自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


別墅

積分: 897


61#
發表於 15-8-19 08:15 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

背后
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


62#
發表於 15-8-19 08:15 |只看該作者

引用:我冇失眠,但系睡眠質素唔好,半夜一定醒。

原帖由 Mctc1234 於 15-08-19 發表
我冇失眠,但系睡眠質素唔好,半夜一定醒。用左呢盒有改善。之前系萬寧買




...
睇唔到相

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


63#
發表於 15-8-19 08:16 |只看該作者

引用:背后

原帖由 Mctc1234 於 15-08-19 發表
背后
Sry, 睇到了 請問幾錢盒?

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


大宅

積分: 2507


64#
發表於 15-8-19 08:18 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

試睇下中醫調理下



珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


65#
發表於 15-8-19 08:19 |只看該作者

引用:Quote:MaiShop 發表於 15-8-18 00:31 失眠

原帖由 _candy_ 於 15-08-18 發表
食過隻敏感藥,超強安眠效果,政府個隻黃色丸仔,唔知你得唔得?
呢款食咗大昏迷

主 賜 平 安


禁止訪問

積分: 987


66#
發表於 15-8-19 08:55 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1796


67#
發表於 15-8-19 08:58 |只看該作者

引用:失眠好嚴重,好影響日常生活。有冇jm可介紹

原帖由 MaiShop 於 15-08-18 發表
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝



...
食。退黑激素。你唔睇到激素就驚。呢隻藥好過安眠藥。冇副作用。


子爵府

積分: 14471

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


68#
發表於 15-8-19 09:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 puzzledmama 於 15-08-18 發

原帖由 Snoopyboy 於 15-08-18 發表
Phenergan 口乾㗎,亦會wing
我敏感食呢隻會大昏迷,訓十幾個鐘都唔夠,起身個人會勁累


男爵府

積分: 5222


69#
發表於 15-8-19 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Snoopyboy+於+15-08-18+發表P

原帖由 lauretta 於 15-08-19 發表
我敏感食呢隻會大昏迷,訓十幾個鐘都唔夠,起身個人會勁累
每個人反應不一樣




男爵府

積分: 5222


70#
發表於 15-8-19 09:06 |只看該作者

引用:背后+ +

原帖由 Mctc1234 於 15-08-19 發表
背后
How much




珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


71#
發表於 15-8-19 09:14 |只看該作者

引用:呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,

原帖由 Happymom2004 於 15-08-18 發表
呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
請問係邊到買同幾錢? 我呢個月晚晚訓到4點就醒,一係就訓唔著,好辛苦

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


72#
發表於 15-8-19 09:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happymom2004+於+15-08-18+發

原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表
請問係邊到買同幾錢? 我呢個月晚晚訓到4點就醒,一係就訓唔著,好辛苦

...
Amazon有,24包 USD 17 左右。沖水飲,我每次用4分1包就夠。唔好落太多水,費事半夜去廁所。




子爵府

積分: 12864


73#
發表於 15-8-19 09:22 |只看該作者

回覆:MaiShop 的帖子

不如你試下睇中醫啦,我都係好易失眠,睇中醫會有改善架,唔好長期食西藥呀


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


74#
發表於 15-8-19 09:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表請問

原帖由 Happymom2004 於 15-08-19 發表
Amazon有,24包 USD 17 左右。沖水飲,我每次用4分1包就夠。唔好落太多水,費事半夜去廁所。



...
我以後屈人寺個啲有添,我諗我要買過第二隻,想快啲有覺好訓

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


75#
發表於 15-8-19 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happymom2004+於+15-08-19+發

原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表
我以後屈人寺個啲有添,我諗我要買過第二隻,想快啲有覺好訓
你去搵melatonin, 係sleep hormone, 佢地可能有




珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


76#
發表於 15-8-19 09:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表我以

原帖由 Happymom2004 於 15-08-19 發表
你去搵melatonin, 係sleep hormone, 佢地可能有
Ok....thanks ar

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


子爵府

積分: 12427


77#
發表於 15-8-19 11:02 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

有食,醫生開連埋情緒藥食


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 15-8-19 12:45 |只看該作者
晉賢囝囝 發表於 15-8-19 08:58
食。退黑激素。你唔睇到激素就驚。呢隻藥好過安眠藥。冇副作用。
如果計畫懷孕千其唔好食
會泡化卵子架


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 15-8-19 12:46 |只看該作者
Mctc1234 發表於 15-8-19 08:14
我冇失眠,但系睡眠質素唔好,半夜一定醒。用左呢盒有改善。之前系萬寧買




...
試過, 太輕"藥"力
噴完只覺得四肢好攰, 個腦仍然好活躍


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 15-8-19 12:47 |只看該作者
我今朝試左針灸, 希望有幫助啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo