HELLO, 小朋友, 你地識應成點呀? 返學有無喊喊呢?
原文章由 cl76215 於 08-9-4 17:34 發表 
我個仔咪又係要抱, 我真係暈暈地, 今日第二日無尋日咁亂, 可能因為無咁多家長, 我見尋日有四個人陪個小朋友, 真係好犀利..金叵羅
老師都好好, 得閒會同你傾幾句, 關鍵就係聽日啦! 我地唔係度唔知點呢? ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16