自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


61#
發表於 16-5-18 12:35 |只看該作者
加油!我地一齊努力!我都要的起心肝減肥
任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


子爵府

積分: 10708


62#
發表於 16-5-18 12:39 |只看該作者
我係好媽媽 發表於 16-5-18 12:22
我跑左一年, 好work, 但真係好辛苦, even到e+每晚都要迫自己換衫落街....我減左4x磅....跑步+減食....
想再 ...
你好利害但日日跑 冇時間俾身體去recover唔好


伯爵府

積分: 17005


63#
發表於 16-5-18 12:40 |只看該作者
為你加油~ 努力~
自煮有快樂


大宅

積分: 4985


64#
發表於 16-5-18 12:41 |只看該作者

回覆樓主:

加油!
我都要減20,30 lbs


男爵府

積分: 8784


65#
發表於 16-5-18 12:41 |只看該作者
bb0826 發表於 16-5-18 01:54
我十年前結婚得10X磅,生完兩個最高峰去到145,呢兩個月努力節食已減咗十二磅,希望再減多十五磅,大家加 ...
要食營養架, 否則減左肌肉就唔抵了.


子爵府

積分: 10708


66#
發表於 16-5-18 12:41 |只看該作者
aaaiqc 發表於 16-5-18 09:00
完全一樣,今日55·5,目標52
一齊加油!你幾高呀?
我要唔瘦波!



男爵府

積分: 7610

畀面勳章


67#
發表於 16-5-18 12:42 |只看該作者
樓主加油(emoji)


水晶宮

積分: 55702


68#
發表於 16-5-18 12:42 |只看該作者
支持


男爵府

積分: 8784


69#
發表於 16-5-18 12:47 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 16-5-18 08:38
跑步係最有效 但最辛苦嘅方法

跑步作為消脂係有用架, 但唔能夠跑多個一個鐘, 否則被減去的是難得的肌肉.

其實想消脂, 做任何令你持續心跳上升同流汗的運動都得, 唔一定跑步. 快走都係一個選擇.


子爵府

積分: 12885

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


70#
發表於 16-5-18 12:47 |只看該作者
加油, 我會同你一齊努力


男爵府

積分: 8784


71#
發表於 16-5-18 12:50 |只看該作者
luvkaka 發表於 16-5-18 12:32
回覆 小小郭c奶 的帖子

你就好啦, 有得瘦, 我減極個人瘦矖但磅數都係唔落 ...

磅數唔落唔緊要, 最緊要係體脂下降, 睇起黎FIT就得, 著衫選擇會多好多.

點評

luvkaka    發表於 16-5-18 13:33


子爵府

積分: 10708


72#
發表於 16-5-18 12:53 |只看該作者
本帖最後由 MrsBlueBlue 於 16-5-18 12:54 編輯
palmchristy 發表於 16-5-18 12:47
跑步作為消脂係有用架, 但唔能夠跑多個一個鐘, 否則被減去的是難得的肌肉.

其實想消脂, 做任何令你持續心 ...

我恆心只夠跑最多九個字


男爵府

積分: 8784


73#
發表於 16-5-18 12:56 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 16-5-18 12:53
我恆生只夠跑最多九個字
跑得好, 消脂最有效係跑30-60分鐘. 心跳保持上限80-90%.


男爵府

積分: 5501


74#
發表於 16-5-18 13:00 |只看該作者

回覆:決心減肥!!!

樓主我同你一樣臨生180 生完160




男爵府

積分: 6233


75#
發表於 16-5-18 13:02 |只看該作者

回覆:決心減肥!!!

減肥真是女人的終生事業,以前唔明,宜家深深體會,大家一起加油!




公爵府

積分: 28800

2024年龍年勳章 畀面勳章


76#
發表於 16-5-18 13:07 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 16-5-18 12:41
一齊加油!你幾高呀?
我要唔瘦波!

160,你呢?我之前50kg,塊面冇肉,所以諗住52夠喇


子爵府

積分: 10708


77#
發表於 16-5-18 13:12 |只看該作者
aaaiqc 發表於 16-5-18 13:07
160,你呢?我之前50kg,塊面冇肉,所以諗住52夠喇
我170.
面肥
手臂粗
同骨架大


男爵府

積分: 6891


78#
發表於 16-5-18 13:14 |只看該作者

回覆:決心減肥!!!

加油!!


珍珠宮

積分: 47875

2024年龍年勳章 開心吸收勳章


79#
發表於 16-5-18 14:11 |只看該作者
小小郭c奶 發表於 16-5-18 02:15
我陀b前d衫同褲都著唔落,
衫都還ok,好多都係大大件,
最多鬆身變緊身,但d褲。。。
請問你點減?


珍珠宮

積分: 32664


80#
發表於 16-5-18 14:12 |只看該作者

回覆樓主:

加油~堅持

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo