自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 4138


61#
發表於 15-12-25 17:18 |只看該作者

有個朋友, 佢間中在家工作, 平時冇事做就周圍去; 有工作時, 十幾廿日冇上過床瞓覺, 床單都換咗兩次, 佢都未瞓過一晚.


禁止訪問

積分: 102652


62#
發表於 15-12-25 17:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hebesiu 於 15-12-25 發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169631


63#
發表於 15-12-25 17:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-12-25+發表我男

原帖由 KT0603 於 15-12-25 發表
我朋友,大我幾年,呢十幾年衡到行,搏命搵錢,無咩家庭觀念。佢太太早幾年才肯生小朋友,算老來得子:wahah ...
我早退休的朋友,是很踏實的人,做管理層壓力大,辛苦工作了二十前退下來也不為過!
d人話要幾多幾多錢先可以退,真係唔知有無命享,計到八十歲仲要淨一百幾萬for自己長命百歲,好大機會結果係留一筆大遺產(計埋自住樓),咁比起有計劃早退休,我覺得前者更令子女失去上進動力!




水晶宮

積分: 62886


64#
發表於 15-12-25 17:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 20020116 於 15-12-25 發表咁

原帖由 活出彩虹 於 15-12-25 發表
這就是男女的不公平,男的4X不做嘢,一般都會惹人猜度,若老婆仍工作,又會話男的靠老婆養,“此“之以鼻。 ...
我就係想40退休



珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


65#
發表於 15-12-25 17:58 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

有。朋友c6一結左婚就唔做,算唔算?


象牙宮

積分: 222715

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


66#
發表於 15-12-25 18:08 |只看該作者

引用:其實, 只要有2,3層樓在手, 40歲退休都幾好

原帖由 LoveChild 於 15-12-25 發表
其實, 只要有2,3層樓在手, 40歲退休都幾好
當佢三層樓,老婆两子女,40歲收租退休,真係窄窄地~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


禁止訪問

積分: 102652


67#
發表於 15-12-25 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KT0603 於 15-12-25 發表我朋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3819


68#
發表於 15-12-25 19:25 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

以前是夕陽行業小老板,不能掉轉由低做起,現在靠仔女養


琥珀宮

積分: 169631


69#
發表於 15-12-25 19:31 |只看該作者

引用:我62就係,未夠40已經無做野,話有病,成日

原帖由 zxyggp 於 15-12-25 發表
我62就係,未夠40已經無做野,話有病,成日話就死,但係我都生左2件啦,佢未又係行得走得成日去旅行…
坦白 ...
你62 未夠40退休時已經要靠你老公養嗎?




珍珠宮

積分: 44164


70#
發表於 15-12-25 20:05 |只看該作者

引用:有好多是離職了,搵唔返4X+歲人,高不成低

原帖由 greenpea 於 15-12-25 發表
有好多是離職了,搵唔返

4X 歲人,高不成低不就
甘呢d人點捱下去?




男爵府

積分: 5597


71#
發表於 15-12-25 20:25 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

我親戚…
會計師,4x歲唔做野,做湊仔公(有兩個細路)。不過果兩個細路當時已經讀小學。唔係bb黎
佢老婆一個擔起頭家


子爵府

積分: 14151


72#
發表於 15-12-25 21:05 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

剩$比仔女,我谂都冇谂過,我爸媽都冇$剩比我,都系靠自己!😊


水晶宮

積分: 51279


73#
發表於 15-12-25 21:09 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

我表弟,未夠四十已經退休!




禁止訪問

積分: 5390


74#
發表於 15-12-25 21:21 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12058


75#
發表於 15-12-25 21:38 |只看該作者

引用:我最近識兩位+4x+歲男仕+,+1+位己婚冇小朋

原帖由 hebesiu 於 15-12-25 發表
我最近識兩位 4x 歲男仕 , 1 位己婚冇小朋友 , 有物業冇供樓壓力 , 太太應該係中產 , 佢自己之前做 enginee ...
其實⋯除非同你借錢,如果唔係,why not




男爵府

積分: 6423


76#
發表於 15-12-25 21:43 |只看該作者
大把有工返都週身唔惦.


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


77#
發表於 15-12-25 21:46 |只看該作者
我真係識朋友40歲唔夠就已經退咗休,有事無事周圍飛食好嘢、飲靚酒,因為之前賺埋好多慢慢洗,再錢搵錢都得,所以退咗休。
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


子爵府

積分: 13420


78#
發表於 15-12-25 21:49 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

我老豆,未到50就同我媽退休,收租渡日。


男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


79#
發表於 15-12-25 22:09 |只看該作者

回覆:大家有冇 4x 歲男仕就退休

我有錢,我馬上想退休,人生幾長命?俾你60-70歲,40歲都已經時間唔多,有錢點解唔享受人生?真係唔明點解香港人咁勞累要做到60幾歲,有錢任何時候都可以退!

最近大少迷上鳥THOMAS...


已刪除用户

積分: 55335


80#
發表於 15-12-25 22:13 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo