懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1226


61#
發表於 16-9-12 16:39 |只看該作者
blueaqua 發表於 16-9-8 20:56
唔知算唔算大呢,肚圍有41吋了,重了26-27磅左右,其實早幾個星期其他人見到我個肚都以為就快生得
...
你係孖仔定孖女呀?!


男爵府

積分: 5744


62#
發表於 16-9-12 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

10月尾第2胎,今胎陀得好辛苦,好想快D捱埋佢,但又好多野未準備好咁喎


大宅

積分: 2263


63#
發表於 16-9-12 17:55 |只看該作者
suki-c 發表於 16-9-12 16:39
你係孖仔定孖女呀?!

我係孖仔呀!


大宅

積分: 1909


64#
發表於 16-9-14 10:21 |只看該作者
Spongbabii 發表於 16-9-11 06:49
我應該11/10先開始放產假,不過好彩依家多檢查做,其實要返工既日子5係好多
...

我都係臨尾多產檢~所以番多4日工就放產假了~
不過我私家醫生果邊無病無痛唔肯寫一日病假架~
禁岩依兩次真係病左先肯寫全日病假俾我炸~
雖然我係第二胎, 但依排個心情成日都好驚青,,仲驚青過第一胎,, 又失眠,, 日日都好擔心,, 又想細B快D出世,,但又好驚陣痛


別墅

積分: 809


65#
發表於 16-9-15 06:43 |只看該作者
我都係10月,第一胎,好緊張呀!之前姑娘話10月係旺季,好多人都係10月生,產房好爆,希望大家一切順利!


大宅

積分: 2263


66#
發表於 16-9-15 07:33 |只看該作者
Spongbabii 發表於 16-9-9 09:37
我仲返緊工,有時都真係幾攰,車程又遠

車程遠真係幾辛苦!有冇人讓座比你呀?

我之前返工要逼地鐵,有d站勁多人冇位坐都幾辛苦,想搭的士但返工時間好難截到或call到過海的士,所以最後寧願早點放假安胎費是咁辛苦!而且有時成日落大雨,陀住咁大個肚真係要好小心呀! (有時就算自己好小心但路上都好多失雲魚或盲毛會撞埋來)

你都加油呀!堅持多一陣好快就放假了!醫生剛同我book咗10月頭開刀,我而家每日都同bb講叫佢地乖乖地唔好提早走出來


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


67#
發表於 16-9-15 07:39 |只看該作者
blueaqua 發表於 16-9-15 07:33
車程遠真係幾辛苦!有冇人讓座比你呀?

我之前返工要逼地鐵,有d站勁多人冇位坐都幾辛苦,想搭的士但返工 ...

讓座一時時拉,我住天水圍,有時真係企足全程,地鐵輕鐵都未必有人會讓座
有時d人成日淨係望下我就算


禁止訪問

積分: 1406


68#
發表於 16-9-15 09:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1032


69#
發表於 16-9-15 09:38 |只看該作者
suki-c 發表於 16-7-29 10:23
我第一胎,開始緊張~~10月18日預產期~~~

18/10 開刀,第二胎好期待,但又好似未ready ...


大宅

積分: 1032


70#
發表於 16-9-15 09:40 |只看該作者
manki8411 發表於 16-9-8 09:56
我10月18號生,第二胎,有D緊張……,次次喺我想瞓覺嗰時,佢就喺肚裡面碌嚟碌去,瞓得唔係太好……
...

你18/10預產定開刀?同我同一日


複式洋房

積分: 150


71#
發表於 16-9-15 13:35 |只看該作者
回覆 suki-c 的帖子

我都系10月,不过系月底


洋房

積分: 32


72#
發表於 16-9-16 01:50 |只看該作者
我原本10月頭預產期⋯係37weeks既中秋節生左(emoji)(emoji)加油丫大家


大宅

積分: 1585


73#
發表於 16-9-16 01:54 |只看該作者
我十月一日丫,等待中。。


複式洋房

積分: 139


74#
發表於 16-9-16 21:43 |只看該作者

回覆樓主:

其實……我第一胎係全身麻醉㗎,所以瞓醒乜都唔知,冇咁驚,但今次就半身麻醉,所以有D緊張……


大宅

積分: 3339


75#
發表於 16-9-17 11:45 |只看該作者
Waix22 發表於 16-9-16 01:50
我原本10月頭預產期⋯係37weeks既中秋節生左(emoji)(emoji)加油丫大家

恭喜哂


複式洋房

積分: 159


76#
發表於 16-9-17 13:40 |只看該作者
Waix22 發表於 16-9-16 01:50
我原本10月頭預產期⋯係37weeks既中秋節生左(emoji)(emoji)加油丫大家

恭喜! 我都係10月頭, 而家喺屋企等生。
因為陀得辛苦, 好想快d缷貨, 但又想幫佢清下胎毒先, 好矛盾


男爵府

積分: 9326

醒目開學勳章 畀面勳章


77#
發表於 16-9-17 17:56 |只看該作者
我10月3號,已經開始放梗產假,好悶訓又訓得唔好,下面成日冤痛


洋房

積分: 73


78#
發表於 16-9-17 18:43 |只看該作者
亞B黎緊10月11號預產期,最緊煩惱緊亞囝改咩名好,又唔想直接搵師傅改!大家改好名未?


別墅

積分: 529


79#
發表於 16-9-18 09:51 |只看該作者
改名有無好介紹?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo