網購天地

跳至

首頁

尾頁
   14


男爵府

積分: 9929


61#
發表於 15-10-25 20:17 |只看該作者
回覆 花花b 的帖子

驚你攞黎賣掛


大宅

積分: 3870


62#
發表於 15-10-28 21:14 |只看該作者

引用:我中伏呀!加咗13元用直送,昨天已入圓通倉

原帖由 alhkwok 於 15-10-23 發表
我中伏呀!加咗13元用直送,昨天已入圓通倉,今日status一路都係已入倉,一路未發貨,旺旺冇人應!!頂!



...
收到未?我仲未出庫永不錄用!




大宅

積分: 3870


63#
發表於 15-10-28 21:15 |只看該作者

引用:我中伏呀!加咗13元用直送,昨天已入圓通倉

原帖由 alhkwok 於 15-10-23 發表
我中伏呀!加咗13元用直送,昨天已入圓通倉,今日status一路都係已入倉,一路未發貨,旺旺冇人應!!頂!



...
收到未?我仲未出庫永不錄用!




大宅

積分: 3870


64#
發表於 15-10-28 21:15 |只看該作者

引用:我中伏呀!加咗13元用直送,昨天已入圓通倉

原帖由 alhkwok 於 15-10-23 發表
我中伏呀!加咗13元用直送,昨天已入圓通倉,今日status一路都係已入倉,一路未發貨,旺旺冇人應!!頂!



...
收到未?我仲未出庫永不錄用!





大宅

積分: 1479


65#
發表於 15-10-28 22:02 |只看該作者

回覆:bkmamamia 的帖子

我都等緊,根本睇唔到集運再出貨到港情況,只見到各舖已出貨記錄,好驚被騙。




大宅

積分: 1770

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


66#
發表於 15-10-28 22:21 |只看該作者

回覆:請問淘寶直送是什麼意思???

我都等緊⋯仲趕用添(萬聖節用品)




大宅

積分: 2977


67#
發表於 15-10-28 22:26 |只看該作者
bkmamamia 發表於 15-10-28 21:15
收到未?我仲未出庫永不錄用!
錄不錄用,好像自己沒有選擇權啊


別墅

積分: 546


68#
發表於 15-10-28 22:56 |只看該作者

回覆:請問淘寶直送是什麼意思???

岩岩付款見到好吸引又平,明碼實價咁,好想拍下去不過唔知頭唔知路,諗諗下冇咁着數,都係揀番官集!




大宅

積分: 3870


69#
發表於 15-10-28 23:15 |只看該作者

引用:Quote:bkmamamia+發表於+15-10-28+21:15+收

原帖由 bestlight 於 15-10-28 發表
錄不錄用,好像自己沒有選擇權啊
大把集運諗住試吓新野點知中左大伏如果唔係我用緊新野喇




大宅

積分: 3870


70#
發表於 15-10-28 23:16 |只看該作者

引用:岩岩付款見到好吸引又平,明碼實價咁,好想

原帖由 kaka0112 於 15-10-28 發表
岩岩付款見到好吸引又平,明碼實價咁,好想拍下去不過唔知頭唔知路,諗諗下冇咁着數,都係揀番官集!



...
直實佢都係官方出⋯不過真係




大宅

積分: 3870


71#
發表於 15-10-28 23:17 |只看該作者

引用:我都等緊⋯仲趕用添(萬聖節用品) +

原帖由 ghoti 於 15-10-28 發表
我都等緊⋯仲趕用添(萬聖節用品)
上星期五入曬庫⋯今日都仲冇聲冇氣⋯真係痴鬼線




大宅

積分: 2977


72#
發表於 15-10-28 23:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bestlight 於 15-10-28 發表

原帖由 bkmamamia 於 15-10-28 發表
大把集運諗住試吓新野點知中左大伏如果唔係我用緊新野喇



...
淘寶直送,圓通唔係規定左咩?


大宅

積分: 3870


73#
發表於 15-10-28 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bkmamamia+於+15-10-28+發表

原帖由 bestlight 於 15-10-28 發表
淘寶直送,圓通唔係規定左咩?
係~
我意思係以後唔會再用直送,會用返其他集運⋯太嬲喇




大宅

積分: 2977


74#
發表於 15-10-28 23:46 |只看該作者
bkmamamia 發表於 15-10-28 23:28
係~
我意思係以後唔會再用直送,會用返其他集運⋯太嬲喇
我都係咁話


大宅

積分: 1585


75#
發表於 15-10-29 00:02 |只看該作者

引用:Quote:bkmamamia+發表於+15-10-28+23:28+係

原帖由 bestlight 於 15-10-28 發表
我都係咁話
唔好用!我見平,中左伏。
運費係好平,寄左成十日,都唔緊要,平預左運送會好耐。好啦,運黎香港原來用圓通,送住宅另加三十,我又唔近圓通公司羅,所以要比多三十送黎。中晒伏




洋房

積分: 39


76#
發表於 15-10-29 23:02 |只看該作者
我也是受害人,由15號到今日仲未收到貨,一直聯絡唔到圓通,要經淘寶客服聯絡,但唔好以為淘寶會負責任,佢地客服都係一味話耐心等候,仲話宜家圓通有208張送便利店的單,千幾張送上門單。拖完兩日又兩日,26號打去再問多次話圓通承諾2-3個工作天會送到我家,最後今日都係無送。再打去圓通話件貨未到香港,之後再打去淘寶香港仲要比個客服串"你都打黎好多次!我話我收到貨就唔會打黎咁多次,不過出奇地淘寶客服叫我以後唔好用呢個淘寶直送服務,佢話已經收到好多客人投訴。


伯爵府

積分: 16615


77#
發表於 15-10-30 03:50 |只看該作者

引用:Quote:Yeelim 發表於 15-10-15 23:55 直送

原帖由 小曳人 於 15-10-20 發表
以我理解,一次過埋單,就起一個直送運單號,呢幾張單去到"集運中心",到齊就打包出倉
集運就可以慢慢揀, ...
即係小左合併嗰下,到齊就直落香港?


大宅

積分: 2977


78#
發表於 15-10-30 03:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bestlight 於 15-10-28 發表

原帖由 bbjuly 於 15-10-29 發表
唔好用!我見平,中左伏。
運費係好平,寄左成十日,都唔緊要,平預左運送會好耐。好啦,運黎香港原來用圓 ...
乜唔係收左國際轉運費架咩?仲要收上門錢?
如果係咁就揾笨喇!


大宅

積分: 1902

認識瑞士牛牛第二回


79#
發表於 15-10-30 15:16 |只看該作者

回覆:請問淘寶直送是什麼意思

我18/1下拍

28/10收到,打開一睇,3件有1件唔係我嫁

香港客服電話長期打唔通,旺信冇人覆
以後都唔會再用


男爵府

積分: 6954


80#
發表於 15-10-30 16:09 |只看該作者

引用:Quote:zater+發表於+15-10-24+21:16+我問過

原帖由 bennypoon6 於 15-10-24 發表
摺單車係違禁品
攪左成個星期。 旺旺圆通, email 淘寶回覆都話無超体積就OK. 但昨天又再拒簽, 今日9點正打去淘寶。 佢話 單車係禁運品, 咁我話我拍到單, 淘寶同圆通亦知道我是運單車都無講比我知係禁運品! 佢答可能果位客服唔知道. 我只可以申請退款單車成功後才可以申請已付的直送運費.
永不錄用




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo