在職全職

跳至

首頁
23456...16

尾頁
   0


複式洋房

積分: 208


61#
發表於 08-11-4 02:56 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-4 02:04 發表


我個個都係囝囝..住大埔附近


你果時順產定開刀呀?!

好緊張+___________+ ...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


62#
發表於 08-11-4 03:13 |只看該作者
咁夜既你地~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


63#
發表於 08-11-4 03:16 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-4 01:35 發表


我囝7個月大..4-5小時一餐..一餐10安
不過好多時佢食完野唔代表你食野佢唔會理你wor..佢仍然會襲擊食緊野/想食野既你,但攻勢冇咁強烈咁解既姐

所以有時我好想比d辣野佢食,睇下佢仲會唔會咁為食 ...

10安@.@"我個仔要佢食7安佢都飽到想嘔喇.....
為食係好事,好過我仔咁食好少野,好多時仲會食到嘔,佢胃細,食OVER左就會嘔曬出黎,變左唔鐘意食野,唉~瘦蚊蚊,睇見佢就心痛,個個以為我湊得唔好搞到佢咁瘦,我都唔想嫁,想盡辦法想佢想胃D,但作用不大~


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


64#
發表於 08-11-4 13:46 |只看該作者

回覆 #55 susi1024169 的文章

多謝呀~!不過佢好百厭


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


65#
發表於 08-11-4 13:47 |只看該作者

回覆 #60 焦糖奶茶 的文章

我外家o係大埔架..我成日都返去..哈哈


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


66#
發表於 08-11-4 14:14 |只看該作者
我99住大埔 ,, 我都成日返去嫁 ,, 嘿


禁止發言

積分: 700


67#
發表於 08-11-4 14:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 700


68#
發表於 08-11-4 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


69#
發表於 08-11-4 14:58 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-4 13:46 發表
多謝呀~!不過佢好百厭

係咁嫁啦,有邊個小朋友唔百厭丫!


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 08-11-4 17:44 |只看該作者
我雖然唔係住大埔....但我住上水嫁~
都好近....唔知有冇機會約埋一齊食下野咁呢


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 08-11-4 17:48 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-4 02:56 發表


你果時順產定開刀呀?!

好緊張+___________+ ...


我2胎都順產嫁...
第一胎因為見紅3日就要催生~
由醫生生我穿水之後4個半鐘左右就生左~
第二胎就仲快~
由屋企開始陣痛到醫院生左隻小b出黎~
都唔使3個鐘~ 快到連會陰都唔使剪....正!


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 08-11-4 17:49 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-4 14:39 發表


我囝係比幾多食幾多ga..食到嘔都會照食 只要你肯比佢食就得ga啦 所以唔好話唔恐怖呀


我個仔食全人奶~雖然唔知佢食左幾多奶~
但由出世開始已經係食幾多嘔幾多~
但都可以做到大碼bb~我都服左佢


禁止發言

積分: 700


73#
發表於 08-11-4 19:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


74#
發表於 08-11-4 19:52 |只看該作者

回覆 #73 焦糖奶茶 的文章

我個仔都肯食野架~最少食一碗粥仔..有時飲12安奶but都唔肥..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


75#
發表於 08-11-4 19:54 |只看該作者

回覆 #69 susi1024169 的文章

我個仔到而家都唔爬..睇怕佢行就行..叫佢byebye唔肯轉頭對住自己byebye..叫佢拍手就拍腳=.=最叻係giveme5同握手..有咩用呀~!佢到而家企都企唔穩..好懶架..


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


76#
發表於 08-11-4 20:46 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-4 19:13 發表


咁咪證明你bb吸收好囉
我bb食得多..但唔吸收..大食有咩用wor


我個囡都係唔吸收 ,, 仲要唔食得多 ,,


複式洋房

積分: 208


77#
發表於 08-11-4 21:39 |只看該作者
咁你地丫b 幾大呀@@?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


78#
發表於 08-11-4 21:57 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-4 21:39 發表
咁你地丫b 幾大呀@@?



我86年 , 囡囡26號2歲喇 ,,


禁止發言

積分: 700


79#
發表於 08-11-5 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


80#
發表於 08-11-5 02:40 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-4 21:39 發表
咁你地丫b 幾大呀@@?

啊仔4歲3個半月~

首頁
23456...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo