婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1753


61#
發表於 08-8-15 12:15 |只看該作者
講開又講...佢真係無乜唔,佢乜野垃圾都放落個口到食.....

你可以返我之前post既野.....的確係佢想我地走......
原文章由 mother904 於 08-8-13 22:03 發表
你99有乜野唔食/唔食得,以後叫親你煮飯就煮果幾味。

明眼人都知你99 玩野,你老公有乜野講呀?

長遠黎講,搬開唔好一齊住啦。


大宅

積分: 1753


62#
發表於 08-8-15 12:38 |只看該作者

多謝大家....

好多謝大家既關心理!!!
大家唔洗擔 心,因為我同老公已經揾到屋搬喇
但因為要月尾先可以交吉,所以最多忍到佢月尾
不過我相信佢會繼續玩野,因為佢知我地揾屋,佢琴晚就同我老公講,話想買間屋,或者叫人返黎裝修下間屋....
佢咁講,都係想我地比錢,不過我老公都好醒,即刻話下年先算啦.....
嬲到佢即刻無野講....


唔知大家仲記唔記得我講過,我除咗要煮之,仲要洗.....
琴晚我奶奶唔知發咗咩神經,係我洗碗既時候係我後面行黎行去,係人都知個廚房有幾,係到行黎行,搞到我成日撞到個肚,之後仲叫我抺地..... 佢睇黎真係當咗我係工人,快d到月尾就好喇.....


大宅

積分: 1753


63#
發表於 08-8-15 12:43 |只看該作者
我老公話老人家係咁......叫我就下佢,我老公仲話佢亞媽d思想古舊d,係咁喎....mouth:
原文章由 KiuShaBB 於 08-8-14 11:14 發表
嘩, 你99攞明玩野, 唔駛買都煮死人啦, d魚鯹味夠惡頂啦, 睇到我都好嬲呀, , 你唔好俾佢睇到你唔開心既樣添呀, 佢一定好得戚, :;pppp: 當無事發生, 睇下佢買魚蝦蟹買得幾多日.

咁乞人憎, 快d搬啦, 睇怕你 ...


大宅

積分: 1454


64#
發表於 08-8-15 13:58 |只看該作者

叫大肚婆抹地?

又撞你個肚, 又叫你抹地! 佢個心都夠黑.


同你C6講, BB出世就好同佢供一份保險, 18歲可以
攞黎讀大學嗰D, 唔係又俾佢亞媽要生要死咁搶


原文章由 moon_in_sky 於 08-8-15 12:38 發表
好多謝大家既關心理!!!
大家唔洗擔 心,因為我同老公已經揾到屋搬喇
但因為要月尾先可以交吉,所以最多忍到佢月尾
不過我相信佢會繼續玩野,因為佢知我地揾屋,佢琴晚就同我老公講,話想買間 ...


大宅

積分: 1873


65#
發表於 08-8-15 14:17 |只看該作者
月尾可以搬走就好嘞!恭喜~~

咁呢2個幾星期唔好返去煮飯、抹地嘞!99叫你...你照講:唔好意思條腰好酸,個肚好實....要抖抖,之後走去訓.....再叫你做就搵你老公出聲,話佢訓左嘞!好攰.....etc

搬走左記得盡量保持距離+絕小見面,直到99有良好記錄,記得同老公講明先,咁樣係保障你及BB....因為佢媽實在太過份~~

如果第時ar女有個咁嘅99,個女婿話算啦~由得佢啦!做人ar爸嘅又開唔開心先?要老公更加支持你,明白點解要咁堅持,唔係叫佢反99,而要99知道老婆同個女嘅重要性....

都唔明d99都曾經做人新抱、亦係都由ar媽陀左個女生出嚟嘅.....點解會咁~~ 唔通生女唔係跟佢個仔姓?唔係佢個孫.....太唔公平嘞!


大宅

積分: 4468


66#
發表於 08-8-15 14:26 |只看該作者
1)茄汁大蝦你將d蝦斬頭斬尾,只食中間(仲要得手指公咁大好啦wor)
2)豉汁蒸沙孟(無鱗既魚)我好少煮飯,唔知咩來....但你勁落salt,咸c佢
3)薑蔥炒蟹炒蝶半生熟既
4)白灼東風螺有冇沙架?(sorry...我真係唔識)有沙就成煲沙+螺咁比佢食
5)煎雞翼煎到lone哂
6)冬瓜滾魚尾不要放薑,等個湯勁猩
仲有飯後果...西瓜一個

跟住話:sorry呀,咩唔係咁煮架?我唔食得海鮮,所以都唔知點煮,但係唔緊要啦,d餸99你鐘意食ma~我煮得好辛苦架!不過我今日同c6約左朋友出街食,我專程回來煮比你食的,我趕時間,走先啦!byebye!



大宅

積分: 4468


67#
發表於 08-8-15 14:29 |只看該作者
唔好激親自己呀~
反正老公又企係你個邊,怕咩呀~

你識煮飯就煮多d好野比自己食,
食到自己同個bb肥肥白白!


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


68#
發表於 08-8-15 14:58 |只看該作者
原文章由 moon_in_sky 於 08-8-15 12:38 發表
好多謝大家既關心理!!!
大家唔洗擔 心,因為我同老公已經揾到屋搬喇
但因為要月尾先可以交吉,所以最多忍到佢月尾
不過我相信佢會繼續玩野,因為佢知我地揾屋,佢琴晚就同我老公講,話想買間 ...


你99撞你個肚同要你抺地, 係因為佢嬲你C6唔應承買樓俾佢, 所以發你脾4啫. 再係咁, 你抺完地後扮肚痛, 叫C6幫你按摩, 等佢心痛下同埋知佢亞媽咁衰.

話時話,佢都幾厚面皮, 趕你地之餘, 仲叫你地買樓俾佢或裝修, 係買都係同佢住嘅叔仔俾錢啦. 你地搬開後, 洗費大好多, 要堅持唔好俾99搾乾C6 D錢呀.


男爵府

積分: 5873


69#
發表於 08-8-15 15:10 |只看該作者
恭喜晒!!! 終於能夠脫苦海啦!

但係到月尾呢二個星期你自己都要小心呀, 佢知道你地要搬又唔知要玩咩...

叫大肚婆去拖地真係好過份!!! 佢成家c晒呀?! 之前我奶奶都有講過要我繼續做家務架 (好在我唔係同佢同住), 話要平常心, 平時啲嘢都要做, 唔好懒, 佢話咁大個人自己小心啲就得....... 唉, 真係阿b係個肚度8個月都未聽過佢叫佢個仔幫手做多啲, 叫我休息多啲呀... 佢仲要舉例自己有b時又要買餸又要落田定係咩, 依家做女人唔駛做到咁慘呀, 99?!

所以我都無理佢, 有咗咁耐都無拖過地, 煮下餸, 簡單啲家務就有!


珍珠宮

積分: 31492


70#
發表於 08-8-16 09:29 |只看該作者
恭喜晒呀, 終於可以逃出生天啦.

新屋駛唔駛裝修呀? 小心身體呀, 唔好咁聽話做咁多家務喇, 仲要洗碗拖地, 而家成八個月啦, 條腰真係好易酸痛架, 唔好理99講咩, 顧住自己同BB呀.


珍珠宮

積分: 31492


71#
發表於 08-8-16 09:32 |只看該作者
恭喜晒呀, 終於可以逃出生天啦.

新屋駛唔駛裝修呀? 小心身體呀, 唔好咁聽話做咁多家務喇, 仲要洗碗拖地, 而家成八個月啦, 條腰真係好易酸痛架, 唔好理99講咩, 顧住自己同BB呀.

最初你99可以請個工人返來, 咁即係佢有錢啦, 佢要買樓同裝修間屋咪由佢自己買, 留返D錢俾BB, 唔好俾佢得逞呀, 咁衰都有.


珍珠宮

積分: 31492


72#
發表於 08-8-16 09:33 |只看該作者
恭喜晒呀, 終於可以逃出生天啦.

新屋駛唔駛裝修呀? 小心身體呀, 唔好咁聽話做咁多家務喇, 仲要洗碗拖地, 而家成八個月啦, 條腰真係好易酸痛架, 唔好理99講咩, 顧住自己同BB呀.

最初你99可以請個工人返來, 咁即係佢有錢啦, 佢要買樓同裝修間屋咪由佢自己買, 留返D錢俾BB, 唔好俾佢得逞呀, 咁衰都有.


洋房

積分: 106


73#
發表於 08-8-16 17:21 |只看該作者
我屋企唔至有個賤99,仲有個賤老爺,佢地雖然無同我住,但經常打電話黎check吓我地屋企有無人,如果無人佢地兩公婆就會走上黎,然後四圍摷野,睇吓我地屋企D野點擺,點解我會知?因為等到我地有時叫我老公嗰便D人黎食飯or佢地黎拜年,佢竟然知道晒我屋企D野擺响邊,仲懶醒咁去攞,响我坐緊月嗰時,我老公返左工,屋企剩得我同BB,佢聲都唔聲就一支公走上黎,我喺房度瞓緊覺,突然聽到開門聲,比佢嚇死,我响床度詐瞓,聽到佢行黎開房門裝吓我,然後就喺個廳度大大聲講電話,驚死你唔知佢自己上左黎,我後來話比我老公知佢老豆唔出聲就走上黎,好無禮貌,兼且我當時係坐緊月,條褲污糟左,但因屋企無人,所以無即時換左佢,叫我老公同佢老豆講下次出吓聲先,點知我老公同佢講,佢竟然叫番我老公問我駛唔駛去港督府申請先吖?你地話我應唔應該憎佢呀?


大宅

積分: 4817


74#
發表於 08-8-16 18:21 |只看該作者
原文章由 kittynleo 於 08-8-15 14:26 發表
1)茄汁大蝦你將d蝦斬頭斬尾,只食中間(仲要得手指公咁大好啦wor)
2)豉汁蒸沙孟(無鱗既魚)我好少煮飯,唔知咩來....但你勁落salt,咸c佢
3)薑蔥炒蟹炒蝶半生熟既
4)白灼東風螺有冇沙架?(sorry...我真係唔識)有沙就成煲沙+螺 ...


無錯... 彩佢都有尾.

一於整d勁咸, 勁甜, 勁難食比佢食! 之後叫c6出去食飯~

出到去食飯時就扮好傷心, 唔知99係唔係有心為難... 又唔識煮... 又熱... 煮到半路已經暈暈地... 叫c6第二日幫99去煮...


珍珠宮

積分: 30295


75#
發表於 08-8-17 02:57 |只看該作者
唔係呀化!! 大左肚7個月仲要買送煮飯? 仲要勁煮海鮮? 煮完唔單止要洗, 仲要抺地??

下次, 你99又買左送叫你煮, 你行入廚房, 搞到7國咁亂之後, 大大聲由廚房嗌出廳同老公講話肚痛, 要休息!

等99煮好就話好返d啦之類!

等佢玩你玩得咁開心丫拿!!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 3786


76#
發表於 08-8-17 10:21 |只看該作者
你奶奶好過分 而且非常陰濕毒辣

明知你大肚, 當你係妹仔使, 煮飯都算啦, 抺地?有無搞錯?唔好講自己抺地, 大肚婆連地下濕咗都要小心D行過.....佢分明靠害

撞你個肚, 有乜意外, 想個孫出事呀?

可唔可以搵藉口番娘家住到搬?因為你奶奶明顯唔妥你, 如果再落去, 怕佢會傷害到你


大宅

積分: 1753


77#
發表於 08-8-18 12:54 |只看該作者

唔好意思....

唔好意思呀.咁遲先覆大家....因為揾到镸,我同我老公呢兩日出咗去睇傢私,要今日返工有時間先可以覆大家呀.....mouth: 真係好唔好意思....
我99佢衰...我老公佢都見到,終於星期五我老公佢自己買咗隻雞比我食,激到我奶奶彈起呀...
我爸爸媽媽係澳洲住ga,所以我返唔到外家....


伯爵府

積分: 17011


78#
發表於 08-8-18 13:00 |只看該作者
樓主, 你99已經太仁慈la....
我煮飯煮到臨生前1晚吖


大宅

積分: 4850


79#
發表於 08-8-18 20:33 |只看該作者
仲有一樣係好重要, 好重要架......千祈千祈唔好俾妳新屋鎖匙俾佢啊, 就算佢問妳老公攞, 妳都叫妳老公唔好俾佢啊......唔好妳真係有排煩啊......如果佢講口問妳地講, 妳就同佢講, 依家妳一家, 佢一主, 大家保持距離好d, 妳都想妳個 bb 健健康康, 肥肥白白架.....妳生完之後坐月, 都唔好俾佢上黎啊....情願叫妳老公放工之後買定嘢放入雪櫃, 第二日自己慢慢整黎食....搬咗之後就要開開心心等個bb出世....最緊要同妳個變態99保持遠遠嘅距離......真係"少d行埋, 叫妳99慳d洗"


大宅

積分: 1454


80#
發表於 08-8-18 20:47 |只看該作者

洗唔洗搵陪月呀?

恭喜晒, 仲唔走真係擔心你個黑心99會傷害你個BB.
不過你一個人OK嗎? 駛唔駛搵陪月? 我就多謝我亞媽俾左個
健康嘅身體我, 我生完出院已經可以拖地做家務. 不過有D人
開刀就有排休息. 你可能搵定陪月穩陣D. 希望你個BB
乖乖地到時到侯就自己出黎, 唔洗亞媽咁辛苦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo