立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1721
男爵府
積分: 7436
原帖由 Fishma007 於 16-02-16 發表 have any photo share
原帖由 kaka80 於 16-02-16 發表 ok ma?
伯爵府
積分: 18645
珍珠宮
積分: 40902
原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表 經典雙床房
原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表 房內私人溫泉
原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表 你呢間是大房來, 好正呀
原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表 水質真是温泉水嗎?
原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表 佢報稱流出是白硫磺,但我唔識分
原帖由 kaka80 於 16-02-17 發表 同清水有冇吾同呀?
積分: 6127
原帖由 maggkiki 於 16-02-17 發表 流水出來時有些泥沙,佢有說明話係礦物質,我當佢係真
原帖由 Fishma007 於 16-02-19 發表 i是否𠉴人旅店。 經官網訂? 連早餐?
積分: 7824
Koala_Chu 發表於 16-1-12 18:12 我係2大2小細車,包車 NT$900
水晶宮
積分: 50971
原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表 可給我包車資料嗎, 我要機場接送..
Koala_Chu 發表於 16-3-7 16:23 check pm pls
原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表 謝你啊, 請問, 知那間近捷運,,,抵浸既獨立溫泉嗎...有兩個小朋友..
Koala_Chu 發表於 16-3-7 16:43 近捷運就有天玥,但房間內係浴缸,感覺唔似浸温泉 春天,倆人,加賀屋房內都有温泉...春天有 shuttle bus ...
原帖由 MONKICHI88 於 16-03-07 發表 謝謝你先,,我搵大眾池比佢地, 可以著泳衣周圍走..唔駛焗限在房..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy