跳至

首頁
23456...55

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


61#
發表於 08-9-2 13:40 |只看該作者
聽日開始返學既小朋友,
爸爸媽媽們有冇咩特別準備呀?
8月已經開左學既小朋友....而家又適應左未呢?


男爵府

積分: 5465


62#
發表於 08-9-2 14:53 |只看該作者

回覆 #61 klam 的文章

聽日就開學啦! 我都好緊張, 好多嘢都盡備好哂, 尋晚仲熨埋校服, 好多年無熨過衫LU!
返學頭2日有得陪我反而唔擔心, 星期五我哋無得陪唔知佢會點? 聽日返學係咪書包裡面擺套衫, 帶多對鞋就OK?


大宅

積分: 1455


63#
發表於 08-9-3 15:56 |只看該作者
我諗聽日吾帶咁多野喇...個書包都好重呀...聽日帶一套衫都夠囉~鞋又吾駛帶喇..聽日個書包應該輕好多喇, 亞b今日放學仲爭住揹書包!唉..然後要抱....幾攞命呀, 晒住行返屋企, 我覺得自己有d虛脫添....
今日實在太多人喇!...有d混亂, 希望聽日情況會好d啦~~

原文章由 cl76215 於 08-9-2 14:53 發表
聽日就開學啦! 我都好緊張, 好多嘢都盡備好哂, 尋晚仲熨埋校服, 好多年無熨過衫LU!
返學頭2日有得陪我反而唔擔心, 星期五我哋無得陪唔知佢會點? 聽日返學係咪書包裡面擺套衫, 帶多對鞋就OK? ...


男爵府

積分: 5465


64#
發表於 08-9-4 17:34 |只看該作者

回覆 #63 klam 的文章

我個仔咪又係要抱, 我真係暈暈地, 今日第二日無尋日咁亂, 可能因為無咁多家長, 我見尋日有四個人陪個小朋友, 真係好犀利..金叵羅
老師都好好, 得閒會同你傾幾句, 關鍵就係聽日啦! 我地唔係度唔知點呢?


男爵府

積分: 7703


65#
發表於 08-9-4 17:41 |只看該作者
HELLO, 小朋友, 你地識應成點呀? 返學有無喊喊呢?

原文章由 cl76215 於 08-9-4 17:34 發表
我個仔咪又係要抱, 我真係暈暈地, 今日第二日無尋日咁亂, 可能因為無咁多家長, 我見尋日有四個人陪個小朋友, 真係好犀利..金叵羅
老師都好好, 得閒會同你傾幾句, 關鍵就係聽日啦! 我地唔係度唔知點呢? ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


66#
發表於 08-9-5 13:58 |只看該作者
我今日好感動呀! 我個仔竟然無喊呀! 我諗住幫佢除左對鞋擺出去, 返轉頭佢已經咩埋書包同老師入課室, 連bye bye都唔我講. 到接佢放學問袁老師, 佢話佢無喊, 仲掹咁講"好叻呀", 希望佢唔會三分鐘熱度啦!


男爵府

積分: 5465


67#
發表於 08-9-5 14:02 |只看該作者

回覆 #65 tantaub 的文章

係呢! 你小朋友N2啦! 學嘢方面點呀, 係咪深左D呢! 始終N1都係hea呀!


男爵府

積分: 7703


68#
發表於 08-9-5 14:26 |只看該作者
好叻豬喎. 加油加油

原文章由 cl76215 於 08-9-5 13:58 發表
我今日好感動呀! 我個仔竟然無喊呀! 我諗住幫佢除左對鞋擺出去, 返轉頭佢已經咩埋書包同老師入課室, 連bye bye都唔我講. 到接佢放學問袁老師, 佢話佢無喊, 仲掹咁講"好叻呀", 希望佢唔會三分鐘熱度啦! ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 7703


69#
發表於 08-9-5 14:30 |只看該作者
哈, 係呀, 升左n2喇. 係咪深左, 真係無細心研究(9月只開始左幾日,8月係聖經班).不過講野明顯老積左好多...

原文章由 cl76215 於 08-9-5 14:02 發表
係呢! 你小朋友N2啦! 學嘢方面點呀, 係咪深左D呢! 始終N1都係hea呀!
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


複式洋房

積分: 279


70#
發表於 08-9-5 14:38 |只看該作者
原文章由 klam 於 08-9-2 13:40 發表
聽日開始返學既小朋友,
爸爸媽媽們有冇咩特別準備呀?
8月已經開左學既小朋友....而家又適應左未呢?



我個仔8月時入學,適應得非常好,無乜點喊,星期日唔使返學反而會扭計添!不過去厠所始終差D,成日掛住玩唔記得叫去厠所,日日都濕一埋衫返嚟,洗到我暈。


民房

積分: 1


71#
發表於 08-9-5 22:50 |只看該作者

心急問

我豬仔是新N1小朋友, 其實我對基恩認識不多,選擇它(或是幸運地被選擇入讀)是考慮可全日返學配合雙職工作, 另校舍大令小豬活動空間多, 但有關小學派位方面, 唔知有冇家長在這方面給予一D意見.


男爵府

積分: 5465


72#
發表於 08-9-8 13:38 |只看該作者
HELLO! 你小朋友叫咩名呀! 基恩個告示板有貼出今年嘅派位結果, 你可以得閒望下啦! 我見派得好平均, 我初初諗, 如果派得OK! 個仔又讀得開心, 就一直讀落去囉!


男爵府

積分: 5465


73#
發表於 08-9-8 13:45 |只看該作者
JADEKAREN, 你小朋友都返左成個月, 都應該習慣哂!我個仔唔提又係唔去廁所, 你咁勤力用手洗呀, 佢一歲後我已經丟哂落機洗, 之前真係洗到手都痛埋!


男爵府

積分: 5663


74#
發表於 08-9-8 18:17 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-9-8 13:38 發表
HELLO! 你小朋友叫咩名呀! 基恩個告示板有貼出今年嘅派位結果, 你可以得閒望下啦! 我見派得好平均, 我初初諗, 如果派得OK! 個仔又讀得開心, 就一直讀落去囉! ...



基恩真係幾好, 我囡囡岩岩升小一, 細仔升 N2

不過派位原來係吾關讀邊間學校事架, 因為填FORM 時只係填學生既個人資料同地址 (為人人平等起見, 吾需要填邊間學校), 第一輪係主要係計分 加 運氣, 第二輪大抽奬就完全靠運氣.....

到最後如果咁吾好彩都派吾到心儀學校, 自己去叩門, 到時自己寫既叩門信, 同校長幫小朋友寫既推薦信, 至有用~

[ 本文章最後由 carmen99 於 08-9-8 18:19 編輯 ]
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99


複式洋房

積分: 279


75#
發表於 08-9-8 22:47 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-9-8 13:45 發表
JADEKAREN, 你小朋友都返左成個月, 都應該習慣哂!我個仔唔提又係唔去廁所, 你咁勤力用手洗呀, 佢一歲後我已經丟哂落機洗, 之前真係洗到手都痛埋!


噢!我當然唔會用手洗啦! 不過用機洗都洗到傻呀!
近幾日好似好咗D,少D瀨尿啦!


大宅

積分: 1455


76#
發表於 08-9-9 15:00 |只看該作者
我今朝都吾覺意咁見到呢張notice, 粉紅色釘左響對住reception果塊告示板度, 印象中有6個派般咸道小學, 3個基恩小學....同埋
好多間附近既都有份, 好似都幾好咁....

原文章由 cl76215 於 08-9-8 13:38 發表
HELLO! 你小朋友叫咩名呀! 基恩個告示板有貼出今年嘅派位結果, 你可以得閒望下啦! 我見派得好平均, 我初初諗, 如果派得OK! 個仔又讀得開心, 就一直讀落去囉! ...


男爵府

積分: 5465


77#
發表於 08-9-11 14:05 |只看該作者

回覆 #74 carmen99 的文章

我覺得因為有D家長想小朋友將來讀某間小學, 所以會揀間同小學有比較好關係嘅幼稚園, 方便叩門.
依2日希希放學一見到爺爺就喊, 我估可能依幾日開始返3個幾鐘, 一來時間長左, 老師話佢唔係好食嘢, 今朝同佢講返學好開心, 好多同學仔同你玩, 爺爺麻麻好快接你, 佢即刻低頭唔出聲, 攪到我依幾日返工好掛住佢, 成日驚佢唔肯食野. 反而返學入去嗰吓又無野, 好快拖老師入去, 下星期仲放2:45, 唉! 都唔知點, 肯定唔瞓覺. 我係咪過份擔心呢?


男爵府

積分: 5465


78#
發表於 08-9-11 14:10 |只看該作者
想問你哋有無家長八點1,2左右帶小朋友返學呢? 我想自己帶左佢返學然後返工, 會唔會早得滯呢? 得佢一個人係課室?


大宅

積分: 1696


79#
發表於 08-9-12 15:32 |只看該作者
我想問基恩有無N1呀?


大宅

積分: 1455


80#
發表於 08-9-14 13:41 |只看該作者
基恩有n1!
我地小朋友而家都係基恩讀N1既!

原文章由 膽小媽媽 於 08-9-12 15:32 發表
我想問基恩有無N1呀?

首頁
23456...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo