美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   23


珍珠宮

積分: 40902


61#
發表於 16-7-20 10:11 |只看該作者
cassie0025 發表於 16-7-19 12:59
多謝推介! 我買左etude house $38果隻, 真係堅唔甩!!
有圖嗎?


複式洋房

積分: 297


62#
發表於 16-7-20 10:47 |只看該作者

回覆:開架墨黑色不溶化眼線筆推介

日本kiss me就得啦,四圍有得賣



刺刺繡繡


複式洋房

積分: 410


63#
發表於 16-7-20 10:50 |只看該作者
babycam 發表於 16-7-10 12:26
我係極度油眼人,用clio kill black都溶

Me too:(


珍珠宮

積分: 38632


64#
發表於 16-7-20 11:09 |只看該作者
iamnataliechan 發表於 16-7-20 10:50
Me too:(

同是天涯淪落人,give me hug
依家唯有搽咗base再劃eyeline,希望甩少啲啲吾想變黑眼圈


Love and Kindness are never wasted.


珍珠宮

積分: 32183

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


65#
發表於 16-7-20 12:25 |只看該作者

引用:Quote:BK2002 發表於 16-7-19 20:04 啊~謝

原帖由 lavenderki85 於 16-07-20 發表
你買完報番個價比我知丫,我都想知而家加到幾錢,買家看門口都好
...
MAC liquidlast liner $180.00
不過只得黑色。
另一款有金啡色, 個掃頭較硬會容易劃喎。
不過我最後都係買你介紹嗰款


侯爵府

積分: 21976


66#
發表於 16-7-20 12:56 |只看該作者

引用:Quote:yanyanli1234+發表於+16-7-19+23:34+

原帖由 gray198189 於 16-07-20 發表
筆我用mac有隻防水眼線筆
但大前提係要用eyebase
其實eyebase係邊個step用架?
我平時係base>濕粉>碎粉>eyeshadow >眼線....




水晶宮

積分: 69304


67#
發表於 16-7-20 13:06 |只看該作者
以前買一隻vov眼線液,游水都唔甩,但宜家唔見有得賣


珍珠宮

積分: 32220


68#
發表於 16-7-20 20:31 |只看該作者

引用:Quote:cassie0025 發表於 16-7-19 12:59 多

原帖由 kaka80 於 16-07-20 發表
有圖嗎?
請看#28
左邊外形好似指甲油那支

點評

kaka80    發表於 16-7-20 22:54


別墅

積分: 560


69#
發表於 16-7-20 22:02 |只看該作者
台灣品牌"1028",


大宅

積分: 1068


70#
發表於 16-7-21 05:06 |只看該作者
snonono 發表於 16-7-20 10:00
呢個我會一小塊小塊咁甩落眼肚呀 但就真係一D都唔會溶

本帖最後由 lavenderki85 於 16-7-21 05:22 編輯

好老實,如果你真是連一點點甩都唔想有,我強烈建議你買mac,圖片已放在上面!呢支我成18個鐘都唔溶!始終一分錢 一分貨,但mac比較杰身,同埋畫時唔好係有畫過既地方補,就基本上好少會有甩一點點的情況。etude house同樣地甩一點點,但至少唔會係暈開已經好得多了。
可能是我只畫內眼線的關係,所以首選一定要夠黑,用眼線液較多。但至少,我同你一樣都覺得solone係


大宅

積分: 1068


71#
發表於 16-7-21 05:09 |只看該作者
BK2002 發表於 16-7-20 12:25
MAC liquidlast liner $180.00
不過只得黑色。
另一款有金啡色, 個掃頭較硬會容易劃喎。

本帖最後由 lavenderki85 於 16-7-21 05:19 編輯


多謝你信我,同記得回覆我報番價比我聽!
金啡色我未用過呀,應該係唔同貨名的!我唔太敢搏。但我聽聞講有枝係三角型既更持久tim,不過唔知係指眼油/防水邊方面,所以一直無試。據說呢支野ba係收起來賣的,無放出來架,要問先知有沒有貨!另外,提提你畫時唔順滑都唔好係有畫過既地方補,寧願填顏色咁,我發覺眼線就會keep到18個鐘
你暫時用成點呀?


大宅

積分: 1068


72#
發表於 16-7-21 05:10 |只看該作者
yanyanli1234 發表於 16-7-20 12:56
其實eyebase係邊個step用架?
我平時係base>濕粉>碎粉>eyeshadow >眼線....

落碎粉之後,搽眼影之前

點評

yanyanli1234    發表於 16-7-21 10:11


大宅

積分: 1068


73#
發表於 16-7-21 05:12 |只看該作者
alke999 發表於 16-7-20 22:02
台灣品牌"1028",

1028眼線筆?我用過一次成枝擺係度發毛,仲有啡色未開tim


大宅

積分: 2675


74#
發表於 16-7-22 09:32 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-21 05:10
落碎粉之後,搽眼影之前

yesyes


大宅

積分: 1934


75#
發表於 16-7-22 15:56 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-19 15:44
本帖最後由 lavenderki85 於 16-7-19 15:48 編輯

唔好客氣,因為我試得太多係眼線方面,唔想你 ...

請問有無防水防油眼線筆推介, thx


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 16-7-22 16:28 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-12 03:12
信我...etude house$38眼線液!平靚正,指甲油型的,我超級油眼,我朋友話我眼皮可以用面油紙印架 ...

啱啱買咗


大宅

積分: 1068


77#
發表於 16-7-22 20:17 |只看該作者
YellowMa 發表於 16-7-22 15:56
請問有無防水防油眼線筆推介, thx

眼線筆要專櫃就muf,shu drawing pencil,平價就台灣solone第一代,不要買miss Hana ar,夏天實溶的!


大宅

積分: 1068


78#
發表於 16-7-22 20:19 |只看該作者
sytckm 發表於 16-7-22 16:28
啱啱買咗

你用成點呀?平靚正嘛?


複式洋房

積分: 428


79#
發表於 16-7-22 20:49 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-12 03:12
信我...etude house$38眼線液!平靚正,指甲油型的,我超級油眼,我朋友話我眼皮可以用面油紙印架 ...

呢隻堅好用,平靚正,加上又實色!已推介比好多朋友


大宅

積分: 1068


80#
發表於 16-7-22 21:04 |只看該作者
sasakk 發表於 16-7-22 20:49
呢隻堅好用,平靚正,加上又實色!已推介比好多朋友

咁就好了!最怕燒到你們,點知唔係個個唔掂!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo