爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 549


61#
發表於 15-10-8 13:08 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

老婆唔比換車, So Easy,佢話唔比換,但無話唔比買多架喎

設計對白
老婆,我買左架新車,11月到架喇
吓,我咪話唔好換車囉
我無換呀,我買多架咋,架Toyota留比你揸

過一排,架車唔揸咪賣左佢囉




大宅

積分: 2322


62#
發表於 15-10-8 16:12 |只看該作者
我第一架揸o左五年到著唔到車劏,跟手接o左另一架幾個月。兩架都係SAAB,老婆話夠安全,唔俾轉會買日本車。

要換車,成日入吓廠,成日同老婆講呢樣壞果樣壞。
或者俾D果款車撞完既樣俾佢睇囉~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo