樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24173


61#
發表於 15-12-31 16:33 |只看該作者
我都好想知報紙d低價盤點買到,,當然,我一般人,吾系aa,又吾識aa,親戚朋友同aa無關系


伯爵府

積分: 17081

2018復活節勳章


62#
發表於 15-12-31 16:58 |只看該作者
回覆 50335717 的帖子

可能因為好多好多人想用囗用傳媒用個別例子等推跌去入市:>


男爵府

積分: 7868


63#
發表於 15-12-31 21:45 |只看該作者

引用:我見到啲20-30年嘅樓,或者係啲舊居屋,實

原帖由 babybabyu 於 15-12-27 發表
我見到啲20-30年嘅樓,或者係啲舊居屋,實用得35x呎,都係開價520萬,回多2-30%都仲係超過一萬蚊一呎:igive ...
早幾日新聞話沙田美×苑自由價320萬近實400尺 即係8000尺左右 你啱唔啱


男爵府

積分: 7868


64#
發表於 15-12-31 21:47 |只看該作者

引用:我真係唔知這決定啱唔啱,已經濕左個頭啦!

原帖由 sheilayim 於 15-12-27 發表
我真係唔知這決定啱唔啱,已經濕左個頭啦!點都頂住。我剛買左個樓花,老實3百6萬270尺,係細。但計過數, ...
恭喜榮升業主



男爵府

積分: 7868


65#
發表於 15-12-31 21:49 |只看該作者

引用:我都係呢一、兩個月上左車,之前心情都十五

原帖由 lubb 於 15-12-27 發表
我都係呢一、兩個月上左車,之前心情都十五十六架,不過按揭都攪好曬,冇諗咁多了!



...
叻叻
恭喜榮升業主
享受低息
其實加極有限


男爵府

積分: 7868


66#
發表於 15-12-31 21:54 |只看該作者

引用:一句講晒, 無樓嘅就睇下調, 有樓嘅就睇上升

原帖由 himhim0502 於 15-12-31 發表
一句講晒, 無樓嘅就睇下調, 有樓嘅就睇上升
我有樓都望回下
咁先易D買多間


大宅

積分: 1498


67#
發表於 16-1-1 00:38 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

2016乜都加價,證明經濟不太差!有通脹,樓價不會跌好多




男爵府

積分: 7526


68#
發表於 16-1-1 00:54 |只看該作者

回覆:jjjbaba 的帖子

希望冇買錯,當初買平左,諗住有20%到buffer, 點知呢排突然多左劈價成交




別墅

積分: 568


69#
發表於 16-1-1 01:07 |只看該作者

回覆:今日新聞,會唔會仲有得跌?

我諗依家買同賣方都係觀望多,不過新聞日日話劈價,自然會令部份賣家動搖,我諗呢個跌浪應該都係5-10%左右,好難跌到兩、三成,除非本地經濟轉差啫
btw我都等緊機會上車


侯爵府

積分: 20111


70#
發表於 16-1-1 01:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babybabyu 於 15-12-27 發表

原帖由 jjjbaba 於 15-12-31 發表
早幾日新聞話沙田美×苑自由價320萬近實400尺 即係8000尺左右 你啱唔啱
我想揾市區


男爵府

積分: 7868


71#
發表於 16-1-1 01:52 |只看該作者

引用:希望冇買錯,當初買平左,諗住有20�uffe

原帖由 lubb 於 16-01-01 發表
希望冇買錯,當初買平左,諗住有20%到buffer, 點知呢排突然多左劈價成交



...
自住 理得個市升定跌


男爵府

積分: 7868


72#
發表於 16-1-1 01:53 |只看該作者

引用:我諗依家買同賣方都係觀望多,不過新聞日日

原帖由 kolabee2046 於 16-01-01 發表
我諗依家買同賣方都係觀望多,不過新聞日日話劈價,自然會令部份賣家動搖,我諗呢個跌浪應該都係5-10%左右 ...
加油


男爵府

積分: 7868


73#
發表於 16-1-1 01:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jjjbaba 於 15-12-31 發表早

原帖由 babybabyu 於 16-01-01 發表
我想揾市區
有網友剛買左半山一号旁的單支樓
未來土瓜灣站步行一分鐘就到
實尺~400尺
已做大維修 實尺一萬 你又啱唔啱


大宅

積分: 1378


74#
發表於 16-1-1 22:44 |只看該作者
筍價要自制,記得要講價。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo