自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


61#
發表於 15-7-14 09:04 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

如果唔係得一個小朋友好難去月子中心




別墅

積分: 770


62#
發表於 15-7-14 09:04 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

我台灣朋友話陪月中心好貴唔係個個住得起


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


63#
發表於 15-7-14 09:05 |只看該作者
有能力,無所謂...我就自己嚟的


公爵府

積分: 25385


64#
發表於 15-7-14 09:08 |只看該作者
CLK-MB 發表於 15-7-14 00:06
我岩岩生完係月子中心住緊(台灣),感覺真係好好,唔駛自己24小時湊初生bb。有人煮埋比你食,每日有湯水燉 ...
我成日台灣節目見佢地講都覺得好好呀,


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


65#
發表於 15-7-14 09:12 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

我生2個都冇請陪月
但我都覺月子中心係一件好事,但香港地點會放呢d資源上面吖⋯算把啦~




水晶宮

積分: 68145


66#
發表於 15-7-14 09:15 |只看該作者
回覆 katherine.k 的帖子

我都覺得方便, 但我都係鐘意係屋企坐


伯爵府

積分: 16090


67#
發表於 15-7-14 09:17 |只看該作者

引用:係屋企坐月點都會方便過係月子中心,係屋企

原帖由 choco_soup 於 15-07-14 發表
係屋企坐月點都會方便過係月子中心,係屋企做乜都得,老公又可以無時無刻陪住你。

p.s. 我有請陪月
如果我係香港,有屋企人既都覺得係屋企坐月ok..係攰d啫。但係海外生活,好多野都唔知,就算屋企長輩黎話照顧我,佢地都唔識去邊度買野。老公放左十日侍產假,都要返工陪唔到我咁多Lu.
上胎同今次比較,最唔同係我唔駛一出院隔一、兩日又要抱阿b去健康院呢d...月子中心有醫生幫我地每日check 住。如果唔係, 大熱天時出去都好辛苦。




禁止訪問

積分: 4443


68#
發表於 15-7-14 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7613


69#
發表於 15-7-14 09:24 |只看該作者

引用:我岩岩生完係月子中心住緊(台灣),感覺真

原帖由 CLK-MB 於 15-07-14 發表
我岩岩生完係月子中心住緊(台灣),感覺真係好好,唔駛自己24小時湊初生bb。有人煮埋比你食,每日有湯水燉 ...



大宅

積分: 4517

畀面勳章


70#
發表於 15-7-14 09:33 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

實際未試過,不過我估5會去,會覺得好悶,好似老人中心。寧願請陪月及工人,二對一舒服d

REJOICE


伯爵府

積分: 16090


71#
發表於 15-7-14 09:35 |只看該作者

引用:Quote:CLK-MB+發表於+15-7-14+00:06+我岩岩

原帖由 bb081090 於 15-07-14 發表
我成日台灣節目見佢地講都覺得好好呀,
係唔錯架..我d相影得衰,唔夠光。
myphoto.jpg




大宅

積分: 4387


72#
發表於 15-7-14 09:37 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

諗起想當年挨初生果個月超辛苦,pump奶洗奶樽再餵奶換片沖涼夜奶掃風......真係打仗咁辛苦,因我兩公婆一腳踢only,所以超想有月子中心到hea




大宅

積分: 4387


73#
發表於 15-7-14 09:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb081090+於+15-07-14+發表我

原帖由 CLK-MB 於 15-07-14 發表
係唔錯架..我d相影得衰,唔夠光。
酒店一樣




伯爵府

積分: 16090


74#
發表於 15-7-14 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CLK-MB+於+15-07-14+發表係唔

原帖由 Happymami8 於 15-07-14 發表
酒店一樣
我揀呢隻style既房, 呢間月子中心仲有Hello Kitty 房添,不過全房pink pink..唔岩我




子爵府

積分: 10011


75#
發表於 15-7-14 10:00 |只看該作者
香港租金人工同臺灣大陸邊有得比


珍珠宮

積分: 46691

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


76#
發表於 15-7-14 10:13 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

因為始終自己屋企舒服d。




子爵府

積分: 13655


77#
發表於 15-7-14 10:20 |只看該作者

回覆:其實香港咁多人請陪月

緊係自己屋企最好




已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


78#
發表於 15-7-14 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28667


79#
發表於 15-7-14 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 123baby123 於 15-07-13 發表

原帖由 myaisha0435 於 15-07-14 發表
月子中心......每個月都有bb比呢d中心揍死......

揍死左,罰中心一千幾百又冇事
你指大陸嗰d?


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


80#
發表於 15-7-14 10:57 |只看該作者
我都係鍾意回家
你若盛開, 蝴蝶便來!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo