自由講場

跳至

首頁
23456...16

尾頁
   150


子爵府

積分: 14218

馬年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


61#
發表於 15-7-14 16:34 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

今年有11個狀元呀!


子爵府

積分: 13120


62#
發表於 15-7-14 18:11 |只看該作者

回覆:701003 的帖子

耀中好嗎?


男爵府

積分: 7774


63#
發表於 15-7-14 18:39 |只看該作者

引用:耀中好嗎?

原帖由 ernniechow 於 15-07-14 發表
耀中好嗎?
今年才第一年辦學,我想應該較難下判斷,只可以說他的國際學校辦得很好




瑪瑙宮

積分: 146024

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


64#
發表於 15-7-14 18:43 |只看該作者
本帖最後由 my005 於 15-7-14 18:43 編輯

温馨提示:剛新聞講今年考生人數下跌,19-21分,今年有機入大學﹗

選科排位時請留意下。

這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


大宅

積分: 3630


65#
發表於 15-7-14 19:00 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

如果嗰科係睇best 5成績,係咪唔洗理加權平均數?




男爵府

積分: 7774


66#
發表於 15-7-14 19:23 |只看該作者

引用:如果嗰科係睇best+5成績,係咪唔洗理加權平

原帖由 yanloi_lou 於 15-07-14 發表
如果嗰科係睇best 5成績,係咪唔洗理加權平均數?
要睇佢直接點寫,例如最佳5科必須包括英數,咁你就大約知發生咩事啦
計最佳五科都有機會會特別學科有加分,要睇每個系個別安排




大宅

積分: 1890


67#
發表於 15-7-14 20:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 library 於 15-07-13 發表hkc

原帖由 someone123 於 15-07-13 發表
你希望將來做什麼工作?但無論如何,speed 的degree 同正校出來的degree在認受性上一定有差別,跟ive的top ...
妳好,我想問如果失手得20分,應該報明愛護理,醫局RN,定係HKCC AD?


男爵府

積分: 7774


68#
發表於 15-7-14 21:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+someone123+於+15-07-13+發表

原帖由 fions414 於 15-07-14 發表
妳好,我想問如果失手得20分,應該報明愛護理,醫局RN,定係HKCC AD?
如果只係希望做rn,我個人覺得護士學校不錯,學費平,而且功夫紮實,讀的時間比較短,但要留意,累積不合格次數到一定數量(好似三次,不肯定),就會被踢出校,要特別注意,護士學校每年競爭都非常激烈,很難入

明愛護士學校是屬於醫管局的,你意思係東華護理嗎?東華護理今年部分學位有資助,jupus有得揀,老老實實,名聲肯定不響,也未有第一屆畢業生,network很有限,但如果需要rn牌,也是一個方法,特別注意,非政府資助學位(同一個prog有d位有資助,有d係自資)要十萬一年,好貴

健康學副學士(Hkcc)我個人認為是nursing asso裏面最好的,聽過最低分gpa 3.1入到HKU,升學率不低,有rn course既地方基本上都會收佢地既畢業生,但競爭同樣不會太少(c6當年讀到金睛火眼)

以上係我c6親身經歷之後既感受,你可以自己考慮你需要的是什麼



點評

funfun759    發表於 15-7-16 16:59
YanYan0116    發表於 15-7-15 09:19


翡翠宮

積分: 79173


69#
發表於 15-7-14 23:55 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區






大宅

積分: 1890


70#
發表於 15-7-15 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fions414 於 15-07-14 發表妳

原帖由 someone123 於 15-07-14 發表
如果只係希望做rn,我個人覺得護士學校不錯,學費平,而且功夫紮實,讀的時間比較短,但要留意,累積不合格 ...
謝謝妳的詳細解釋
除了東華外,明愛專上學院也開辦護理學榮譽學士,5年共付$470250,如果失手,就要考慮報自資學士,還是HKCC AD了,希望明天有好消息,好緊張呀!


子爵府

積分: 10007

畀面勳章


71#
發表於 15-7-15 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fions414+於+15-07-14+發表妳

原帖由 someone123 於 15-07-14 發表
如果只係希望做rn,我個人覺得護士學校不錯,學費平,而且功夫紮實,讀的時間比較短,但要留意,累積不合格 ...
想問邊個網站可以睇到去年收生分數




大宅

積分: 1868


72#
發表於 15-7-15 08:56 |只看該作者


侯爵府

積分: 21054


73#
發表於 15-7-15 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+someone123+於+15-07-14+發表

原帖由 tww1229 於 15-07-15 發表
想問邊個網站可以睇到去年收生分數
打2015 admission score hku(想知邊間u就改打邊間)




侯爵府

積分: 21054


74#
發表於 15-7-15 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+someone123+於+15-07-14+發表

原帖由 tww1229 於 15-07-15 發表
想問邊個網站可以睇到去年收生分數
2014先岩




子爵府

積分: 10007

畀面勳章


75#
發表於 15-7-15 09:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tww1229+於+15-07-15+發表想

原帖由 Joant 於 15-07-15 發表
2014先岩
Thx




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


76#
發表於 15-7-15 09:13 |只看該作者
謝謝分享


複式洋房

積分: 341


77#
發表於 15-7-15 09:15 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

求指教: 男仔20分,邊緣人4345 physi(4) M2 (3) Econ (3)
應該點報


侯爵府

積分: 21054


78#
發表於 15-7-15 09:17 |只看該作者

引用:求指教:+男仔20分,邊緣人4345+physi(4)+M2

原帖由 tseamy1212 於 15-07-15 發表
求指教: 男仔20分,邊緣人4345 physi(4) M2 (3) Econ (3)
應該點報
Try engine




侯爵府

積分: 21739

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


79#
發表於 15-7-15 09:23 |只看該作者

回覆:2015放榜集中討論區

332434計五科即幾多分,我女想讀酒店(poly)有機會吗?

在我的字典裡,只有歡樂而沒有憂愁,小人們做什麼都影響唔到我  


侯爵府

積分: 21054


80#
發表於 15-7-15 09:24 |只看該作者

引用:332434計五科即幾多分,我女想讀酒店(poly)

原帖由 hhmum 於 15-07-15 發表
332434計五科即幾多分,我女想讀酒店(poly)有機會吗?
最佳五科16分
Poly酒店你指嘅係學位?定副學士個啲




首頁
23456...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo