! ...
原帖由 Miss.Hui 於 15-07-11 發表 第527章 《家庭崗位歧視條例》
jacklcl4 發表於 15-7-11 15:47 , 香港有平機會保護奶媽, ?係咩?
原帖由 大豬既老婆 於 15-07-11 發表 如果唔掉垃圾桶都唔得,實在太過分
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy