自由講場

跳至

首頁
23456...27

尾頁
   11


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


61#
發表於 15-7-11 15:40 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

同佢講,唔想做不如辭職。


象牙宮

積分: 236736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


62#
發表於 15-7-11 15:41 |只看該作者
Karena1015 發表於 15-7-11 15:15
既然有秘書,都應該唔低職位,冇自己房?
同問, 有秘書都應該唔係小薯, tea lady咁惡?


珍珠宮

積分: 44493

2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 分享愛 想生BB熱投 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 15-7-11 15:42 |只看該作者
呀姐佢咁大權力??比我叫佢call.


大宅

積分: 1881

分享愛


64#
發表於 15-7-11 15:44 |只看該作者

引用:Quote:Karena1015+發表於+15-7-11+15:15+既

原帖由 DoReMi媽媽 於 15-07-11 發表
同問, 有秘書都應該唔係小薯, tea lady咁惡?
係好惡





大宅

積分: 1350


65#
發表於 15-7-11 15:44 |只看該作者
我建議可以咁做:

1) Book 房時同Admin講明係泵奶, 香港有平機會保護奶媽, Admin唔會對你點.
2) 自己帶垃圾袋, 帶走所有垃圾.
3) 個清潔阿姐咁懶, 做野實求求其其,
遇到佢清潔得唔好就向投訴. 投訴多幾次就會炒左佢.
咁公司可以少個麻煩人, 大家都開心.


男爵府

積分: 9333

開心吸收勳章 DHA勳章


66#
發表於 15-7-11 15:47 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

個個茶水阿姐好過份下喎……不過如果我係你會多一事不如少一事……

我而家都日日係會議室泵奶……我會帶埋垃圾同抹乾淨先離開……廢事比人閒言閒語


禁止訪問

積分: 30876


67#
發表於 15-7-11 15:47 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1881

分享愛


68#
發表於 15-7-11 15:47 |只看該作者

引用:我建議可以咁做:1)+Book+房時同Admin講明係

原帖由 septembaba 於 15-07-11 發表
我建議可以咁做:

1) Book 房時同Admin講明係泵奶, 香港有平機會保護奶媽, Admin唔會對你點.
, 香港有平機會保護奶媽, ?係咩?




伯爵府

積分: 17545


69#
發表於 15-7-11 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happybabyhbb+於+15-07-11+發

原帖由 jacklcl4 於 15-07-11 發表
我秘書都話我可以把紙巾掉回自己位,但佢都堅持會爆門
連執返自己位都唔俾!
我就玩大距!叫距隨便叫Admin上黎爆。
我就係人奶嗎,大家係女人,




伯爵府

積分: 15191


70#
發表於 15-7-11 15:50 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

你問佢既然有book到房,佢有咩權叫admin爆你房同點解要爆房?再答佢我會email 問清楚,如果真係唔得就問清楚邊度係最適當的地方。


翡翠宮

積分: 87467


71#
發表於 15-7-11 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-07-11 發表如

原帖由 jacklcl4 於 15-07-11 發表
唔想我泵奶
佢唔想你泵奶的原來係因為你之前泵完奶會掉紙巾落垃圾桶,令佢要倒垃圾,但如果你已經講左話唔掉紙巾落會議室的垃圾桶,佢仲有唔想你泵幼的理由咩??


伯爵府

積分: 17545


72#
發表於 15-7-11 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacklcl4+於+15-07-11+發表我

原帖由 大豬既老婆 於 15-07-11 發表
連執返自己位都唔俾!
我就玩大距!叫距隨便叫Admin上黎爆。
我就係人奶嗎,大家係女人,
大家係女人,你敢爆門我就投訴要炒你。
我就唔信公司覺得一個tea lady重要過一個起碼中層的員工!




伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


73#
發表於 15-7-11 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 septembaba 於 15-07-11 發表

原帖由 jacklcl4 於 15-07-11 發表
, 香港有平機會保護奶媽, ?係咩?
第527章 《家庭崗位歧視條例》


象牙宮

積分: 236736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


74#
發表於 15-7-11 15:52 |只看該作者
jacklcl4 發表於 15-7-11 15:44
係好惡
因為tea lady難請?


伯爵府

積分: 17545


75#
發表於 15-7-11 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacklcl4+於+15-07-11+發表唔

原帖由 小manman 於 15-07-11 發表
佢唔想你泵奶的原來係因為你之前泵完奶會掉紙巾落垃圾桶,令佢要倒垃圾,但如果你已經講左話唔掉紙巾落會議 ...
如果唔掉垃圾桶都唔得,實在太過分




禁止訪問

積分: 30876


76#
發表於 15-7-11 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happybabyhbb+於+15-07-11+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1881

分享愛


77#
發表於 15-7-11 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+大豬既老婆+於+15-07-11+發表

原帖由 大豬既老婆 於 15-07-11 發表
大家係女人,你敢爆門我就投訴要炒你。
我就唔信公司覺得一個tea lady重要過一個起碼中層的員工!



...
多謝支持




伯爵府

積分: 17545


78#
發表於 15-7-11 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacklcl4+於+15-07-11+發表,+

原帖由 Miss.Hui 於 15-07-11 發表
第527章 《家庭崗位歧視條例》
好勁呀JM!




大宅

積分: 1350


79#
發表於 15-7-11 15:54 |只看該作者
本帖最後由 septembaba 於 15-7-11 15:55 編輯
jacklcl4 發表於 15-7-11 15:47
, 香港有平機會保護奶媽, ?係咩?

係,
平機會負責執行《家庭崗位歧視條例》

如果公司因為你泵奶而有歧視妳的行為, 可以去平機會投訴.


翡翠宮

積分: 87467


80#
發表於 15-7-11 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-07-11 發表佢

原帖由 大豬既老婆 於 15-07-11 發表
如果唔掉垃圾桶都唔得,實在太過分
如果咁都唔得,就唔止過份,直頭係野蠻同不可理喻~


首頁
23456...27

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo